تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819661010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون دادگستري كهگيلويه و بويراحمد خبر دادكاهش 2 درصدي طلاق توافقي در كهگيلويه و بويراحمد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون دادگستري كهگيلويه و بويراحمد خبر دادكاهش 2 درصدي طلاق توافقي در كهگيلويه و بويراحمد
معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري كهگيلويه و بويراحمد از كاهش 2 درصدي طلاق توافقي در اين استان خبر داد.


الماس گشتاسبي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ياسوج به عمده مشكلات و جرائم در سطح كهگيلويه و بويراحمد اشاره كرد و گفت: پيشگيري از وقوع جرم از اهداف و برنامه‌ها دستگاه قضا بوده كه انتظار مي‌رود اقدامات لازم به منظور كاهش جرائم در سطح استان صورت گيرد.

معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري كهگيلويه و بويراحمد با تأكيد بر اينكه تنها دستگاه قضا مسئول پيشگيري از وقوع جرم نيست، ادامه داد: پيشگيري از وقوع جرم در حوزه‌هاي اجتماعي، امنيتي و انتظامي بوده كه بايد تمهيدات لازم براي كاهش وقوع جرائم نيز اجرا شود.

اين مسئول قضايي با تأكيد بر اينكه پيشگيري از وقوع جرائم فرهنگي و اقتصادي بايد در دستور كار هر دستگاه و صرفا هر فرد جامعه محور باشد، متذكر شد: پيشگيري از وقوع جرائم امنيتي و انتظامي محيط محور بوده و دستگاه‌هاي مربوطه نسبت به مجرمان احكام قضايي لازم را صادر مي‌كنند.

گشتاسبي، تقويت باورهاي ديني، انسجام بنيان خانواده و افزايش حساسيت متوليان فرهنگي نسبت به امور فرهنگي در كاهش انواع جرائم در سطح جامعه را تاثيرگذار دانست و گفت: با اجراي امر به معروف و نهي از منكر مي‌توان از بروز بسياري از جرائم كاست.

معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري كهگيلويه و بويراحمد در بخش ديگري از سخنان خود به جرائم و مشكلات پيرامون خانواده‌ها در دستگاه قضا اشاره كرد و يادآور شد: اين حوزه در بحث دعاوي خانوادگي و طلاق توافقي براي پيشگيري از طلاق اقداماتي از جمله انعقاد تفاهم‌نامه با مشاوران اداره كل بهزيستي به منظور ارائه خدمات روانشناسي به زوجين صورت گرفته است.

وي با تأكيد بر اينكه انعقاد تفاهم‌نامه در كاهش بروز پديده شوم طلاق در سطح كهگيلويه و بويراحمد به نسبت كمتر شده است، ابراز داشت: از زمان اجراي تا آبان‌ماه سال جاري ميزان طلاق توافقي در كهگيلويه و بويراحمد دو درصد داشته كه اين امر بيانگر تاثير اقدامات فرهنگي مناسب در اين زمينه است.

گشتاسبي با تأكيد بر اينكه اجراي برنامه‌هاي آموزشي در راستاي افزايش تحمل و كاهش بروز پرخاشگري در دستور كار حوزه پيشگيري از وقوع جرم دادگستري كهگيلويه و بويراحمد است، گفت: تمام تلاش اين نهاد قضايي بر اين است تا از بروز هرگونه جرم و مشكل در سطح جامعه پيشگيري كند.

معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري كهگيلويه و بويراحمد تأكيد كرد: بروز برخي جرائم از جمله توهين و افترا، ضرب و جرح، جرائم مالي و اقتصادي و تهديد آستانه تحمل افراد را پايين مي‌آورد كه اين امر باعث پرخاشگري افراد مي‌شود و امكان هرگونه جرمي مرتكب شوند.

اين مسئول قضايي خاطرنشان كرد: با ارائه آموزش‌هاي لازم مي‌توان از ميزان قابل توجهي از بروز مشكلات و وقوع جرائم در زمينه‌هاي مختلف پيشگيري كرد.

انتهاي پيام/82011/ذ30

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن