تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819485733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقوله حجاب از ابتداي تربيت به كودكان آموزش داده شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مقوله حجاب از ابتداي تربيت به كودكان آموزش داده شود
اصفهان – خبرگزاري مهر: عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: مقوله حجاب بايد از آغاز دوران كودكي به تمام كودكان اعم از دختر و پسر آموزش داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سيد ابوالحسن مهدوي پيش از ظهر چهارشنبه در همايش تجليل از دختران محجبه مزين به چادر كلاس اول ابتدايي كه در محل گلستان شهداي اصفهان برگزار شد با بيان اينكه چادر يادگار حضرت فاطمه (س) است و بايد تمام زنان مسلمان از اين يادگاري به خوبي نگهداري كنند، اظهار داشت: در اين راستا ضروري است كه مقوله حجاب از دوران كودكي و به همه كودكان و به ويژه دختران آموزش داده شود.

عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به برگزاري همايش تجليل از دختران محجبه كلاس اولي در استان اصفهان از پنج سال گذشته تاكنون بيان داشت: اين همايش با همكاري اداره كل آموزش و پرورش استان اصفهان خيران، برخي ارگان‌هاي دولتي و خصوصي و استانداري برگزار شده است.

وي با اشاره به افزايش دختران محجبه در مدارس و دانشگاه‌‌هاي استان اصفهان از زمان اجراي همايش تجليل از دانش‌آموزان محجبه اول دبستاني تاكنون گفت: در دومين سال اجراي اين همايش تعداد دانش‌آموزان و دختران ورودي به دانشگا‌ه‌ها و مدارس استان اصفهان نسبت به سال اول هفت برابر شده بود.

آيت‌الله مهدوي به نقش مهم خانواده‌ها در تربيت فرزندان محجبه اشاره كرد و ادامه داد: در اين راستا فعاليت‌هاي ريشه‌اي مي‌تواند الگو پذير را در خانواده‌ها ايجاد كند.

كد خبر: 2193499

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۰ - ۱۳:۰۲

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن