تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820535385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با ديجيتالي شدن شبكه‌هاي سيما در رامهرمزبرفك‌ها رفتند پيكسل‌هاي شطرنجي آمدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با ديجيتالي شدن شبكه‌هاي سيما در رامهرمزبرفك‌ها رفتند پيكسل‌هاي شطرنجي آمدند
با ديجيتالي شدن شبكه‌هاي صدا و سيما در رامهرمز «برفك‌ها» از صفحه تلويزيون‌ها رفتند و «پيكسل‌ها» به جاي آنها آمدند.


به گزارش خبرگزاري فارس از رامهرمز، با گذشت بيش از سه ماه كه از ديجيتالي شدن شبكه‌هاي تلويزيوني در اكثر شهرهاي خوزستان به ويژه رامهرمز مي‌گذرد دريافت تصاوير هنوز از كيفيت مطلوب برخوردار نيست.

بيش از 30 سال است كه مردم شهر و روستاهاي رامهرمز به دليل نداشتن رله كننده تلويزيوني متاسفانه از دريافت تصاوير با كيفيت مطلوب بي‌بهره بوده و هميشه همراه با تصاوير «برفك‌ها» را نيز بر روي صفحه تلويزيون مي‌توانستند بشمارند و همين مسئله باعث شد تا با آمدن دريافت كننده‌هاي ماهواره، يكي پس از ديگري ديش‌هاي ماهواره پشت بام‌ها را در تسخير خود درآورد.

به گزارش خبرگزاري فارس از رامهرمز، با آغاز طرح ديجيتالي شدن شبكه‌هاي تلويزيوني و راه‌اندازي آن، مردم نيز آغاز به خريد دستگاه‌هاي گيرنده ديجيتال و نصب آن در منازل كردند اما متاسفانه اجراي اين طرح در شهرستان رامهرمز به جاي برفك‌هاي قبلي، پيكسل‌ها (شطرنجي شدن) را بر روي صفحات تلويزيون ظاهر كرد.

با توجه به ضعيف بودن دريافت ديجيتال با عبور هرگونه خودرو يا موتورسيكلت از كنار منازل تصوير شبكه مربوطه يا قطع شده و تبديل به دانه‌هاي درشت به نام «پيكسل » مي‌شود كه باعث آزار چشم و ايجاد روحيه عصبي در تماشاچي مي‌گردد.

مردم شهرستان رامهرمز از مسئولان فني صدا و سيماي استان خوزستان خواستار رفع اين مشكل فني شده‌اند، زيرا در غير اينصورت عطاي آن را به لقايش بخشيده و مجددا روي به گيرنده‌هاي قديمي مي‌آورند.

انتهاي پيام/ 72012/ع30

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن