تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803519799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل كميته امداد استان مركزي:80 هزار نفر در استان مركزي از خدمات كميته امداد بهره‌مند هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل كميته امداد استان مركزي:80 هزار نفر در استان مركزي از خدمات كميته امداد بهره‌مند هستند
مديركل كميته امداد امام خميني استان مركزي گفت: در حال حاضر 80 هزار نفر در استان از خدمات كميته امداد بهره‌مند هستند كه بخشي خدمات مستمر دريافت مي‌كنند و بخشي به صورت غير دائمي و موردي تحت حمايت قرار مي‌گيرند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اراك، محسن وليئي ظهر امروز در نشست كميته ساماندهي اشتغال روستايي كه در دانشگاه تفرش برگزار شد، اظهار اشت: در طول 35 سال عمر اين نهاد مردمي چهار و نيم ميليون نفر تحت پوشش اين مركز قرار گرفتند و در حال حاضر 80 هزار نفر در استان از خدمات كميته امداد بهره‌مند هستند كه بخشي از اين افراد خدمات مستمر دريافت مي‌كنند و بخشي به صورت غير دائمي و موردي تحت حمايت قرار مي‌گيرند.

وي بر لزوم توسعه مشاركت‌هاي مردمي در امر كمك به نيازمندان تاكيد كرد و بيان داشت: كميته امداد از ابتداي تاسيس تاكنون فعاليت‌هاي ارزشمندي را در راستاي كمك به نيازمندان و محرومان انجام داده كه بخش قابل توجهي از اين كمك‌ها با كمك افراد خير و نيكوكار بوده است.

مديركل كميته امداد امام خميني استان مركزي تصريح كرد: توانمندسازي فكري و جسمي و فرهنگي مددجويان زير پوشش يكي از سياست‌هاي كلي و مهم كميته امداد است كه در اين راستا اقدامات خوبي صورت گرفته است.

وليئي خاطرنشان ساخت: ايجاد اشتغال براي مددجويان زير پوشش، توسعه شبكه اجتماعي و مراكز نيكوكاري و توسعه مشاركت‌هاي مردمي از ديگر سياست‌هاي كلي كميته امداد است كه با جديت دنبال مي‌شود.

وي افزود: در حوزه توانمندي فكري پنج هزار و 400 دانش‌آموز و دو هزار دانشجو تحت حمايت كميته امداد امام خميني هستند و درحوزه توانمندي اقتصادي كه مهم‌ترين فعاليت كميته امداد در اين راستا انجام مي‌شود، خدماتي همچون ايجاد اشتغال از طريق مراكز كارآفريني و كاريابي و اعطاي تسهيلات خود اشتغالي انجام مي‌شود و از ابتداي سال تاكنون يكصد و 10 ميليارد ريال در اين حوزه هزينه شده است.

مديركل كميته امداد امام خميني استان مركزي سهم شهرستان تفرش از اين ميزان را 10 ميليارد ريال كمك بلاعوض و اعطاي 37 ميليون و 200 هزار ريال تسهيلات عنوان كرد و تصريح كرد: كميته امداد به منظور توانمند كردن مددجويان فعاليت خود را در سه حوزه توانمندي فكري، جسمي و اقتصادي گسترش داده است.

وي ادامه داد: كميته امداد در حوزه توانمندي اقتصادي اقدام به استعداد سنجي مددجويان زير پوشش خود براي نخستين بار در سطح كشور كرده و همچنين در هشت ماهه گذشته اقدام به ايجاد هزار و 825 مورد اشتغال و ارائه آموزش به هشت هزار نفر در قالب دوره‌هاي آموزشي كسب و كار و كارآفريني كرده است.

وليئي با بيان اينكه تاكنون 49 دستگاه در سطح استان به منظور كمك به محروميت ‌زدايي توسط اين نهاد شناسايي شده‌اند تاكيد كرد: در اين راستا نيز سند كاهش فقر به منظور ارتقاء منابع و مشاركت‌ها به امضا رسيد و مقرر شد اين دستگاه‌ها در امر محروميت ‌زدايي كمك كنند و امروز دانشگاه تفرش و مركز رشد آن يكي از مراكز هدف ما در استفاده از پتانسيل‌هاي موجود در دانشگاه‌ها در راستاي اشتغال‌زايي است.

رئيس دانشگاه تفرش نيز در اين نشست گفت: دانشگاه تفرش تنها دانشگاه استان است كه داري مركز رشد مستقل مي‌باشد.

احمدرضا رباني اظهار داشت: مركز رشد دانشگاه تفرش آمادگي دارد در زمينه كمك به برند سازي محصولات، مساعدت در گرفتن وام‌هاي بانكي، در اختيار قرار دادن زمين كشاورزي و فعاليت متقاضيان در شركت‌هاي زير پوشش مركز رشد دانشگاه، ايجاد و توسعه شركت‌هاي دانش بنيان و ارائه تسهيلات و امكانات كارگاهي و آزمايشگاهي به امر اشتغال‌زايي در اين شهرستان كمك رساني كند.

برگزاري دوره‌هاي آموزشي كسب و كار و كارآفريني براي دانشجويان و تمامي علاقمندان توسط كميته امداد استان مركزي در دانشگاه تفرش، انعقاد قرارداد زير كشت بردن 100 هكتار زمين دانشگاه تفرش به منظور كاشت دانه‌هايي با بازدهي بالا بين دانشگاه تفرش و كميته امداد استان مركزي، استفاده از كارگاه‌ها و مراكز كارآفريني در اختيار كميته امداد استان مركزي براي ايده‌هاي نو، انجام نشست‌ها و فعاليت‌هاي كارشناسانه به منظور ايجاد توافقات دو جانبه بين دانشگاه تفرش و كميته امداد استان مركزي از مهم‌ترين مصوبات اين نشست بود.

انتهاي پيام/87002/ر40

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن