تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818761981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده مردم دامغان در مجلس:رسانه‏ها برنامه ويژه معرفي فرهنگ وقف و واقفان داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم دامغان در مجلس:رسانه‏ها برنامه ويژه معرفي فرهنگ وقف و واقفان داشته باشند
نماينده مردم دامغان در مجلس شوراي اسلامي گفت: رسانه‏ها بايد برنامه ويژه معرفي فرهنگ وقف و واقفان داشته باشند تا مردم به انجام اين سنت حسنه تشويق شوند.


به گزارش خبرگزاري فارس از استان سمنان، عبدالرحمان رستميان عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار كرد: مردم به صورت كامل به موضوع وقف در جامعه اشراف ندارند.

وي تصريح كرد: ايران به عنوان يك كشور مسلمان و با پشتوانه مذهبي خوبي كه در خصوص وقف دارد و تأكيداتي كه اسلام بر اين امر مهم داشته،‎ بايد خيلي بيشتر از اين‎ها در اين حوزه ورود پيدا مي‏‏كرد.

نماينده مردم دامغان در مجلس شوراي اسلامي افزود: اگر آموزه‎هاي ديني‎مان در اين‏باره را انجام مي‎داديم، مي‎توانستيم امروز موفق شويم؛ پشتوانه معنوي ما مي‎تواند كمك شاياني به اين امر كند.

رستميان بيان كرد: بر ما لازم است امروز از تمام كساني كه در اين حوزه به فعاليت پرداخته‎اند، قدرداني كنيم؛ موقوفه‎ها و واقفاني را مي‎شناسيم كه در شناساندن فرهنگ وقف در جامعه كمك‎هاي بزرگي كرده‎اند.

وي ادامه داد: رسانه‎ها و مطبوعات در اثربخشي وقف جايگاه مهمي دارند؛ رسانه‏ها دانشگاه فرهنگي كشور به حساب مي‎آيند.

نماينده مردم دامغان در مجلس شوراي اسلامي گفت: اگر يك سالن سخنراني داشته باشيم، در نهايت 300 نفر در آن حضور پيدا مي‎كنند يا خوش‎بينانه‎تر بايد بگوييم، بزرگ‎ترين سالن‎هاي كنفرانس ما سه هزار نفر گنجايش دارند، در حالي كه رسانه‏ها هر كدام به نوبه خود ميليون‎ها بيننده دارند كه مي‎توانند روي آنها تأثير بگذارند.

رستميان اضافه كرد: اگر رسانه‎ها بتوانند در اين زمينه خوب عمل كنند، يكي از بنيان‎هاي بزرگ و تأثيرگذار در جامعه شكل مي‏گيرد.

وي بيان كرد: علاوه بر اطلاع‎رساني، مطبوعات و رسانه‏ها در اعلام نتايج علمي، فرهنگي و اجتماعي كه از سوي وقف به وجود مي‎آيد، باعث مي‎شوند نگاه به اين مقوله جدي‎تر شود.

نخستين همايش «وقف و رسانه» در استان سمنان با حضور اصحاب رسانه سمنان و به همت اداره كل اوقاف و امور خيريه استان، روز پنج‏شنبه اين هفته برگزار مي‏شود.

نخستين همايش «وقف و رسانه» در استان سمنان، روز پنج‏شنبه، پنجم دي ماه از ساعت 8 و 30 دقيقه صبح در سالن همايش‏هاي بانك كشاورزي- مديريت شعب استان سمنان برگزار مي‏شود.

بخش‏هاي مختلف نخستين همايش «وقف و رسانه» در استان سمنان نيز امروز اعلام شد و در حوزه رسانه‏هاي مكتوب و مجازي، بخش‏هاي خبر، مصاحبه، گزارش و بخش ويژه شامل مطالب مورد نظر اداره كل اوقاف و امور خيريه استان سمنان در حوزه پيوند وقف و رسانه از منظر عكاسان خبري مد نظر است.

در حوزه سمعي و بصري نيز برترين‏هاي گزارش و مستند تصويري توليد فعالان صدا و سيماي مركز سمنان مورد ارزيابي قرار گرفته است كه در همايش از برترين‏هاي آنها تقدير مي‏شود.

انتهاي پيام/2249/ت30

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن