تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804232542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توافقنامه ژنو از خطوط قرمز عبور نكرد/توان افزايش برد موشك‌ها را داريم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: توافقنامه ژنو از خطوط قرمز عبور نكرد/توان افزايش برد موشك‌ها را داريم
فرمانده كل سپاه با بيان اينكه ما به دنبال افزودن برد موشكي سپاه هستيم، خاطرنشان كرد: با اين وجود رهبري ما را در برد 2000 كيلومتر محدود كردند، اما ما توان افزايش برد موشك‌ها را داريم و موشك‌هاي ما حتما بايد به اسراييل برسد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار سرلشگر محمدعلي جعفري در سخنراني خود در دانشگاه امام صادق (ع) با بيان اينكه نمي‌توان مقابل حمله اتمي دشمن را گرفت، گفت: اما به نظر من آن‌ها اين غلط را نمي‌كنند. آن‌ها از توانمندي انقلاب اسلامي آگاهي داشته و از آن وحشت دارند. در صورت حمله به جمهوري اسلامي، آن‌ها پاسخ‌هاي زيادي از بسياري از نقاط جهان دريافت مي‌كنند و در واقع گزينه نظامي عليه ايران يك شوخي است.

او درباره حضور سپاه در سوريه نيز گفت: ما هر كاري براي حفظ نظام سوريه لازم باشد، در اين كشور انجام مي‌دهيم و در حال حاضر نيروي متخصص براي انتقال تجربه و آموزش در سوريه داريم و اين را علني اعلام مي‌كنيم، زيرا سوريه در خط مقاومت اسلامي قرار دارد.

سرلشگر جعفري با اشاره به سرمايه‌گذاري‌هاي نظام استكبار در سوريه خاطرنشان كرد: دشمن اكنون اقرار مي‌كند تنها دليل موفق نشدن آن‌ها در سوريه حمايت جمهوري اسلامي ايران از نظام سوريه است. وضعيت سوريه روز به روز بهتر مي‌شود، هرچند هنوز بخش‌هايي از سوريه در اشغال مبارزين مخالف نظام سوريه است، اما روند سوريه به گونه‌اي است كه جاي نگراني در اين‌باره وجود ندارد و روندها به نفع نظام سوريه پيش مي‌رود.

فرمانده كل سپاه در ادامه با اشاره به مذاكرات هسته‌يي با 1+5 و توافقنامه ژنو گفت: امتيازي كه ما داده‌ايم حداكثري و امتيازي كه گرفتيم حداقلي بوده است. ما امتياز قابل توجهي دريافت نكرده‌ايم، اما تاكنون از خطوط قرمز نظام هم عبور نشده است، اما اگر غرب امتياز بيشتري بخواهد، ايران بايد به وضعيت گذشته برگردد.

او در همين رابطه افزود: انقلاب اسلامي از اساس با نظام سلطه مخالف است و تا شعار انقلاب اسلامي وجود دارد دشمني استكبار با ما هم وجود دارد. به نظر من ممكن است تحريم‌هاي مربوط به موضوعات هسته‌يي كاهش يابد اما تهديدهاي نظامي و سياسي دشمن ادامه خواهد داشت. در مذاكرات هسته‌يي بايد فقط موضوع هسته‌يي مطرح شود و نبايد ساير مسائل در اين باره مطرح شود.

سرلشگر جعفري درباره فعاليت‌هاي اقتصادي سپاه نيز گفت: سپاه فقط در عرصه‌هاي سازندگي و آباداني كشور مثل ساخت پل، سد و پتروشيمي ورود كرده است و من مي‌گويم اگر سپاه در اين عرصه‌ها وارد نشده بود، امروز اين عرصه‌ها در اين حد به پيشرفت دست نمي‌يافت. البته آقاي روحاني درباره فعاليت اقتصادي سپاه ابهاماتي داشتند كه اين ابهامات اكنون رفع شده است. در دولت قبلي اصرار زيادي بود كه سپاه وارد عرصه‌هاي اقتصادي شود، اما ما به آقاي روحاني گفته‌ايم اگر احساس مي‌كند بخش خصوصي مي‌تواند پروژه‌ها را انجام دهد، سپاه حاضر است كنار برود و حتي قراردادهاي خود را لغو كند

او در بخش ديگري از سخنان خود درباره بودجه سپاه در سال 93 اظهار كرد: بودجه سپاه كاهش يافته اما با پيگيري كه انجام شده، تا مقداري اين كاهش برطرف شده است. البته ما بدبين نيستيم و معتقديم كه مشكلات و محدوديت‌هاي بودجه‌اي در كشور وجود دارد.

فرمانده كل سپاه در ادامه با بيان اينكه مهم‌ترين عرصه تهديد عليه نظام اسلامي عرصه سياسي است، خاطرنشان كرد: سپاه در برابر اين عرصه نمي‌تواند بي‌تفاوت باشد و به همين دليل عده‌اي به دنبال فضاسازي عليه سپاه هستند كه ما با آن‌ها كاري نداريم و كار خود را انجام مي‌دهيم، زيرا ما اگر غفلت كنيم و فقط به بنيه دفاعي كشور توجه كنيم، دشمنان داخلي انقلاب را از دست ما مي‌گيرند.

جعفري درباره اظهارات يك مقام دولتي درباره مختل شدن توان نظامي ايران با دو بمب آمريكايي گفت: به هيچ وجه اين‌گونه نيست. ايشان در اين زمينه تجربه و تخصص ندارند. البته ما ايشان را يك ديپلمات صاحب‌نظر مي‌دانيم و من مي‌گويم اگر دشمن با هزاران موشك به ما حمله كند، شايد فقط 20 درصد توان نظامي سپاه را از بين ببرد.

سرلشگر جعفري عزت و اقتدار نظام اسلامي و كشور ايران و توان امنيتي و دفاعي بالاي كشور را از دستاوردهاي نظام اسلامي دانست و اظهار كرد: عزت امروز كشور منحصر به ايران است و هيچ كشوري چنين عزتي ندارد. دشمنان انقلاب همه تلاش خود را در راستاي ايجاد ناامني انجام دادند، اما امروز ايران از امنيت بسيار بالا و توان دفاعي بسيار مستحكمي برخوردار است. مؤلفه قدرت ما حمايت و پشتيباني مردم و حضور گسترده مردم در عرصه‌هاي امنيتي و همچنين فناوري‌ها و تجهيزات امنيتي و دفاعي است. دشمن از توانمندي‌هاي دفاعي ما مطلع است.

او با بيان اينكه فلسفه وجودي سپاه و بسيج، حفظ و استمرار انقلاب اسلامي است، افزود:‌ بيداري اسلامي بزرگ‌ترين دستاورد سياسي نظام اسلامي ماست كه توانسته است اثر خود را در نظام سرمايه‌داري به جا بگذارد. امروز حكومت شيعه همسو با جمهوري اسلامي در عراق حاكم شده، در حالي كه آمريكا به دنبال ايجاد يك حكومت طرفدار اين كشور در عراق بود. امروز تضعيف رژيم صهيونيستي نيز نتيجه انقلاب اسلامي است.

جعفري همچنين با بيان اينكه دانشجوي بسيجي بايد انقلاب اسلامي را هوشمندانه رصد كند، خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامي در مرحله سوم خود يعني مرحله اسلامي شدن دستگاه‌هاي نظام گير كرده يا به كندي پيش مي‌رود. بايد تلاش كرد كه موانع سر راه انقلاب را رفع كرد و انقلاب را به سمت جلو هل داد زيرا اگر انقلاب درجا بزند امكان ضعيف شدن نظام وجود دارد.

به گزارش ايسنا فرمانده كل سپاه در ادامه صحبت‌هاي خود با بيان اينكه بعد از انقلاب اسلامي در كشور انقلاب اداري و فرهنگي رخ نداده است، گفت: سيستم‌هاي حاكم بر اداره كشور همان سيستم‌هاي قبل از انقلاب با اندكي دستكاري است كه به تجربيات غربي هم آلوده شده است، در حالي كه مقام معظم رهبري بر تحول اداري مخصوصا در آموزش و پرورش تاكيد دارند. امروز حتي انقلاب فرهنگي هم در دانشگاه‌ها صورت نگرفته است و حتي دانشگاه آزاد هم تاسيس شده تا جوانان علوم غربي را بياموزند. بايد ما الگوي اسلامي اداره جامعه را ايجاد كنيم.

جعفري در پايان با بيان اينكه محكم شدن پايه‌هاي نظام ا سلامي و صدور انقلاب از دستاوردهاي جنگ تحميلي بود افزود: دانشجوي بسيجي براي پيشبرد انقلاب اسلامي بايد خودسازي كرده و روحيه جهادي پيدا كند.

انتهاي پيام

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن