تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803615972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم ايران توانايي پذيرش‌ تحريم‌هايي شديدتر از اين را دارند/ از حضور آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در نماز جمعه اطلاعي ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: مردم ايران توانايي پذيرش‌ تحريم‌هايي شديدتر از اين را دارند/ از حضور آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در نماز جمعه اطلاعي ندارم
عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: كشور ما صاحب امكاناتي است كه مي‌تواند تحريم‌هايي شديدتر از اين را تحمل كند و روي پاي خود بايستد.
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام سيد رضا تقوي" در حاشيه مراسم ترحيم "مصطفي مقدم" معاون مالي اداري ستاد برگزاري نماز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش 100 روزه دولت اظهار داشت: گزارش 100 روزه را مردم شنيدند و آنان بايد قضاوت كنند.

وي افزود: گزارش مي‌توانست جامع‌تر و بهتر باشد چرا كه در دولت گذشته نيز كارهاي خوبي انجام شده و حال اگر ضعفي وجود داشته مانند ساير دولت‌ها است.

حجت‌الاسلام تقوي ادامه داد: نگاه ما بايد جامع‌نگر باشد، به خصوص زماني كه يك مسئول مي‌خواهد قضاوت كند بايد جامع ببيند، مردم جامع‌نگري را بهتر مي‌پذيرند تا يكسونگري.

عضو جامعه روحانيت مبارز تصريح كرد: اگر جامع فكر كنيم و جامع نظر دهيم، صحبت‌هاي ما زمينه مقبول واقع شدن بيشتري خواهد داشت.

وي با اشاره به برخي اظهارات مبني بر حمله احتمالي آمريكا به ايران اظهار داشت: اگر آمريكا توان حمله داشت خيلي زودتر اين كار را انجام مي‌داد، انقلاب اسلامي ايران جايگاه خود را در دنيا باز كرده و با اينگونه حركت‌ها نمي‌توان مردم را در تصميم خود متزلزل كرد، چرا كه انقلاب راه خود را پيش مي‌برد و اين كارها، حتي تحريم نمي‌تواند كاري انجام دهد.

حجت‌الاسلام تقوي افزود:‌ ملت ما تصميم خود را براي مقاومت گرفته‌اند، امروز نظام جمهوري اسلامي، تصميم گرفت كه مذاكره كند تا به دنيا اثبات كند كه ما اهل منطق و مذاكره هستيم اما اين موضوع دليل ضعف ما نيست، بلكه دليل قوت و قدرت ماست.

عضو جامعه روحانيت مبارز تصريح كرد: كشور ما صاحب امكاناتي است كه مي‌تواند تحريم‌هايي شديدتر از اين را تحمل كند و روي پاي خود بايستد، چرا كه مردم ما تصميم خود را گرفته‌اند و به هيچ وجه حاضر نيستند راه خود را تغيير دهند.

وي ادامه داد: انرژي هسته‌اي حق مسلم ماست و بر آن تاكيد داريم، ما طرفدار منطق هستيم و با هر كسي كه در دنيا با منطق، استدلال، عدل و انصاف برخورد كند، صحبت مي‌كنيم.

حجت‌الاسلام تقوي بيان داشت:‌ آمريكا و دوستانش در طول 34 سال در صحنه‌هاي مختلف ما را آزموده‌اند، نقشه كودتا و براندازي طراحي كردند، حامي تروريست‌ها شدند و 8 سال جنگ را به ملت ايران تحميل كردند.

عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: ما در دفاع مقدس تنها با آمريكا نمي‌جنگيديم و با همه قدرت‌هاي ضد نظام جمهوري اسلامي و ضدانقلاب مي‌جنگيديم.

وي افزود: روزي در اصفهان 300 شهيد را تشييع كردند و مردم خم به ابرو نياوردند و باز هم شعار حمايت از انقلاب و طرفداري از نظام را سر دادند، چرا كه ملت ما راه خود را انتخاب كرده است، 35 سال زمان كمي براي درك و فهم اين موضوع نيست.

حجت‌الاسلام تقوي با اشاره به حضور دكتر روحاني در جلسات جامعه روحانيت مبارز اظهار داشت: از اين موضوع اطلاعي ندارم.

عضو جامعه روحانيت مبارز با اشاره به حضور آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به عنوان امام جمعه موقت در نماز جمعه خاطرنشان كرد: از اين موضوع نيز اطلاعي ندارم.

انتهاي پيام/

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن