تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803144594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در فرصت يك ماه باقي‌مانده براي حضور در جشنواره‌ي فجر؛ آغاز ماراتن فيلم‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: در فرصت يك ماه باقي‌مانده براي حضور در جشنواره‌ي فجر؛ آغاز ماراتن فيلم‌ها
يك ماه به 20 دي ماه و آخرين فرصت ارايه‌ي نسخه‌ي نهايي فيلم‌ها به سي‌ودومين دوره‌ي جشنواره‌ي بين‌المللي فيلم فجر باقي است.
دبير جشنواره فيلم فجر به تازگي در پاسخ به اينكه آيا براي تحويل نسخه نهايي فيلم‌ها در موعد مقرر قانون براي همه رعايت مي‌شود؟ اظهار كرد: «قانون، قانون است و همه بايد رعايت كنند اما استثناء هم وجود دارد. » هر ساله در ماههاي باقي‌مانده به برگزاري جشنواره‌ي فيلم فجر، فيلم‌هاي مختلفي مقابل دوربين قرار مي‌گيرند و به قولي ماراتن فيلم‌سازان براي رساندن فيلم‌هايشان به اين رويداد هنري آغاز مي‌شود، اما امسال علاوه بر فيلم‌هايي كه اين روزها مراحل مختلف فيلمبرداري را مي‌گذرانند، جشنواره‌ي فيلم فجر پيش‌رو با حجم فيلم‌هايي روبروست كه از سال قبل توليد شده‌اند و آماده نمايش هستند و همچنين فيلم‌هايي كه از سال قبل‌تر باقي مانده‌اند و به نمايش درنيامدند.با توجه به فرصت باقي‌مانده 20 دي ماه براي ارايه نسخه‌ي نهايي فيلم‌ها ايسنا، ‌مروري دارد بر فيلم‌هايي كه در مرحله فيلمبرداري هستند.
«سايه روشن»:فيلمبرداري جديدترين فيلم فرزاد موتمن كه گفته مي‌شود حال و هوايي شبيه به «شب‌هاي روشن» دارد، حدود يك هفته ديگر به پايان مي‌رسد و تدوين همزمان آن توسط ژيلا ايپكچي انجام مي‌شود.تهيه‌كننده «سايه روشن» سيدجمال ساداتيان است و محمدرضا فروتن و شقايق فراهاني در آن ايفاي نقش كرده‌اند. موتمن با قطعيت از آماده شدن اين فيلم براي حضور در جشنواره خبر داده است.
«ما همه گناهكاريم»:ابن فيلم به تهيه‌كنندگي محسن علي‌اكبري و كارگرداني حامد امرايي در مراحل پاياني فيلمبرداري است و حسن حسندوست تدوين آن را آغاز كرده است. در «ما همه گناهكاريم» كه علي اكبري اعلام كرده به موقع به جشنواره فجر مي‌رسد، حميد فرخ‌نژاد و هنگامه قاضياني حضور دارند.
«دربست آزادي»:فيلمبرداري «دربست آزادي» مهرشاد كارخاني 18 آذرماه به پايان رسيد. در اين فيلم علاوه بر سروش صحت، رضا ناجي و سحر قريشي، اميد علومي و حسام شجاعي هم حضور دارند و دختر علي پروين هم اولين نقش جدي خود را تجربه كرده است.«دربست آزادي» توسط فرامرز هوتهم در حال تدوين است، اما كارخاني به طور دقيق نمي‌تواند اعلام كند كه تا چه زماني فيلمش آماده خواهد شد.او كه معتقد است قوانين جشنواره، از جمله زمان مشخص شده براي تحويل فيلم‌ها، هيچ‌گاه رسميت نداشته، در تلاش است تا در اولين فرصت نسخه كامل «دربست آزادي» را به هيات انتخاب برساند.
«اشباح»:داريوش مهرجويي كه با دير تكميل شدن گروه بازيگرانش، فيلمبرداري «اشباح» را نسبتا دير آغاز كرد، به دليل درگذشت خواهرش، ژيلا مهرجويي، فيلمبرداري فيلم خود را چند روزي متوقف كرد و از اواخر هفته گذشته آن را از سرگرفته است.در اين فيلم بازيگراني هم‌چون مهتاب كرامتي، حسن معجوني، مهدي سلطاني، مليكا شريفي‌نيا، هنگامه حميدزاده و اميرعلي دانايي حضور دارند.اين فيلم به تهيه‌كنندگي جهانگير كوثري است و پيش‌بيني مي‌شود به جشنواره‌ي فيلم فجر برسد.
«معراجي‌ها»:مسعود ده‌نمكي بيش از 75 درصد فيلمبرداري «معراجي‌ها» را به پايان رسانده و بخش‌هاي باقيمانده آن در شهرك سينمايي دفاع مقدس فيلمبرداري مي‌شوند.تدوين و موسيقي اين فيلم در حال انجام است و ده‌نمكي ابراز اميدواري مي‌كند كه نسخه سينمايي «معراجي‌ها» به جشنواره برسد.در اين فيلم بيش از 40 بازيگر حضور دارند كه به اكبر عبدي، محمدرضا شريفي‌نيا،‌ سيد جواد هاشمي،‌ مهرداد ضيايي، مهران رجبي، نيما شاهرخ شاهي و برزو ارجمند مي‌توان اشاره كرد.
«بيگانه»:بهرام توكلي كه اين روزها «آسمان زرد كم عمق» را بر پرده سينماها دارد،‌ مشغول فيلمبرداري «بيگانه» است. در اين فيلم كه تلاش مي‌شود به جشنواره فيلم فجر برسد،‌ پانته‌آ بهرام،‌ مهناز افشار و امير جعفري حضور دارند.
«آرايش غليظ»:جديدترين فيلم حميد نعمت‌الله تازه در آغاز راه فيلمبرداري است و با توجه به سابقه‌ي كارگرانش كه فيلم شاخصي چون «بوتيك» را ساخته است،شايد جزو استثناءها باشد كه بتواند تا آخرين روزها فرصتي براي اكران در جشنواره‌ي فيلم فجر برايش بوجود بيايد.حامد بهداد، طناز طباطبايي، حبيب رضايي، علي عمراني و هومن برق نورد از جمله بازيگراني هستند كه در اين فيلم نقش‌آفريني مي‌كنند.
«فرشته‌ها با هم مي‌آيند»:حامد محمدي، نويسنده فيلم «حوض نقاشي» مدتي است اولين فيلم خود را به تهيه‌كنندگي پدرش،‌ منوچهر محمدي، كليد زده و هم‌چنان مشغول فيلمبرداري است.اين فيلم كه سازندگانش اظهار اميدواري مي‌كنند به موقع آماده شود، به طور همزمان توسط ميثم موئيني تدوين مي‌شود. در اين فيلم جواد عزتي،‌ نازنين بياتي، رضا ناجي و بهاره رياحي بازيگران اصلي هستند.
«لامپ 100»:سعيد آقاخاني كه ابتدا فيلمش «هيولا» نام داشت، هم‌چنان مشغول فيلمبرداري است.محسن محسني‌نسب (تهيه‌كننده) تاكيد بسيار دارد كه اين فيلم حتما در جشنواره امسال نمايش داده خواهد شد چرا كه در قرارداد تمام عوامل، قيد شده است كه بايد فيلم را به موقع به جشنواره برسانند.در اين فيلم علاوه بر سعيد آقاخاني، محسن تابنده، ساره بيات، مسعود كرامتي، پوريا پورسرخ، نيما شاهرخ‌شاهي، حميد لولايي، جمال اجلالي و مهرداد صديقيان ايفاي نقش مي‌كنند.
«آنچه مردان درباره زنان نمي‌دانند»:فيلمبرداري «آنچه مردان درباره زنان نمي‌دانند» كه پيش از اين «دردسر عاشقي» نام داشت هنوز به پايان نرسيده است ولي حسن دادخواه‌ (تهيه‌كننده) و قربان محمدپور (كارگردان) تلاش مي‌كنند فيلم را به جشنواره برسانند.در اين فيلم كه به موضوع ازدواج موقت مي‌پردازد،‌ محمدرضا شريفي‌نيا، فاطمه گودرزي، فرزاد حسني، ‌سحر قريشي و...بازي مي‌كنند.
«خانه‌اي كنار ابرها»:اولين فيلم بلند سينمايي سيدجلال دهقاني اشكذري كه چند روز قبل ابراهيم حاتمي‌كيا هم به پشت صحنه آن رفت،‌در مرحله فيلمبرداري است و مشخص نيست براي جشنواره آماده خواهد شد يا خير. در اين فيلم كه قصه‌اي متفاوت از سال‌هاي دهه 60 را روايت مي‌كند،‌ هدايت هاشمي، حاميد كميلي، آفرين عبيسي و نگار عابدي بازيگران اصلي هستند.
«ازدواج سعيد و ليلا»:پروژه جديد رضا رخشان و سعيد سلطاني از جمله فيلم‌هايي است كه تا پيش از اين گفته مي‌شد در جشنواره فيلم فجر امسال حضور دارد، اما اين فيلم هنوز به مرحله فيلمبرداري نرسيده و سازندگان به دنبال انتخاب بازيگر مناسب هستند. به همين دليل به نظر مي‌رسد تا زمان كمي كه به آغاز جشنواره باقي‌ مانده حضور «ازدواج سعيد و ليلا» در جشنواره سي‌و‌دوم فجر منتفي است.به جز فيلم‌هايي كه نام برده شدند،‌ فيلم‌هاي ديگري هم هستند كه متقاضي حضور در جشنواره‌اند و فيلمبرداري برخي از آن‌ها به تازگي تمام شده است. سازندگان اين فيلم‌ها تلاش مي‌كنند با طي كردن و به پايان بردن هرچه سريع‌تر مراحل فني، آثار خود را براي تحويل به موقع به دفتر جشنواره آماده كنند.
«آذر، شهدخت، پرويز‌ و ديگران»:بهروز افخمي فيلمبرداري آخرين فيلم خود را چند روز قبل تمام كرد. تدوين اين فيلم كه گوهر خيرانديش، مهدي فخيم‌زاده،‌ رامبد جوان،‌ اميرعلي دانايي و... در آن حضور دارند،‌ توسط آيدين افخمي و زير نظر خود بهروز افخمي در حال انجام است. اين فيلم طبق اعلام سازندگانش احتمالا در موعد مقرر به جشنواره مي‌رسد.
«پايان خدمت»: فيلمبرداري «پايان‌خدمت» به تهيه‌كنندگي عليرضا جلالي و حميد آخوندي و به كارگرداني حميد زرگرنژاد به تازگي تمام شده و در مرحله تدوين قرار دارد در اين فيلم كه تهيه‌كننده‌اش گفته آن را به جشنواره فجر مي‌رسانند،‌ بازيگراني چون سعيد راد، جمشيد مشايخي، امير جديدي، هدي زين العابدين، علي اوسيوند، محمد فيلي و رامين راستا به ايفاي نقش مي‌پردازند.
«ارسال آگهي تسليت»:نخستين اثر بلند ابراهيم ابراهيميان در مراحل فني است و تهيه‌كننده آن اعلام كرده است، با توجه به اينكه بايد تا پايان دي‌ماه فيلم براي تحويل به دفتر جشنواره آماده شود، «ارسال آگهي تسليت» قطعا به جشنواره فجر مي‌رسد. صابر ابر، نازنين بياتي، پريوش نظريه، خسرو بامداد، رابعه مدني، نقي سيف جمالي و سورن مناچكانيان بازيگران «ارسال يك آگهي تسليت براي روزنامه» هستند.
«ناخواسته»:اولين فيلم سينمايي برزو نيك‌نژاد، در حال آماده سازي براي رسيدن به جشنواره است و فيلمبرداري آن هم به تازگي تمام شده است.مهتاب كرامتي، مهرداد صديقيان، الناز حبيبي، مهدي فقيه، محمد سيدزاده، و همچنين ستاره اسكندري،فرهاد قائميان و همايون ارشادي بازيگران اين فيلم هستند.
«ساكن طبقه وسط»:اولين فيلم سينمايي شهاب حسيني در مقام كارگردان تقريبا مراحل پاياني آماده‌سازي فني خود را سپري مي‌كند و احتمالا در زمان مقرر به دفتر جشنواره تحويل داده خواهد شد.در اين فيلم كه يك طنز فلسفي است علاوه بر شهاب حسيني،‌ حسين ياري، فرهاد اصلاني، ساره بيات، هنگامه قاضياني، طناز طباطبايي، آنا نعمتي، بابك حميديان، نيما رئيسي، فريد سمواتي و حسين محجوب در اين فيلم ايفاي نقش كرده‌اند.
«عصباني نيستم»:فيلمبرداري دومين فيلم بلند سينمايي رضا درميشيان حدود يك ماه قبل به پايان رسيده و اكنون در مرحله فني است. در «عصباني نيستم» كه داستان دو جوان به نام‌هاي نويد و ستاره است كه در تهران زندگي مي‌كنند، باران كوثري، نويد محمدزاده، رضا بهبودي، ميثاق زارع، ميلاد رحيمي، بهرام افشاري و....به عنوان بازيگر حضور دارند.درميشيان اعلام كرده است كه اين فيلم قطعا در زمان مقرر به جشنواره فيلم فجر مي‌رسد.
«50 قدم آخر»:فيلمبرداري آخرين ساخته كيومرث پوراحمد چند روز قبل تمام شد و تدوين و آهنگسازي آن براي رساندن فيلم به جشنواره به طور همزمان انجام مي‌شود.در اين فيلم كه طناز طباطبايي و باباك حميديان حضور دارند‌، واروژ كريم مسيحي تدوين و فردين خلعتبري آهنگسازي آن را برعهده دارند.
«مردن به وقت شهريور»:جديدترين ساخته هاتف عليمرداني پس از«به خاطر پونه» در مراحل پاياني فني است و در موعد مقرر به جشنواره خواهد رسيد. در اين فيلم حميد فرخ‌نژاد، هانيه توسلي، نويد نايلي مقدم، نازنين بياتي، ترلان پروانه ايفاي نقش‌ كرده‌اند.
«كلاشينكف»:سعيد سهيلي كارگردان فيلم «كلاشينكف» كه فيلمبرداري آن را به پايان رسانده است، با قاطعيت اعلام كرده كه فيلم به جشنواره مي‌رسد. اين فيلم هم‌اكنون در مرحله تدوين است و ساخت موسيقي آن هم به زودي آغاز مي‌شود.
البته فيلم‌هاي ديگري هم هستند كه از مدت‌ها قبل وارد مرحله فني شده به زودي آماده مي‌شوند. حتي برخي از آن‌ها تقريبا تكميل شده و طبق اعلام دبير جشنواره تاكنون 20 فيلم هم توسط هيات انتخاب بازبيني شده‌اند، از جمله فيلم‌هاي آماده شده يا در مرحله نهايي آماده شدن مي‌توان اشاره كرد به: «رستاخيز» احمدرضا درويش، «آشغال‌هاي دوست‌داشتني» محسن اميريوسفي، «پنج ستاره» مهشيد افشارزاده، «چهارباندي» محمدجعفر باقري‌نيا،،«ملبورن» نيما جاويدي، «چ» ابراهيم حاتمي‌كيا،‌ «مهمان داريم» محمد مهدي عسگرپور، «تمشك» سامان سالور،‌ «برف» مهدي رحماني،‌ «به تهران خوش آمديد» رضا سبحاني،‌ «فصل فراموشي فريبا» عباس رافعي، «رد كارپت» رضا عطاران، «بلوك 9خروجي2» عليرضا اميني، «امروز» سيد رضا ميركريمي، «خواب‌زده‌ها» فريدون جيراني،‌ «نقش نگار» علي عطشاني، «طبقه حساس» كمال تبريزي،‌ «سياه سفيد» احسان عبدي‌پور،‌ «متروپل» مسعود كيميايي،‌ «شيار 143» نرگس آبيار،،‌ «اسب‌ها هم‌چنان مي‌تازند» حسن نجفي،‌ «سربازها ايستاده مي‌ميرند» شهرام مسلخي، «بربال‌هاي خيال» فرهاد مهرانفر،‌«زندگي جاي ديگري است» منوچهر هادي، «خط ويژه» مصطفي كيايي، «وام عسل» مهدي گلستاني،‌ «‌دو ساعت بعد،‌ مهرآباد» عليرضا فريد،‌ «دلتنگي‌هاي عاشقانه» رضا اعظميان و...

ارسال نظر

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن