تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819180661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قانون ارتقاي سلامت نظام اداري و مقابله با فساد در توسعه سرمايه گذاري بسيار موثر است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: قانون ارتقاي سلامت نظام اداري و مقابله با فساد در توسعه سرمايه گذاري بسيار موثر است
رشت – خبرگزاري مهر: مديركل بازرسي گيلان گفت: قانون ارتقاي سلامت نظام اداري و مقابله با فساد در توسعه سرمايه گذاري، تقويت اعتماد عمومي و افزايش رضايت مندي مردم به نظام بسيار موثر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سيد حميد حسيني ظهر سه شنبه در جمع مسئولان استان افزود: طبق ماده 221 قانون برنامه پنجم اجراي اين قانون برعهده شوراي دستگاه نظارتي كشور و استان ها است.

وي اظهارداشت: اين شورا متشكل از سازمان بازرسي كل كشور، ديوان عدالت اداري، ديوان محاسبات عمومي، وزارت اطلاعات، معاون برنامه ريزي و راهبردي رئيس جمهوري و سازمان حسابرسي است.

مديركل بازرسي گيلان گفت: مسئوليت تعيين شاخص هاي سلامت و اجراي قانون بر عهده اين شوراست.

وي در ادامه با بيان اينكه قانون بايد به نحو احسن در تمامي ادارات اجرا شود، افزود: عدم اجراي قانون فساد آور است بنابراين همه مديران و كاركنان بايد مقيد به اجراي قانون باشند.

حسيني تاكيد كرد: با نهادينه سازي رويكرد قانون مدارانه و نظارت پذيري بسياري از مشكلات ادارات رفع خواهد شد.

وي همچنين با بيان اينكه بيشترين مسئوليت دستگاه هاي نظارتي در كشور تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري است، اذعان داشت: نخستين مخاطبان فرمايشات معظم له دستگاه هاي نظارتي هستند چون كاركنان نظارتي بايد عملكرد دستگاه اجرايي را پايش و مورد بررسي قرار دهند.

مديركل بازرسي گيلان اظهارداشت: در راستاي برنامه هاي نظارتي عملكرد ادارات مورد تحقيق و بررسي قرار مي گيرد تا مشخص شود چقدر اين شعارها تحقق پيدا كرده است.

وي تصريح كرد: سازمان هاي نظارتي براي تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص حماسه اقتصادي دو اقدام اساسي همچون تحقق بستر سرمايه گذاري و رسيدگي به مشكلات سرمايه گذاران را با جديت در دستور كار خود دارد.

حسيني در ادامه با اذعان اينكه سازمان بازرسي گيلان بناي مچ گيري مسئولان را ندارد بلكه مبنا كمك و راهبري است، يادآورشد: نظارت سازمان به روز و به هنگام است.

كد خبر: 2192477

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۱۹ - ۱۱:۰۸

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن