تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814718254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامي كرمان خبر داد: كشف 6 تن مواد مخدر در رزمايش غدير 92


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: فرمانده انتظامي كرمان خبر داد: كشف 6 تن مواد مخدر در رزمايش غدير 92
كشف بيش از 6 تن و 300 كيلو گرم مواد مخدر و تعداد زيادي سلاح ممنوعه از مهمترين دستاوردهاي اين رزمايش در 24 ساعت اوليه است. فرمانده انتظامي كرمان خبر داد: كشف 6 تن مواد مخدر در رزمايش غدير 92


كرمان -ايلنا: فرمانده انتظامي كرمان با اشاره به اجراي رزمايش غدير ۹۲ در جنوب استان گفت: رزمايش عملياتي انتظامي غدير ۹۲ به منظور ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان‌هاي جنوبي و شرقي استان از روز گذشته با رمز «يا زهرا (س)» آغاز شده است.

به گزارش ايلنا از كرمان سردار «چناريان» در جمع خبرنگاران با بيان اينكه اين رزمايش در شهرهاي جيرفت، عنبرآباد، رودبار، منوجان، قلعه گنج، كهنوج و فارياب در حال اجراست، تصريح كرد: هدف از رزمايش غدير ۹۲، پاكسازي مناطق آلوده و جرم خيز از لوث وجود قاچاقچيان مسلح مواد مخدر، مته‌مان تحت تعقيب، جمع­آوري سلاح‌هاي غيرمجاز و برخورد با دارندگان آن، دستگيري عوامل شرارت و ناامني، كشف اموال مسروقه و دستگيري سارقان، مقابله با قاچاقچيان سوخت و متخلفان از قوانين راهنمايي و رانندگي در جاده‌ها و شهر‌هاست.

وي ابراز داشت: ماموران انتظامي پس از ماه‌ها اقدامات اطلاعاتي، شناسايي كانون‌هاي جرم و رهگيري مته‌مان تحت تعقيب، روز گذشته موفق شدند در چندين عمليات منسجم، ۳ زنداني فراري، ۳۷۳ سارق، ۲۱ آدم ربا و گروگانگير، ۱۷ قاتل فراري، ۲۶ عامل تيراندازي و تعدادي از متهمان تحت تعقيب را دستگير كنند.

وي بيان كرد: ماموران انتظامي در اين رزمايش بيش از ۶ هزار و ۳۰۰ كيلو گرم انواع مواد مخدر شامل ۵ هزار و ۱۰۰ كيلو ترياك، ۴۱۰ كيلو هرويين، ۶۸۰ كيلو گرم حشيش، ۲ و نيم كيلو گرم شيشه و يكصد كيلو ساير مواد كشف و ۱۰۱ قاچاقچي و ۶۳ خرده فروش مواد را دستگير كردند.

مقام ارشد انتظامي استان با اشاره به پاكسازي و بازرسي ۹۸۲ نقطه شهري و ۷۱۱ نقطه روستايي، تصريح كرد: در روز اول از اجراي اين رزمايش، ۴ باند توزيع مشروبات الكلي منهدم و ۹۴ هزار ليتر سوخت قاچاق و خارج از شبكه توزيع كشف شد.

وي اظهار داشت: كشف ۳۶۰ فقره انواع سرقت از جمله ۳۱ دستگاه خودرو و ۷۱ دستگاه موتورسيكلت و ۱۱۱ قبضه سلاح ممنوعه از مهم‌ترين كشفيات اين رزمايش در حوزه مبارزه با سرقت و جرايم امنيتي است.

سردار «چناريان» گفت: اين رزمايش با توان عملياتي و اطلاعاتي بومي استان و بهره گيري از معاونت‌ها و پليس‌هاي تخصصي و فرماندهي‌هاي انتظامي شهرستان‌ها و توان رزمي يگان‌هاي تكاوري در منطقه تا دستيابي به اهداف مورد نظر ادامه خواهد داشت و اميدواريم با اجراي اين رزمايش، در راستاي ارتقاء امنيت استان، شادي روح شهداي انتظامي و ارتقاء رضايتمندي شهروندان گام برداريم.

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن