تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819437046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادستاني اسپانيا پرونده نيمار را بررسي ميکند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
دادستاني اسپانيا پرونده نيمار را بررسي ميکند
يک دادستان اسپانيايي از دادگاه خواست درباره ميزان مبلغي که باشگاه بارسلونا براي خريد نيمار ستاره برزيلي خود در سال گذشته پرداخت کرد ، تحقيق کند.
به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، بارسلونا سال گذشته نيمار را با قراردادي به ارزش 57 ميليون يورو -  78 ميليون دلار - در اختيار گرفت.

يکي از مقامات ليگ اسپانيا شکايتي را عليه سندرو روسل رئيس باشگاه بارسلونا ارائه و در آن ادعا کرده است از کل مبلغي که براي خريد نيمار پرداخت شده مشخص نيست 40 ميليون يورو دقيقا به چه کسي پرداخت شده است.

خوزه پرالس دادستان عمومي اسپانيا اعلام کرد اسناد مربوط به قراردادها که توسط باشگاه بارسلونا در اختيار دادگاه قرار گرفته است، «شک و ترديد هايي را درباره اين باره » برانگيخته است.

او از دادگاه عالي اسپانيا خواست تيمي را مأمور انجام تحقيقات درباره اين شکايت کند.

باشگاه بارسلونا اعلام کرده است براي خريد نيمار از باشگاه سانتوس برزيل در ماه ژوئن، در مجموع 57 ميليون يورو پرداخت کرده  اما از ارائه جزييات بيشتر خودداري کرده است.

بر اساس اسناد دادگاه، در اين شکايت، روسل به هدر دادن اين مبلغ متهم شده زيرا مقامات باشگاه بارسلونا نمي دانند اين 40 ميليون يورو در اختيار چه کسي قرار گرفته است.

او گفت:« همه اين موارد دست کم توجيه کننده تحقيقات درباره اين ادعاها هستند.»

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد، اين دادستان از قاضي خواست از فدراسيون بين المللي فوتبال - فيفا - بخواهد اسناد بيشتري در ارتباط با اين قرارداد از جمله قراردادهاي باشگاه سانتوس در اختيار دادگاه قرار دهد.

انتهاي پيام/






تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن