تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803606501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته پاياني دور گروهي ليگ قهرمانان اروپا ؛ امشب و فرداشب


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: هفته پاياني دور گروهي ليگ قهرمانان اروپا ؛ امشب و فرداشب


ديدارهاي هفته پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا، امشب و فرداشب در قاره سبز پيگيري مي شود تا تكليف تيم هاي صعود كننده به دور حذفي مشخص شود. اين در حالي است كه گالاتاسراي – يوونتوس، حساسترين بازي امشب ليگ قهرمانان را در تركيه برگزار خواهند كرد.

بازي هاي هفته پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا، امشب با برگزاري 8 ديدار آغاز مي شود و فرداشب با برگزاري 8 بازي ديگر، پايان مي يابد تا تكليف تيم‌هاي صعود كننده به مرحله بعد و تيم هاي باقي‌مانده (سوم گروه) براي بازي در ليگ اروپا، مشخص شود. نگاهي اجمالي به بازي هاي

امشب ليگ قهرمانان اروپا را در پي از نظر مي گذرانيد:

گروه يكم

منچستر‌يونايتد ـ شاختار‌دونتسك

رئال‌سوسيداد ـ باير لوركوزن

منچستر‌يونايتد در ليگ برتر انگليس، نتايج خوبي را كسب نمي‌كند، ولي در ليگ قهرمانان اروپا، نتايج نسبتا خوبي گرفته است و صعود خود را به عنوان تيم نخست به مرحله بعد ليگ قهرمانان اروپا قطعي كرده است. يونايتدي ها، هفته گذشته با 5 گل باير لوركوزن را در آلمان شكست دادند و صعود خود را به مرحله بعد قطعي كردند. شاگردان «ديويد مويس»، در دو بازي خانگي ليگ برتر مقابل اورتون و نيوكاسل، شكست خوردند تا شرايط بدي را سپري كنند.

منچستري‌ها به احتمال زياد، «روبين فان‌پرسي» هلندي را در بازي با تيم اوكرايني، همراه نخواهند داشت. «شاختار»، رقابت سختي را با باير لوركوزن براي صعود به عنوان تيم دوم از اين گروه دارد. تيم اوكرايني اگر مي‌خواهد با خيالي آسوده و بدون توجه به نتيجه بازي ديگر صعود كند، بايد 3 امتياز بازي خارج از خانه را از منچستر‌ يونايتد بگيرد.رئال‌سوسيداد كه در اين فصل از ليگ قهرمانان اروپا، فقط يك امتياز كسب كرد، امشب از تيم باير لوركوزن، پذيرايي خواهد كرد. اگر چه تيم اسپانيايي، شانسي براي صعود ندارد، ولي بعيد است كه در خانه به چيزي كمتر از پيروزي فكر كند .

شاگردان «سامي هوپيا»، اين هفته در بوندسليگا تيم بوروسيا دورتموند را شكست دادند تا جايگاه خود در رده دوم جدول استحكام بخشند. حال بايد منتظر ماند و ديد كه از بين دو تيم باير لوركوزن - شاختار‌دونتسك، كدام تيم به مرحله بعد ليگ قهرمانان اروپا، صعود خواهد كرد .

گروه دوم

كپنهاگن - رئال‌مادريد

گالاتاسراي - يوونتوس

رئال‌مادريد در ديداري تشريفاتي مقابل تيم دانماركي به ميدان خواهد رفت و «كريستيانو رونالدو»، پس از چند هفته غيبت در تركيب قرار دارد. رئالي‌ها با كسب 13 امتياز، صعود خود را به مرحله بعد قطعي كرده‌اند. كپنهاگن، تيم حذف شده اين گروه است. فقط در صورتيكه اتفاقات عجيب دست به دست هم دهد، اين تيم دانماركي به مرحله بعد صعود مي كند.

يوونتوس، در يكي از حساسترين بازي‌هاي اين مرحله در تركيه به ديدار گالاتاسراي مي رود. برنده اين ديدار به عنوان تيم دوم به مرحله بعد ليگ قهرمانان، راه خواهد يافت؛ اگر اين بازي با تساوي پايان يابد، نماينده ايتاليا به عنوان تيم دوم، راهي مرحله بعد خواهد شد.

گالاتاسراي، در حالي مقابل يووه به ميدان مي‌رود كه «روبرتو مانچيني» سرمربي ايتاليايي را روي نيمكت خود مي‌بيند. آنها دوست ندارند، ناكامي تركيه را در انتخابي جام‌ جهاني با حذف خود از ليگ قهرمانان اروپا، كامل كنند.

گروه سوم

بنفيكا ـ پاري‌سن‌ژرمن

المپياكوس ـ اندرلشت

پاري‌سن‌ژرمن، كه به مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا صعود كرده است، بايد در خارج از خانه به ديدار بنفيكا برود؛ تيم پرتغالي، سخت در پي پيروزي است. پيروزي بنفيكا در اين ديدار، تيم پرتغالي را به مرحله بعد مي‌رساند؛ البته به شرط آنكه المپياكوس نتواند تيم ضعيف اندرلشت را در خانه شكست دهد. با توجه به دو ديدار امشب، شانس تيم يوناني براي صعود به مرحله دوم ليگ قهرمانان اروپا، زيادتر از تيم پرتغالي است. اندرلشت، هيچ شانسي براي صعود ندارد و با يك امتياز در قعر جدول جاي گرفته است تا همانند استاندارد ليژ كه در ليگ اروپا، نتايج ضعيفي گرفته است، روند ناكامي تيم‌هاي بلژيكي را در اروپا، تكميل مي كند.

گروه چهارم

بايرن‌مونيخ - منچستر‌سيتي

ويكتوريا پلژن - زسكا مسكو

در گروه چهارم، تقريبا همه چيز مشخص شده است. تيم‌هاي بايرن‌مونيخ و منچسترسيتي با جمع‌آوري امتيازهاي لازم، صعود خود را به مرحله بعدي قطعي كرده اند.

ديدار بايرن - منچستر‌سيتي در مونيخ، تكليف تيم صدر‌نشين اين گروه را مشخص خواهد كرد. بايرن، تنها تيم ليگ قهرمانان است كه همه بازي‌هاي خود را با پيروزي پشت‌سر گذاشته است و با كسب 15 امتياز در صدر جدول قرار دارد. آنها 40 بازي در بوندسليگا، طعم شكست را نچشيده‌اند و به زودي ركورد شكست ناپذيري آرسنال و استوا بخارست را خواهند شكست. بايرن در اين ديدار«آرين روبن» را به دليل مصدوميت در اختيار ندارد. بايرن، اين هفته موفق شد وردربرمن را در خانه خودش با 7 گل در هم كوبيد تا نشان دهد كه بدون روبن نيز تيم خطرناكي است. منچستر‌سيتي، اين فصل نتايج خوبي در ليگ برتر گرفته است. شباهت دو تيم، خط حمله آنهاست؛ بايرن‌مونيخ - منچستر‌سيتي، يكي از برترين خط حمله‌هاي اين فصل ليگ هاي اروپايي هستند.

در ديدار كم اهميت اين گروه، ويكتوريا پلژن از تيم زسكا مسكو پذيرايي مي كند. تنها انگيزه دو تيم، قرار گرفتن در رده سوم است تا به ليگ اروپا، صعود كند.



چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن