تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820984849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوباما از پول صهيونيست‌ها به مقام رسيده و از او انتظاري نيست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: اوباما از پول صهيونيست‌ها به مقام رسيده و از او انتظاري نيست
آيت الله سعيدي گفت: از كسي كه با پول صهيونيست ها به مقام رسيده انتظاري نمي رود و اين عجيب نيست كه منافع صهيونيست‌ها را مدنظر دارد.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آيت الله سيد محمد سعيدي در جلسه ستاد بزرگداشت دهه بصيرت و ميثاق با ولايت در حرم مطهر فاطمه معصومه (س) با اشاره به جايگاه خاص مراسم 19 دي و 22بهمن، استمرار آن را موجب ارج نهادن به ارزش ها عنوان نمود و اظهار كرد: عظمت و شكوه مراسم هاي 22بهمن و دهه بصيرت به جهت پشتوانه عظيم مردمي آن است و اين خود عامل عدم افول اين روزها است.

امام جمعه قم با اشاره به بزرگداشت 19دي افزود: در اين روز مردم قم توفيق دارند با رهبر معظم انقلاب به عنوان نائب ولي عصر (عج) ملاقات كنند و اين وظيفه ماست كه خدمت ايشان برسيم.

توليت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ديدار 19دي ب مقام معظم رهبري را ديدار با امام خميني عنوان كرد و گفت: هر ساله در اين ديدار مردم شهر مقدس قم با مسلم ابن عقيل امام زمان(عج) بيعت و ملاقات مي كنند.

وي با تاكيد براينكه در دهه بصيرت مردم هر ساله بيعت خود را با رهبر معظم انقلاب بيعت خود را تجديد مي كنند بيان كرد: در دهه بصيرت به ويژه 19 دي به رهبري عزيز نشان مي دهيم كه بازخورد مذاكرات در بين مردم به چه صورت است و به مسئولين نيز مي گوئيم كه نبايد از قدرت نظامي استكبار و در راس آن آمريكا نگراني داشته باشند.

آيت الله سعيدي با بيان اينكه مردم قم را امامي مي دانند و شهر قم را شهر اهل بيت، خاطر نشان كرد: بسياري از كساني كه به شهر قم مي آيند با همين عشق و علاقه پا بر خاك قم مي گذارند.

امام جمعه قم خطاب به غربي ها گفت: غربي ها نبايد فكر كنند كه نرمش قهرمانانه ما در برابر آن ها به معني عقب نشيني است بلكه بايد بدانند كه ما به آن ها فرصت داديم تا خودشان را به جهان نشان دهند.

وي با اشاره به اظهارات اخير باراك اوباما تصريح كرد: از كسي كه با پول صهيونيست ها به مقام رسيده انتظاري نمي رود و اين عجيب نيست كه منافع صهيونيست ها را مد نظر دارد./س

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن