تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802895298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ وزير نيرو به سوال نمايندگان مجلس: هزينه‌هاي انشعاب برق يك سوم هزينه‌هاي واقعي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: پاسخ وزير نيرو به سوال نمايندگان مجلس: هزينه‌هاي انشعاب برق يك سوم هزينه‌هاي واقعي است
وديعه تعيين شده جهت برقراري انشعاب برق در كلان‌شهرها حدود 50 درصد در ساير شهرها حدود 35 درصد و در مناطق گرمسير حدود 20 درصد و در روستاها 15 درصد قيمت تمام شده است. پاسخ وزير نيرو به سوال نمايندگان مجلس: هزينه‌هاي انشعاب برق يك سوم هزينه‌هاي واقعي است


وزير نيرو انضباط مالي و شفافيت در هزينه‌هاي توزيع عدم نياز مشتركين به پيمانكاران و كاهش انتظار اتصال انشعاب برق از مهمترين دلايل تعيين يك قيمت مشخص براي انشعاب برق اعلام كرد و گفت: متوسط هزينه‌هاي انشعاب برق 835 هزار تومان است كه كمتر از يك سوم هزينه‌هاي واقعي است.

به گزارش خبرنگار ايلنا، حميد چيتچيان در صحن علني امروز(19 آذر) مجلس و در پاسخ به سؤال نمايندگان اروميه و چيتچيان درخصوص علت چهار برابري حق انشعاب برق گفت: علت اصلي اين تصميم اين بود كه زمان انتظار براي اتصال انشعاب برق بسيار بالا بود و در بعضي مواقع تا سه سال به طول مي‌انجاميد.

وي با اشاره به انتظار طولاني 557 هزار نفر در سراسر كشور براي انشعاب برق گفت: سوءاستفاده‌هاي مالي بوجود آمده از سوي شركت‌هاي پيمانكاري و بعضاً شركت‌هاي توزيع برق باعث شده بود كه اين انتظار بوجود بيايد.

وزير نيرو با اشاره به اينكه تا قبل از تعيين يك قيمت مشخص براي انشعاب برق هزينه‌هاي انشعاب به سه قسمت تقسيم شده بودند بيان داشت: در سالهاي گذشته هزينه‌هاي انشعاب ضمن‌ آنكه قيمت بسيار بالايي داشتند به سه قسمت وديعه، اندازه‌گيري و نيرورساني تقسيم شده بودند و اين موضوع باعث گسترش فساد و عدم عدالت شده بود. به گونه‌اي كه در بعضي جاها يك قيمت تعيين مي‌شد و در بعضي مكان‌هاي ديگر قيمت ديگري اعلام مي‌شد.

به گفته چيتچيان در عين حال شركت‌هاي برق ضمن دريافت وديعه انشعاب عمليات نيرورساني را به عهده متقاضي برق واگذار و متقاضيان نيز با پرداخت هزينه‌هاي سنگين به پيمانكاران تأسيسات مورد نياز را براي تأمين برق خود تهيه مي‌كردند و اين موضوع باعث نارضايتي زيادي در سطح متقاضيان بوجود آورده بود.

وزير نيرو تصريح كرد: اين رويه علاوه بر تحميل هزينه‌هاي اضافي به متقاضيان زمينه پرداخت هزينه‌هاي كاملاً متفاوت و فساد را ايجاد كرده بود.

وي افزود: در جهت حفظ منابع متقاضيان و افزايش رضايت آنان ساماندهي تعرفه‌هاي فروش انشعاب را وزارت نيرو برعهده گرفت. بر اين اساس با توجه به تمام جوانب و در راستاي انجام وظايف حاكميتي و با هدف ايجاد وحدت رويه و شفافيت در عملكرد و همچنين تصريح در برقراري انشعاب يك قيمت مشخص و با تعرفه‌هاي منظم با نگاه حمايتي به اقشار كم درآمد و روستايي تدوين شده است.

به گفته وزير نيرو؛ وديعه تعيين شده جهت برقراري انشعاب برق در كلان‌شهرها حدود 50 درصد در ساير شهرها حدود 35 درصد و در مناطق گرمسير حدود 20 درصد و در روستاها 15 درصد قيمت تمام شده است. از سوي ديگر متقاضيان نيازي به مراجعه به شركت‌هاي پيمانكار براي اتصال انشعاب نخواهند داشت.

وزير نيرو ارقام تعيين شده براي نيرورساني 1 ميليون 280 هزار تومان در ساير شهرها 850 هزار تومان و در روستاها 327 هزار تومان اعلام كردند.

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن