تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون سازمان اوقاف و امور خيريه خبر دادتعيين 96 پايگاه در 6 استان براي خدمات‌رساني به زائران پياده


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون سازمان اوقاف و امور خيريه خبر دادتعيين 96 پايگاه در 6 استان براي خدمات‌رساني به زائران پياده
معاون فرهنگي اجتماعي سازمان اوقاف و امور خيريه از تعيين 96 پايگاه در 6 استان براي خدمات‌رساني به زائران پياده دهه آخر صفر خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، حجت‌الاسلام احمد شرفخاني ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار كرد: از ابتداي مهرماه طي هشت جلسه ستادي 90 مصوبه در عرصه انتخاب پايگاه‌ها داشتيم كه 96 پايگاه در مسير استان‌‌هاي منتهي به مشهد و مرز خسروي انتخاب شدند.

وي افزود: در استان مازندران 12 پايگاه، سمنان 20 پايگاه، گلستان 9 پايگاه، خراسان شمالي 18 پايگاه، خراسان جنوبي 7 پايگاه و خراسان رضوي 30 پايگاه تعيين شده تا به خدمت‌رساني به زائران پياده بپردازند.

به گفته اين مسئول، در پايگاه‌هاي منتخب اين شش استان بايد از همه ظرفيت‌ها استفاده شود و هماهنگي با دستگاه‌هاي مربوطه صورت گيرد.

شرفخاني با تأكيد بر اينكه در تمام پايگاه‌ها روحاني وجود دارد، افزود: برنامه‌هاي فرهنگي، حلقه‌هاي معرفتي و نشست‌هاي ديني در 196 پايگاه، نمايشگاه آداب زيارت، دبيرخانه مسابقه در رشته‌هاي عكاسي، شعر و داستان، فيلم و كليپ در مطبوعات هر استان در نظر گرفته شده كه آخرين مهلت ارسال آثار نيز تا 12 بهمن‌ماه است.

به گفته وي، استان خراسان رضوي بيشترين زائر را دارد و بايد از ظرفيت‌‌هاي تمام نهادها و سازمان‌هاي مرتبط براي خدمت‌رساني بهتر به زائران استفاده شود.

انتهاي پيام/2202/ز20

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن