تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819969452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صانعي: با شمسايي دست مي‌دهم اما اصغري مقدم نه!/ اسپانيا به ايران نمي‌آيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: صانعي: با شمسايي دست مي‌دهم اما اصغري مقدم نه!/ اسپانيا به ايران نمي‌آيد
سرمربي تيم فوتسال تاسيسات دريايي تهران مي‌گويد در بازي جمعه تيمش با دبيري به طرف وحيد شمسايي مي‌رود اما حاضر نيست با جواد اصغري مقدم دست دهد!

علي صانعي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره بازي حساس تيمش مقابل دبيري تبريز به سرمربي‌گري وحيد شمسايي، اظهار كرد: همه بازي‌ها براي ما حساس است. به هر حال تاسيسات دريايي در رده‌هاي پايين جدول قرار دارد و هر بازي برايمان حكم فينال خواهد داشت. ضمن اينكه از لحاظ تعداد بازيكن هم با كمبود مواجهيم و دو بازي قبل با 6 بازيكن بازي كرديم! البته براي بازي با دبيري شرايط بهتري داريم و تعدادي از بازيكنان‌مان برگشته‌اند.

وي درباره تقابلش با وحيد شمسايي (سرمربي بازيكن دبيري) و جواد اصغري مقدم (بازيكن دبيري) كه با يكديگر اختلاف زيادي دارند و مصاحبه‌هاي تندي هم در يك سال اخير عليه هم كرده‌اند، گفت: به اين چيزها فكر نمي‌كنم. در اين چند وقت چه در فوتسال و چه زمينه‌هاي ديگر سعي كردم بدون حاشيه باشم. به بازيكنانم هم گفته‌ام توجهي به حواشي نداشته باشند. قانوني وجود ندارد كه بگويد حتما بايد ميزبان قبل بازي با مربي حريف دست دهد. اما من هر جا ميزبان بوديم يا مهمان سمت همه رفته‌ام. برايم هم مهم نبود كه با چه كسي طرفم. حتي اگر ميزبان تعلل كند، من به سمتش مي‌روم و دست مي‌دهم. در بازي قبل‌مان با هلال احمر هم با وجود ناداوري‌هاي بسيار هم با داور و هم با مربي حريف دست دادم.

صانعي در پاسخ به اين پرسش كه آيا جمعه نيز حاضر است كدورت‌هاي گذشته با شمسايي و اصغري مقدم را كنار گذاشته و با آن‌ها دست دهد، افزود: ما سمت همه مي‌رويم. دليلي ندارد با كادر فني تيم مقابل دست ندهيم. هر تيمي كه به تهران بيايد مهمان ماست. ولي ما فقط سمت كادر فني مي‌رويم. بازيكنان هم با يكديگر خوش و بش مي‌كنند. چون ما مربي هستيم و اين بازيكن است كه براي احترام به مربي سابقش بايد طرف او بيايد!

سرمربي تيم فوتسال تاسيسات دريايي تهران همچنين با انتقاد از وضعيت داوري در ليگ برتر بيان كرد: به صورت كلي مي‌گويم كه داوري‌هاي امسال ليگ با مشكل روبه‌روست. به هر حال داور هم انسان است اما برخي اوقات فكر مي‌كنم عمدي در كار وجود دارد. تيم ما جنجالي نيست و اين اتفاق‌ها ما را خسته مي‌كند. در بازي هفته قبل مقابل هلال احمر شاهكار داوري را شاهد بوديم. سه ثانيه مانده به پايان بازي پشت محوطه جريمه ما خطايي اعلام شد و ما قبل از زدن آن‌ تايم اوت گرفتيم. سپس توپ را پنج متر عقب‌تر كاشتند تا برنامه دفاعي ما را به هم بريزند اما داور هيچ واكنشي نشان نداد. فيلم اين صحنه را داريم و به كميته انضباطي مي‌دهيم. با اين اتفاق‌ها ديگر جرات نخواهيم كرد تايم اوت بگيريم! اميدوارم در بازي با دبيري داوري مشكل نداشته باشد و ما هم عملكرد خوبي داشته باشيم. اگر اتفاقي كه در بازي قبلي ما افتاد، در هر بازي رخ مي‌داد، آن‌ بازي نيمه تمام باقي مي‌ماند. با اين حال اميدوارم بازي جمعه مشكل نداشته باشد.

وي در ادامه با انتقاد از صداوسيما از كميته فوتسال درخواست كرد براي پخش بازي جمعه اقدام كند. صانعي در اين رابطه نيز به ايسنا گفت: مسابقه‌هاي دارت، كبدي، دوچرخه‌سواري و شنا را تلويزيون پخش مي‌كنند اما فوتسالي كه مردم هم علاقه دارند را محروم كرده‌اند. ما هم آن قدر داد و بيداد كرديم كه الان ساكت باشيم بهتر است. زماني هم كه سرمربي تيم ملي بودم بارها راجع به اين موضوع صحبت كردم ولي نتيجه‌اي حاصل نشد. معتقدم كميته فوتسال بايد براي پخش ليگ فوتسال مذاكرات جدي انجام دهد. بازي جمعه ما و دبيري هم مي‌تواند حتي از شبكه سه پخش مستقيم شود. اما اگر شبكه ورزش هم نمي‌تواند بازي‌ها را زنده پخش كند مي‌تواند در زمان ديگري آن را روي آنتن بفرستد و اگر مردم دوست داشتند، در ادامه بازي‌ها را مستقيم پخش كنند.

به گزارش ايسنا، كميته فوتسال از تيم‌هاي ملي فوتسال اسپانيا، ايتاليا و پرتغال براي بازي‌ با تيم ملي در ايران دعوت‌نامه ارسال كرده است. در حالي كه علي صانعي مي‌گويد اين تيم‌ها هيچ گاه بدون دريافت پولي به ايران نمي‌آيند.

سرمربي پيشين تيم ملي با اشاره به اين موضوع به خبرنگار ايسنا گفت: ما در جايگاهي نيستيم كه براي اين تيم‌ها خط و نشان بكشيم و بگوييم در فلان تاريخ و آن هم رايگان به ايران بياييد. اگر برزيل ما را دعوت كند در هر زمان به كشورشان مي‌رويم ولي براي دعوت از تيمي مثل اسپانيا بايد حرفه‌اي عمل كرده و بعد از بررسي تقويم آن‌ها پيشنهادمان را مطرح كنيم. بعيد مي‌دانم اسپانيا به ايران بيايد چون قبل از جام جهاني 2008 به دليل صادر نشدن رواديد به آنجا نرفتيم و آن‌ها فكر كردند كارمان عمدي بود. اما چهار سال پيش به پرتغال رفتيم و اكنون نوبت آن‌هاست به ايران بيايند.

انتهاي پيام

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن