تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819193626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در گفت‌وگو با فارس عنوان شدبازگشت نمايندگان خوزستان به صحن علني با وساطت دهقان از طرف لاريجاني


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در گفت‌وگو با فارس عنوان شدبازگشت نمايندگان خوزستان به صحن علني با وساطت دهقان از طرف لاريجاني
محمد دهقان عضو هيئت رئيسه مجلس از طرف رئيس مجلس براي درخواست از مجمع نمايندگان خوزستان به منظور شركت آنان در جلسه علني امروز پارلمان، نزد آنان رفت.


به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، تعدادي از اعضاي مجمع نمايندگان استان خوزستان در اعتراض به بودجه تخصيص يافته به اين استان در لايحه 93، در جلسه علني صبح امروز (چهارشنبه) پارلمان حضور نيافتند.

پس از اين اقدام نمايندگان خوزستان، محمد دهقان عضو هيئت رئيسه مجلس از طرف علي لاريجاني رئيس مجلس نزد اين نمايندگان رفته و وساطت كرده كه در جلسه علني امروز پارلمان حضور يابند چون امروز علي لاريجاني رئيس مجلس تصميم گرفته جلسه‌اي با اعضاي مجمع نمايندگان خوزستان براي استماع نظرات آنان برگزار كند.

حبيب آقاجري نماينده مردم ماهشهر در مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، اعلام كرد اعضاي مجمع نمايندگان خوزستان عصر امروز در دفتر رئيس مجلس با لاريجاني جلسه خواهند داشت. مجمع نمايندگان درخواست كرده كه محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور نيز در اين جلسه حضور يابد.

به گزارش فارس، اعضاي مجمع نمايندگان خوزستان روز گذشته در اعتراض به ميزان بودجه تخصيص يافته به اين استان همگي از كسوت نمايندگي مجلس استعفا دادند و استعفانامه خود را نيز تقديم هيئت رئيسه پارلمان كردند.

به همين دليل تعدادي از مجمع نمايندگان خوزستان تا ساعت 9 صبح امروز در محوطه پارلمان حضور داشتند اما در اعتراض به ميزان بودجه تخصيص يافته به خوزستان حاضر نشدند در جلسه علني مجلس شركت كنند، به همين دليل لاريجاني رئيس مجلس، محمد دهقان عضو هيئت رئيسه را براي وساطت نزد آنان فرستاده و درخواست كرده كه در جلسه علني شركت كنند.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن