تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819534676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگيري در ديدار با صادركنندگان ممتاز كشور:تيم اقتصادي دولت بر اوضاع مسلط است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جهانگيري در ديدار با صادركنندگان ممتاز كشور:تيم اقتصادي دولت بر اوضاع مسلط است
معاون اول رئيس جمهور گفت: خوشبختانه تيم اقتصادي دولت بر اوضاع مسلط است و ضمن بهبود روند اقتصادي تلاش مي‌كند به گونه‌اي گام بردارد كه مشكلات و فشار جديدي بر كشور تحميل نشود.


به گزارش خبرگزاري فارس، به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، اسحاق جهانگيري در ديدار صادركنندگان ممتاز و تشكل‌هاي صادراتي با اشاره به شرايط اقتصادي كشور اظهار داشت: اكنون شرايطي در كشور حاكم است كه براي بازگرداندن رونق به فضاي اقتصادي كشور نيازمند يك عزم عمومي هستيم و دولت و فعالان اقتصادي با مشاركت و همكاري يكديگر مي‌توانند مشكلات اقتصادي را از پيش روي بردارند.

معاون اول رييس جمهور با تأكيد بر اينكه دولت تلاش مي‌كند با سياست‌گذاري درست، مشكلات و موانع را مرتفع كند، افزود: دولت در سال جاري سياست‌ها و تدابيري اتخاذ كرد كه ثبات را به بازار بازگرداند و براي اطمينان بخشيدن به فعالان اقتصادي، تنش و شوك‌هاي لحظه‌اي در بازار را به حداقل برساند.

وي افزود: خوشبختانه تيم اقتصادي دولت بر اوضاع مسلط است و ضمن بهبود روند اقتصادي تلاش مي‌كند به گونه‌اي گام بردارد كه مشكلات و فشار جديدي بر كشور تحميل نشود.

جهانگيري اولويت نخست دولت را در سال جاري كاهش تورم عنوان كرد و گفت: دولت بر كاهش تورم به عنوان يك ضرورت مهم تمركز كرد و توانست گامهاي مثبتي در جهت جلوگيري از رشد آن بردارد.

معاون اول رييس جمهور همچنين با اشاره به تجربيات و ابتكارات تيم دپيلماسي دولت تصريح كرد: اين تيم براي تنش‌زدايي در عرصه بين‌المللي و گشايش روابط اقتصادي برنامه دارد و بي‌ترديد دولت از نظرات و ديدگاه‌هاي فعالان اقتصادي استفاده كرده و آنان را در تصميم‌گيري‌ها و برنامه‌هاي اقتصادي مشاركت خواهد داد.

وي تأكيد كرد: صادركنندگان در مقطع فعلي مي‌توانند كمك و همراه بزرگي براي دولت باشند.

جهانگيري درخصوص نرخ ارز تأكيد كرد: سياست دولت تلاش براي داشتن نرخ واحد ارز است به گونه‌اي كه ضمن ثبات بخشيدن به نرخ ارز رضايت‌بخش، توليد و صادرات را نيز به همراه داشته باشد.

در اين جلسه مهندس نعمت‌زاده وزير صنعت، معدن و تجارت نيز با تأكيد بر لزوم تلاش همگاني براي رشد صادرات غيرنفتي و كاهش سهم نفت در صادرات كشور، از تلاش دولت براي رفع موانع صادرات خبر داد.

در اين نشست رييس سازمان توسعه و تجارت و همچنين صادركنندگان ممتاز و نمايندگان تشكل‌هاي صادراتي از بازگشت روحيه اميد در ميان فعالان اقتصادي خبر دادند.

صادركنندگان نمونه كشور همچنين از برنامه‌هاي دولت در جهت تنش‌زدايي در روابط بين‌الملل ابراز رضايت كردند و آن را گامي درجهت كاهش تحريم ها، تسهيل در مبادلات و جابجايي پول و بازشدن ميدان فعاليت براي تجار و بازرگانان دانستند.

در اين جلسه همچنين مسائل و دغدغه‌هاي صادركنندگان و تشكل‌هاي صادراتي مطرح شد و مشكلاتي همچون عوارض صادراتي، مسائل مالياتي، مشكلات مرزي و گمركي مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن