تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819369223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديرعامل شركت گاز استان سمنان:263 هزار خانوار استان سمنان زيرپوشش گاز طبيعي قرار گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل شركت گاز استان سمنان:263 هزار خانوار استان سمنان زيرپوشش گاز طبيعي قرار گرفتند
مديرعامل شركت گاز استان سمنان اعلام كرد: 263 هزار خانوار استان سمنان زيرپوشش گاز طبيعي قرار گرفتند و مزاياي اين موهبت الهي بهره‏مند هستند.


به گزارش خبرگزاري فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومي شركت گاز استان سمنان، عليرضا جراحي افزود: از اين تعداد، 225 هزار و 195 خانوار شهري و مابقي نيز خانوارهاي روستايي بهره‎مند از نعمت گاز طبيعي هستند.

وي گفت: در حال حاضر، 100 درصد خانوارهاي شهري و 71 درصد خانوارهاي روستايي و همچنين 15 هزار و 989 واحد تجاري و يك هزار و 871 واحد صنعتي و سه واحد نيروگاهي مصرف‎كنندگان گاز طبيعي در استان سمنان هستند.

مديرعامل شركت گاز استان سمنان افزود: در سال گذشته به طور متوسط روزانه بالغ بر 12.4 ميليون مترمكعب گاز طبيعي در اين استان مصرف شده است.

جراحي با تأكيد بر لزوم رعايت نكات ايمني و صرفه‎جويي توسط آحاد مشتركان گاز طبيعي استان سمنان افزود: مردم استان سمنان همواره نشان داده‎اند كه با حس مسئوليت نسبت به ديگران، امسال نيز پا به پاي ديگر هموطنان در مصرف اين نعمت الهي صرفه‎جويي خواهند كرد تا به حول و قوه الهي فصول سرد امسال را نيز با موفقيت هر چه تمام پشت سر گذاشته و از اين طريق استمرار خدمات گازرساني به ديگر مناطق سردسير كشور را نيز فراهم آورند.

انتهاي پيام/2249/ت

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن