تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819872145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس كل دادگستري آذربايجان شرقي: دفتر ويژه حقوق بشردر زندانهاي آذربايجان شرقي ايجاد مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رئيس كل دادگستري آذربايجان شرقي: دفتر ويژه حقوق بشردر زندانهاي آذربايجان شرقي ايجاد مي‌شود
بايد معناي واقعي حقوق بشر توسط آحاد افراد جامعه درك شود./ منشور جهاني حقوق بشر با تهديدات جدي در جهان روبروست. /حركت كميسيون حقوق بشر اسلامي به سوي درك حقيقت است. رئيس كل دادگستري آذربايجان شرقي: دفتر ويژه حقوق بشردر زندانهاي آذربايجان شرقي ايجاد مي‌شود


ايلنا: رييس هيئت امناي دفتر منطقه ۷ كميسيون حقوق بشراسلامي ابراز اميدواري كرد دفتر ويژه حقوق بشر در زندانهاي استان آذربايجان شرقي با همكاري كميسيون حقوق بشراسلامي و كانون وكلاي دادگستري زير نظر دادستان در تبريز و شهرستان‌ها راه اندازي شود تا از اين طريق در احقاق شايسته‌تر حقوق زندانيان نقش ويژه‌اي اعمال شود.
به گزارش خبرنگار ايلنا حجت الاسلام والمسلمين مالك اژدر شريفي در جلسه هيات امناي دفتر منطقه شمال غرب كميسيون حقوق بشر اسلامي سخن مي‌گفت بازداشت شدگان زنداني را نمونه بارز پايمال كردن حقوق بشر در كشورهاي خارجي دانست و افزود: مدافعان با پايمال كردن حقوق بشر و با منع حجاب از زنان با آن‌ها به صورت وحشيانه مقابله مي‌كنند.
وي با بيان اينكه منشور حقوق بشر هم اكنون با تهديدات جدي در جهان روبروست، اظهار كرد: در اين وضعيت بايد فعالان و صاحب نظران حقوق بشر در ايران گام‌هاي موثر و مهمي براي احياي اين حقوق ذاتي انسان‌ها بردارند.
رييس هيئت امناي دفتر منطقه ۷ كميسيون حقوق بشراسلامي تأكيد كرد: سمت و سوي حركت بشر از ابتدا به تعالي و درك حقيقت و حقانيت مسايل بوده است كه براي تحقق اين آرمان‌ها بايد معناي واقعي حقوق بشر توسط آحاد افراد جامعه درك شود.
حجت الاسلام والمسلمين مالك اژدر شريفي با بيان اينكه مدعيان غربي و به ويژه آمريكا در زمان حاضر نابود كنندگان حقوق بشر در جهان هستند افزود: موارد صريح حقوق بشر از جمله مساله حجاب بانوان و آزادي بيان در غرب و به خصوص آمريكا با چالش‌هاي زيادي رو به روست.
وي با بيان اينكه انسان‌ها با درك معناي حقوق خود بايد به طور شايسته به آن عمل كرده و به نحوي درست زندگي كنند به ظلم مدافعان حقوق بشر در كشورهاي خارجي به انسان‌ها به خصوص بانوان گفت: با توجه به اينكه در كشورهاي خارجي از حقوق بشر دفاع مي‌كنند اما ظلم آن‌ها باعث ضايع شدن حق انسان‌ها مي‌شود.
رئيس كل دادگستري استان خاطرنشان كرد: هم اكنون مساله حجاب بانوان علاوه بر غرب حتي در كشورهاي مسلمان نيز با مشكلات بسيار عديده‌اي مواجه است كه نقض آشكار و عيني حقوق بشر به شمار مي‌رود.
وي با بيان اينكه روايت‌هاي مختلف در مورد ظهور حضرت مهدي و احياي كامل حقوق بشر در آن زمان نشان از آن دارد كه سمت و سوي بشر به سوي درك حقيقت و حقانيت مي‌باشد افزود: بايستي در راه احياي حقوق بشر در جامعه بين المللي قدمهاي موثري برداشته شود.
رئيس دادگستري آذربايجان شرقي با بيان اينكه حركت كميسيون حقوق بشر اسلامي به سوي درك حقيقت است افزود: اما در كشورهاي خارجي مدافعان حقوق بشر با سر دادن اين شعار انسان‌ها را به سمت و سوي نابودي مي‌كشانند.

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن