تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819188136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست وزير كشور با احزاب تا دو هفته ديگر/نشست روحاني با NGOها تا اواخر دي‌ماه


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نشست وزير كشور با احزاب تا دو هفته ديگر/نشست روحاني با NGOها تا اواخر دي‌ماه
وزير كشور خبر داد كه طي دو هفته آينده، نشستي با احزاب فعال در كشور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، عبدالرضا رحماني فضلي صبح امروز در حاشيه جلسه هيأت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار كرد: در اين نشست، كه تلاش مي‌كنيم ظرف دو هفته آينده برگزار شود، سياست‌ها و ديدگاه‌هاي دولت در مورد احزاب را تشريح خواهيم كرد و نقطه‌نظرات احزاب را نيز جويا مي‌شويم.

وي همچنين از برنامه‌ريزي براي نشست حسن روحاني با سازمان‌هاي مردم‌نهاد خبر داد و گفت: تا اواخر دي‌ماه، نشست رييس‌جمهور با NGOها برگزار خواهد شد.

وزير كشور همچنين درباره روند انتخاب استانداران باقي مانده اظهار كرد: تلاش داريم تا به زودي دو استاندار باقي مانده براي استان‌هاي خراسان رضوي و قم را معرفي كنيم. از بين گزينه‌هاي مطرح براي استان خراسان رضوي، يكي از گزينه‌هاي جدي از بين گزينه‌ها استاندار فعلي اين استان است.

رحماني فضلي در ادامه درباره تعيين تكليف وضعيت احزاب منحل شده در دولت قبل، به تصميم‌گيري قبلي قوه قضاييه در مورد اين احزاب اشاره كرد و گفت: همانطور كه قبلاً گفتم، چون در اين ارتباط قوه قضاييه تصميم‌گيري كرده بود، در حال حاضر تصميم‌گيري در مورد اين موضوع در حيطه كاري وزارت كشور نيست و مربوط به قوه قضاييه است.

وي با اشاره به مباحث مطرح شده درباره ايجاد منطقه‌بندي‌هاي جديد در كشور نيز تاكيد كرد: اين موضوع در حد ايده است و بايد در ارتباط با اين موضوع مطالعه انجام شود كه‌ آيا امكان اين موضوع وجود دارد يا نه.

وزير كشور در پايان گفت: بايد نظرات كارشناسان در اين ارتباط اخذ شود. اگر هم قرار باشد چنين اتفاقي انجام شود، مقدمه طولاني خواهد داشت؛ چراكه بايد به تأييد دولت و مجلس برسد.

انتهاي پيام

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن