تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819545517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پورابراهيمي: مجلس از برخورد با خاطيان چه نماينده باشند يا دولتي، حمايت مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: پورابراهيمي: مجلس از برخورد با خاطيان چه نماينده باشند يا دولتي، حمايت مي‌كند
نماينده مردم كرمان در مجلس در تذكري آيين‌نامه‌اي، گفت كه سطح تخلفات تامين اجتماعي بر اساس گزارش تحقيق و تفحص بسيار فراتر از پرداخت هديه به نمايندگان است كه اين روزها مطرح مي‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محمدرضا پورابراهيمي در جلسه علني صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: مخاطبان فكر نكنند كه اين گزارش تحقيق و تفحص تنها در خصوص نمايندگاني بوده كه پول‌هايي دريافت كرده‌اند، تنها يك بند از اين گزارش، واگذاري شركتي به قيمت چهار ميليارد تومان بوده كه قيمت اصلي‌اش يك ميليارد تومان بوده و پشت آن نماينده‌اي وجود داشته كه تخلف كرده و اكنون هم در مجلس نيست.

پورابراهيمي يادآور شد: بحث‌هايي كه در گزارش تحقيق و تفحص وجود دارد فراتر از اين حرف‌هاست و دستگاه قضايي بايد با خاطيان چه نماينده و چه مجموعه دولت برخورد كند و ما از اين موضوع حمايت خواهيم كرد.

محمدرضا باهنر كه اداره جلسه را بر عهده داشت، نيز در واكنش به اين تذكر گفت: من از نمايندگان خواهش مي‌كنم ديگر از تريبون در اين باره حرف نزنند، جمع‌بندي تحقيق و تفحص اين است كه مجلس خودش متقاضي اين كار بوده، آن را تصويب كرده و تحقيق و تفحص را هم انجام داده است، اكنون هم اين گزارش در رسانه‌ها موجود است.

نايب رييس مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: نمايندگان بالاتفاق موافق هستند كه با هر نوع تخلف، خلاف قانون و سوء استفاده شخصي برخورد شود و ان‌شاءالله قوه قضاييه اين موضوع را دنبال خواهد كرد.

باهنر ادامه داد: آقاي محجوب هم گفتند يكسري كارهاي قانوني انجام شده، بن‌هايي به كارگران يا نمايندگان دادند، ما معتقديم نبايد اينها را با هم خلط كرد و ما از متخلف دفاع نمي‌كنيم.

نايب رييس مجلس شوراي اسلامي گفت: ناچارم اين را بگويم كه طبق محاسبه‌اي كه كرديم تا الان در سال 92 به طور متوسط براي كمك به مردم ماهي 300 هزار تومان به نمايندگان داده‌ايم و نمايندگان هم در هر سفري كه مي‌روند چند برابر اين را هزينه مي‌كنند.

وي در پايان تاكيد كرد كه هيات رييسه مجلس به وظيفه خود در اين رابطه عمل مي‌كند و اين موضوع را به قوه قضاييه ارجاع خواهد داد.

انتهاي پيام

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن