تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819550985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غلامپور: حقيقي همه چيز دارد فقط بايد در شرايط مسابقه قرار بگيرد/ پشت نيلسون باد نمي‌خورد، رقباي جدي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: غلامپور: حقيقي همه چيز دارد فقط بايد در شرايط مسابقه قرار بگيرد/ پشت نيلسون باد نمي‌خورد، رقباي جدي دارد
مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس گفت: عليرضا حقيقي فاكتورهاي لازم را دارد ولي بايد سريعتر در شرايط مسابقه قرار بگيرد تا جام جهاني را از دست ندهد.
به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، سايت رسمي باشگاه پرسپوليس بهزاد غلامپور اظهار داشت: دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس در شرايط بسيار خوبي به سر مي‌برند و تمرينات را به نحو احسن انجام مي‌دهند. البته امير عابدزاده به دليل فوت پدر بزرگش در تمرينات اخير نبود اما به اتفاق نيلسون و رضا محمدي در آمادگي بسيار خوبي بر سر مي‌برد.

وي در اين ارتباط كه با جدايي عليرضا حقيقي تصور مي‌شود آسوده خاطر شدن نيلسون از حضور يك رقيب جدي باعث افت وي شود، ادامه داد: از اين ناحيه اصلا نگراني نداريم. تمرينات سفت و سخت دنبال مي‌شود. ما قبل از شروع تمرين تيم، تمرينات را آغاز مي‌كنيم و پايان تمرين تيم، كار ما همچنان ادامه دارد. از سوي ديگر نيلسون يك دروازه‌بان حرفه‌اي است و مي‌بينيم كه به طور جدي تمرينات را دنبال مي‌كند.

غلامپور در ادامه گفت: مساله ديگر اين است كه تصور وجود حاشيه امنيت براي او اشتباه است. نيلسون در تمرينات عملكرد ساير بچه‌ها را مي‌بيند و خوب مي‌داند كه آنها در فرم بسيار خوبي هستند و هر لحظه آماده‌اند كه از دروازه پرسپوليس به خوبي دفاع كنند. او در حال حاضر در بهترين فرم است و به همين دليل فيكس است ولي اينطور نيست كه فكر كنيم نيلسون تنها دروازه‌بان ما است. ما با هم رفيق هستيم ولي يك كار حرفه‌اي انجام مي‌دهيم. به عنوان مربي حرفه‌اي مي‌گويم كه رقابت جدي بين دروازه‌بان‌هاي ما وجود دارد. از سوي ديگر علي دايي هم كسي نيست كه شخص برايش مهم باشد. او دنبال اين است كه كار به نحو احسن انجام بشود و هر كس كه بتواند به تيم كمك كند را به خدمت مي‌گيرد.

مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس تصريح كرد: همين امروز با دروازه‌بان‌ها صحبت مي‌كردم كه براي قهرمان شدن تيم، آنها بايد بيشتر از همه بازيكنان زحمت بكشند و خيلي بهتر از نيم فصل باشند. اينجا پادگان نيست، ما با هم شوخي داريم ولي تعارف نداريم. البته آنها به خوبي به اين مسائل واقف هستند و صحبت‌هاي من براي يادآوري بود و با رفتن حقيقي نه پشت نيلسون و نه پشت دروازه‌بان‌هاي ديگر باد نمي‌خورد.

وي درباره جدايي عليرضا حقيقي و ارزيابي خود از شرايط اين دروازه‌بان گفت: او شاگرد خوبي بود. خوب تمرين مي‌كرد و از او راضي بودم. آرزو مي‌كنم هر جا مي‌رود موفق باشد. او يكي از سرمايه‌هاي اصلي دروازه‌باني فوتبال ايران و تيم ملي است. هم قد و قواره خوب و هم پتانسيل بالايي دارد. اعتقاد دارم در حال حاضر مهمترين مساله در مورد او اين است كه بايد هر چه سريعتر در شرايط مسابقه قرار بگيرد، اگر قرار باشد در جام جهاني حضور پيدا كند، نبايد دوري او از ميادين، طولاني‌تر از اين بشود.

غلامپور درباره شرايط تيم در ادامه مسابقات ليگ تصريح كرد: وضعيت تيم چه از نظر فني و چه روحي و رواني خيلي خوب است. تمرينات شادابي داشته‌ايم. بچه‌ها هم قسم شده‌اند كه با چند پيروزي پياپي بتوانيم به صدر جدول برگرديم. مي‌خواهيم اولين پيروزي خارج از تهران را از همين بازي با مس كسب كنيم. در واقع بچه‌ها متوجه شده‌اند كه اگر خارج از تهران پيروزي نداشته باشيم، مكان‌هاي بالاي جدول را از دست مي‌دهيم.

مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس در پايان خاطرنشان كرد: در ابتداي فصل، هيچكس روي پرسپوليس به عنوان مدعي قهرماني حساب نمي‌كرد. صحبت‌ها در مورد تيم ما يك جور ديگر بود اما همان نفراتي كه مي‌گفتند پرسپوليس با آنها بايد مراقب باشد كه به مكان‌هاي پائين جدول نرود، تحت هدايت اين كادر فني و علي دايي به جايي رسيده‌اند كه همه انتظار قهرماني دارند ولي ما به اين مسائل كاري نداريم و براساس واقعيت جلو مي‌رويم. اكنون در مسير قهرماني قرار گرفته‌ايم ولي كار سختي است و همه اعضاي خانواده پرسپوليس بايد براي اين هدف تلاش كنند.

انتهاي پيام/

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن