تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819021371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبيركل تجمع دمكراتيك بحرين در گفت‌وگو با فارس:ماندلا چهره آشكار مقاومت در مقابل استعمار است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبيركل تجمع دمكراتيك بحرين در گفت‌وگو با فارس:ماندلا چهره آشكار مقاومت در مقابل استعمار است
دبيركل تجمع دمكراتيك بحرين نلسون ماندلا را نماد آشكار ايستادگي در برابر استعمار دانست.


«فاضل عباس»، دبيركل تجمع دمكراتيك بحرين، يكي از جريان‌هاي معارض بحريني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس در منامه، گفت:‌ نلسون ماندلا نماد آشكار ايستادگي در برابر استعمار بود و گرايشات و مبارزات وي خطوط كلي مقاومت در سرتاسر جهان از جمله مقاومت در كشورهاي عربي- اسلامي در مقابل اسرائيل را ترسيم مي‌كند، همچنان كه وي الگويي بي‌نظير براي مردم بحرين در راستاي دستيابي به دمكراسي است.

عباس در خصوص اقدام كشورهاي استعمارگر جهت سلب شايستگي‌هاي مبارزاتي ماندلا اظهار داشت: اين امر نشانه نفاق غرب است كه پيشتر وي را تروريست تلقي مي‌كرد، حال آنكه خود نظامي نژادپرستانه را حمايت مي‌كند و اكنون در آنان به عنوان يك مبارز تلقي مي‌شود.

وي ادامه داد: نبايد فراموش كرد كه غرب همواره بر طبق منافع خود گام بر مي‌دارد و در اين مسير اخلاق و ارزش‌هاي سياسي را ناديده مي‌گيرد. در اين ميان امر تمسخرآميز ابراز همدردي اسرائيل نسبت به مرگ ماندلا است، زيرا كه خود به خوبي از حمايت نلسون ماندلا از مبارزات ملت فلسطين بر عليه رژيم اشغالگر صيهونيستي آگاهي دارد؛ رژيمي كه شبيه به نظام نژادپرستانه پيشين آفريقاي جنوبي است.

دبيركل جمعيت دمكراتيك بحرين در خصوص رابطه ميان اسرائيل و رژيم آفريقاي جنوبي اظهار داشت: شباهت تنگاتنگ و بسياري ميان رژيم نژاد پرست سابق آفريقاي جنوبي و نيز رژيم نژاد پرست در فلسطين اشغالي وجود دارد؛ رژيمي كه عليه مسلمانان، مسيحيان و اعراب، قائل به تبعيض نژادي است و تنها رژيم نژادپرستي است كه نقاب و پوششي از دين ومذهب را به تن دارد، اما اهداف آن با نظام نژادپرست پيشين آفريقاي جنوبي هيچ تفاوتي ندارد.

فاضل عباس درباره پيام نلسون ماندلا براي ملت‌هايي كه اكنون در زير فشار ظلم و ستم مستكبرين زندگي مي‌كنند، اظهار داشت: پيام‌هاي بسياري وجود دارد كه آشكارترين آنها اين است كه مبارزه هرچند طولاني شود، اما در نهايت اهداف خود را محقق مي‌كند و ملت‌ها به آزادي دست مي‌يابند؛ مبارزه مسالمت آميز مي‌تواند پيروزي يا به اصطلاح انقلاب سفيد را محقق سازد و پيروزي ماندلا در زندان، خود نشانه آشكار مبارزه ملت‌ها در دستيابي به آزادي است.

انتهاي پيام/ز

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن