تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820202090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه قم ؛ما از عقايد خود عقب نشيني نكرده ايم فقط به غرب فرصت داده ايمخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: امام جمعه قم ؛ما از عقايد خود عقب نشيني نكرده ايم فقط به غرب فرصت داده ايمخبرگزاري موج -


۲۰ آذر ۱۳۹۲ (۱۵:۴۷ب.ظ)

امام جمعه قم ؛

ما از عقايد خود عقب نشيني نكرده ايم فقط به غرب فرصت داده ايم
خبرگزاري موج - امام جمعه قم خطاب به سران آمريكا گفت: غربي‌ها فكر نكنند كه ما از عقايد خود عقب‌نشيني كرده‌ايم بلكه به آنها فرصت داده‌ايم كه خود را نشان دهند.

به گزارش خبرگزاري موج، آيت‌الله سيدمحمد سعيدي در جلسه ستاد بزرگداشت دهه بصيرت و ميثاق با ولايت كه در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار كرد: مراسم 19 دي و 22 بهمن هر سال با عظمت و شكوه خاصي برگزار مي‌شود و استمرار اين مراسم‌ها شاهدي گويا بر ارزش و رشد آنها است.
وي با اشاره اينكه معمولا بعضي از كارها مقطعي انجام مي‌شود و بعد از مدتي افول مي‌كند، گفت: مراسم‌هاي دهه بصيرت و 22 بهمن به علت پشتوانه‌اي كه دارد هر سال عظيم‌تر برگزار مي‌شود.
امام جمعه قم با اشاره به اينكه در روز 19دي مردم قم به لطف خدا موفق به ملاقات با نايب ولي عصر (عج) مي‌شوند، بيان كرد: تمام شخصيت‌ها براي ما ارزش دارند ولي آمدن خدمت رهبر انقلاب ارزش خاصي دارد و وظيفه ما است كه خدمت ايشان برسيم.
وي با بيان اينكه حضرت ابراهيم(ع) اول پيامبر بودند و سپس به مقام امامت رسيدند، اذعان كرد: فلسفه حج ملاقات با امام است به اين دليل كه بنيان‌گذار حج امام بوده‌اند.
آيت‌الله سعيدي با اشاره به اينكه حج به دست امام تحقق پيدا كرد گفت: مردم در حج محلي را طواف مي‌كنند كه امام در آنجا متولد شده است و نشان مي‌دهد مردم بايد حول امام بچرخند.
وي با بيان اينكه ما قمي‌ها را با نام و رنگ امام مي‌شناسند، تصريح كرد: ما قمي‌ها را امامي مي‌نامند و شهر ما را شهر اهل بيت (ع) مي‌دانند و همه ايران با همين عشق و علاقه به قم مي‌آيند.
امام جمعه قم با اشاره به اينكه مردم در جمكران چهره امام را مي‌بينند، گفت: مردم ايران به عشق ديدن امام زمان (عج) به جمكران مي‌روند.
وي بيان كرد: مردم قم در روز 19 دي به لقاي امام مي‌روند تا در چهره نوراني رهبر انقلاب با حضرت مهدي(عج) ديدار و با او بيعت كنند و با مسلم ابن عقيل امام زمان(عج) رو‌به‌رو شوند.
آيت‌الله سعيدي با اشاره به اينكه هر سال بايد بيعت محكم و جديدي با رهبر انقلاب داشته باشيم، عنوان كرد: قم يك فكر، جايگاه، انديشه و تاريخ است و همه بايد سعي كنيم كه قمي باشيم، قمي بميريم و قمي محشور شويم.
وي با بيان اينكه امام در هر عصري انتظار بازخورد از پيام‌ها و حركت خودشان دارند، گفت: امام علي(ع)، امام حسن(ع) و امام حسين(ع) انتظار اين بازخورد را داشتند، ولي برآورده نشد.
امام جمعه قم با اشاره به اينكه خداوند اين بركت را به ايراني‌ها داده است، افزود: يكي از فرزندان پيامبر (ص) در ايران قيام كرد و مردم او را حمايت كردند و نشان دادند كه پيرو امام هستند.
وي با اشاره به نرمش قهرمانانه‌اي كه رهبري فرمودند، گفت: غربي‌ها فكر نكنند كه ما از عقايد خود عقب‌نشيني كرده‌ايم بلكه به آنها فرصت داده‌ايم كه خود را نشان دهند.
آيت‌الله سعيدي ادامه داد: از كسي كه در آمريكا با پول صهيونيست‌ها به راس كار آمده و مديون آنهاست انتظاري جز اين نيست كه تنها منافع صهيونيست‌ها را مدنظر قرار دهد.
وي بيان كرد: تا زماني كه آنها با گزينه‌ها و ميز بازي مي‌كنند، ايرادي ندارد، ولي اگر ميز و گزينه‌هاي آن تكان بخورد ما با توكل به خدا و تمسك به قرآن و تجربيات 8 سال دفاع مقدس با همان رمز يا زهرا(س)، يا علي(ع)، يا حسين (ع) و يا مهدي (عج) ميز را با گزينه‌هاي روي آن بر سر گوينده آن خراب خواهيم كرد.
امام جمعه قم با اشاره به اينكه ما در روز 19 دي به رهبري نشان خواهيم داد كه بازخورد مذاكرات در بين مردم چيست، گفت: در اين روز به مسئولان نشان خواهيم داد كه نگران قدرت نظامي آمريكا نيز نباشند.
وي تصريح كرد: ما هر سال در ديدار امام بايد حرف جديدي بزنيم و بعد از اتمام ملاقات براي برگزاري مراسم 22 بهمن با ديد و روحيه‌اي جديد آماده شويم.

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن