تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805702803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقف نانوايي سيار 14 متري به حرمين كربلاي معلي توسط خيران چهارمحالي/ ارسال نانوايي با كاميون كشنده


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: وقف نانوايي سيار 14 متري به حرمين كربلاي معلي توسط خيران چهارمحالي/ ارسال نانوايي با كاميون كشنده
شهر كرد - خبرگزاري مهر: يك نانوايي سيار14 متري توسط خيران استان چهارمحال و بختياري با تجهيزات كامل براي پخت نان وقف حرمين كربلا معلي شده است و هم اكنون اين نانوايي به كربلاي معلي توسط يك كاميون كشنده ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عتبات عاليات عراق در طول يك قرن گذشته نه تنها مطابق زمان توسعه نيافتند بلكه بر اثر سياست هاي سوء رژيم بعثي در حال تخريب بودند. با سقوط رژيم بعثي، امكان حضور عاشقان و مشتاقان زيارت اهل بيت (ع) فراهم شد و بازسازي اين مكان مقدس در دستور كار خيران و دوستداران اهل بيت قرار گرفت.

استان چهارمحال و بختياري مركز تبلور و تجلي شور و عشق حسيني و ميراث‌دار فرهنگ عاشورايي است و مردم آن از گذشته تاكنون ارادت خالصانه به حسين (ع) سالار شهيدان، حضرت ابوالفضل (ع) و ياران باوفايشان دارند، به طوري كه در طول تاريخ اين استان به دوستداران حسين شهرت داشته است.

مردم استان چهارمحال و بختياري از سالهاي گذشته تاكنون در خصوص بازسازي عتبات عاليات توجه ويژه داشته اند و هميشه در جلوي صف كمك و همكاري اين مكانهاي مقدس قرار داشته اند.

استان چهارمحال و بختياري با وسعت كوچك و جمعيت كم و درآمد كمتر نسبت به استانهاي ديگر يكي از استانهاي پيشتاز در عرصه كمك هاي مالي و اقلامي بوده است و خيران اين استان در خصوص بازسازي عتبات عاليات گامهاي بلندي برداشته اند.

مردم اين استان هميشه با عشق حسيني براي كمك به بازسازي اين مناطق پاي كار آمده اند وخالصانه دراين خصوص همياري و كمك كرده اند.

مردم استان چهارمحال و بختياري بار ديگر با وقف يك نانوايي سيار 14 متري مجهز گامي بلند در راه بازسازي عتبات عاليات و خدمت به زائران حسيني برداشته اند.

اين نانوايي سيار به همت خيران استان چهارمحال و بختياري خريداري شده و راهي كربلا معلي شده است.

ارزش ريالي دستگاه نانوايي سيار دو ميليارد و 600 ميليون ريال است

رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات استان چهار محال و بختياري در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره بر اينكه نانوايي سيار بر اساس اعلام نياز حرمين مطهر كربلاي معلي به يك دستگاه نانوايي سيار براي زائرين حرمين خريداري و از استان چهار محال و بختياري ارسال شده است، اظهار داشت: اين نانوايي سيار با هزينه مردم استان چهار محال و بختياري آماده شده است.

اردشير رياحي پور با اشاره به اينكه ارزش ريالي دستگاه نانوايي سيار دو ميليارد و 600 ميليون ريال بوده است، بيان داشت: از اين مبلغ يك ميليارد و 100 ميليون ريال از طريق مردم اين استان جذب شده است.

وي با بيان اينكه مابقي مبلغ باقي مانده در روز هاي آينده جذب مي شود، اذعان داشت: اين دستگاه به طول 14 متر متشكل از دستگاه پخت نان، خمير كن، انبار آرد، اتاق خواب براي خدمه، سرويس بهداشتي، سرد كننده نان و دستگاه بسته بندي نان كه توسط شركت صنعت پخت مشهد ساخته شده است خريداري و به كربلا ارسال شده است.

رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات استان چهار محال و بختياري با بيان اينكه اين نانوايي سيار از سوي مردم چهار محال و بختياري وقف حرمين كربلا است، يادآور شد: دستگاه نانوايي سيار راهي كربلا شده است.

رياحي پور تصريح كرد: در آينده ساخت يكي از درب هاي طلاء حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) به اين استان واگذار مي شود كه از طريق مردم اين استان هزينه ساخت تامين خواهد شد.

......................

گزارش از زهرا مرادي

كد خبر: 2193157

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۰ - ۰۸:۲۰

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن