تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820097177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملي‌پوش دوچرخه‌سواري:برادران پراش و زنگي‌آبادي از قديم با هم مشكل داشتند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: ملي‌پوش دوچرخه‌سواري:برادران پراش و زنگي‌آبادي از قديم با هم مشكل داشتند
ملي‌پوش دوچرخه‌سواري ايران گفت: بعد از بازي‌هاي آسيايي چند دوچرخه‌سوار را محروم كردند،‌ اما نمي‌دانم مثبت شدن تست‌شان مربوط به آزمايش قبل از اعزام بود يا حين بازي‌هايي آسيايي.

آروين معظمي گودرزي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره اتهامي كه به علي زنگي آبادي، رييس سابق فدراسيون دوچرخه‌سواري مبني بر اجازه دادن به دوچرخه‌سواران براي انجام دوپينگ وارد شده است، تصريح كرد: من در آن زمان عضو تيم ملي بودم، اما تا جايي كه يادم است، زنگي آبادي به شخصه به من چيزي نگفت كه دوپينگ كنيم. با اين وجود مي‌شنيدم كه ورزشكاران چنين صحبت‌هايي را مطرح مي‌كنند. البته از اين جور حرف‌ها ميان ورزشكاران زياد است، اما به شخصه چيزي در اين مورد به من گفته نشد و اين حرف‌ها را باور نكردم.

گودرزي درباره حضور ركابزنان با تست مثبت در بازي‌هاي آسيايي 2010 نيز، بيان كرد: چند روز قبل از اعزام به بازي‌هاي آسيايي از دوچرخه‌سواران تست دوپينگ گرفته شد كه بعد از بازي‌هاي آسيايي اعلام كردند تست چند نفر مثبت شده و آنها را محروم كردند.

وي افزود: البته اين را بگويم من نمي‌دانم مثبت شدن تست چند دوچرخه‌سوار مربوط به آزمايش قبل از اعزام به بازي‌ها بود يا در حين بازي‌ها. چون دو آزمايش پشت سر هم و با اختلاف زماني 15 روز گرفته شد و نتيجه‌ تست‌ها هم حدودا دو ماه طول مي كشد تا مشخص شود. اما قاعدتا وقتي تست ورزشكاري قبل از اعزام مثبت شود او را به بازي‌ها نمي‌فرستند و به شخصه خبر ندارم قبل از بازي‌ها تست كسي مثبت شده باشد و محروم شود، هر دوچرخه‌سواري كه به اردو آمده بود به بازي‌ها رفت و پس از آن محروم شد.

وي در پايان گفت: در آن زمان مي‌شنيدم كه برادران پراش و علي زنگي آبادي با يكديگر مشكل دارند و بگو مگوهايي ميان آنها وجود داشت، اما اين كه بر سر چه قضيه‌اي بود دقيقا اطلاعي ندارم.

انتهاي پيام

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن