تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819259800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو كميسيون اجتماعي مجلس:راهكار كمك به اشتغال ارائه لايحه توليد به مجلس است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: عضو كميسيون اجتماعي مجلس:راهكار كمك به اشتغال ارائه لايحه توليد به مجلس است
عضو كميسيون اجتماعي مجلس گفت: راهكار كمك به اشتغال ارائه لايحه توليد به مجلس است.


محسن عليمرداني امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بيان اينكه مجلس نمي‌تواند در اموري مانند بيكاري وارد شود، اظهار داشت: شايد مجلس بتواند كار گروهي براي اين امر تشكيل دهد، اما عدم ورود دولت اثربخشي آن را كاهش مي‌دهد.

وي، ورود مجلس به مقوله اشتغال را داراي با مالي دانست و اضافه كرد: داشتن بار مالي طرح‌ها موجب رد شدن آنها از طرف شوراي نگهبان مي‌شود.

نماينده مردم زنجان و طارم در مجلس شوراي اسلامي، ارائه لايحه در مورد حمايت از توليد را از راه‌كارهاي كمك به اشتغال دانست و تصريح كرد: اجراي طرح‌هاي اقتصادي يا هر اقدامي كه در اين راستا انجام شود مي‌تواند به ايجاد اشتغال كمك كند.

عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي، موفقيت سياست‌هاي اشتغال را منوط به تبديل آن به دغدغه نخست كشور اعلام كرد و اذعان داشت: براي حل مشكل اشتغال كشور بايد به همه بخش‌ها از جمله كشاورزي و گردشگري هم توجه لازم مبذول شود.

عليمرداني، رونق صنعت، تجارت و همچنين اجراي طرح‌هاي عمراني را از ديگر مقوله‌هايي اعلام كرد كه به اشتغال كمك مي‌كند.

وي با بيان اينكه ادامه داد: حجم مراجعات به مسئولان براي به دست آوردن شغل و همچنين آمار بيكاران خانواده‌ها بيانگر بالا بودن نرخ بيكاري در كشور است.

نماينده مردم زنجان و طارم در مجلس شوراي اسلامي در پايان با اشاره به اعتراضات خود به آمارهاي دولت گذشته، تصريح كرد: همه شواهد حاكي از بالا بودن آمار بيكاري در كشور است.

انتهاي پيام/73004/ذ20

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن