تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819218542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير كل تعزيرات حكومتي استان زنجان خبر دادمحكوميت 870 ميليون ريالي قاچاقچي خودرو در زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كل تعزيرات حكومتي استان زنجان خبر دادمحكوميت 870 ميليون ريالي قاچاقچي خودرو در زنجان
مدير كل تعزيرات حكومتي استان زنجان از محكوميت 870 ميليون ريالي قاقچاقچي خودرو در زنجان خبر داد.


حميدرضا عزيزپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بر اساس گزارش ماموران دايره مبارزه با كالاي قاچاق نيروي انتظامي استان زنجان مبني بر كشف خودرو خارجي پرونده اين متخلف در تعزيرات حكومتي استان زنجان مورد بررسي قرار گرفت.

وي با اشاره به بررسي‌هاي انجام شده در زمينه تخلفات اين قاچاقچي تصريح كرد: بر اساس حكم شعبه رسيدگي به جرائم قاچاق كالا و ارز اداره كل تعزيرات حكومتي استان زنجان اين قاچاقچي به پرداخت 870 ميليون ريال جريمه محكوم شده است.

مدير كل تعزيرات حكومتي استان زنجان در ادامه از رسيدگي به پرونده قاچاق قرص‌هاي انرژي‌زا در استان اشاره داشت و گفت: طي روزهاي گذشته با تلاش ماموران نيروي انتظامي استان زنجان مقاديري قرص‌هاي انرژي‌زا از كف يك دستگاه خودرو سواري كشف شد.

اين مسئول با بيان اينكه پس از ارجاع اين پرونده به اداره كل تعزيرات حكومتي استان زنجان بررسي پرونده در دستور كار قرار گرفت، ادامه داد: بنا به حكم شعبه ويژه رسيدگي به جرائم قاچاق كالا و ارز اداره كل تعزيرات حكومتي استان زنجان اين قاچاقچي به ضبط داروهاي مكشوفه محكوم شده است.

عزيزپور خاطرنشان كرد: همچنين اين قاچاقچي به پرداخت 140 ميليون ريال جزاي نقدي نيز محكوم شده است.

وي از رسيدگي به يك پرونده در زمينه قاچاق روسري نيز در اين اداره كل اشاره كرد و اذعان داشت: به موجب حكم قطعي شعبه ويژه رسيدگي به جرائم قاچاق كالا و ارز اداره كل تعزيرات حكومتي استان زنجان قاچاقچي 478 ثوب انواع روسري‌هاي خارجي به ضبط كالاهاي مكشوفه محكوم شده است.

مدير كل تعزيرات حكومتي استان زنجان متذكر شد: اين قاچاقچي علاوه بر مورد مذكور به پرداخت 50 ميليون ريال جزاي نقدي در حق صندوق جمهوري اسلامي نيز محكوم شده است.

انتهاي پيام/73005/ن۲۰

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن