تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820202090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصري: كارت هديه تامين اجتماعي غيرقانوني نبود


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: مصري: كارت هديه تامين اجتماعي غيرقانوني نبود
عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي در خصوص پرونده تخلفات سازمان تامين اجتماعي گفت: بر اساس قانون بودجه هايي براي استفاده خارج از شمول در اختيار برخي مديران قرار مي گيرد كه خرج كردن از آن بر اساس سليقه مدير غير قانوني نيست.
مهر: عبدالرضا مصري در خصوص تخلفات رئيس سازمان تامين اجتماعي گفت: بر اساس قانون، بودجه اي در قالب خارج از شمول در اختيار دستگاه ها و وزراتخانه ها قرار دارد كه بر اساس قانون مي توانند خارج از شمول به سليقه خود مصرف كنند.

نماينده مردم كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: در گزارش تحقيق و تفحص ها گاهي به اختيارات قانوني عناوين مجرمانه داده مي شود كه بر اين اساس پرونده هاي تحقيق و تفحصي كه به دادگاهها مي روند، به نتيجه نمي رسند و قاضي نمي تواند كسي را محكوم كند زيرا به عملي عنوان مجرمانه مي دهيم كه جرم نيست.

سخنگوي هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي در خصوص اعطاي كارت هديه به 37 نماينده مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: در هيچ جاي قانون نيامده كه نمايندگان مجلس نبايد به كسي كمك كنند، زماني كه نمايندگان بايد به مردم كمك كنند بايد از دستگاه ها كمك بگيرند.

وي ادامه داد: صندوق نمايندگان پر از نامه هاي تقاضاي كمك مردم است، اگر درست باشد و به نمايندگان كارت هديه داده باشند كه 50 ميليون بين 37 نماينده تقسيم شده كه حدود يك ميليون و 200 هزار تومان است، كه اين پول در برابر سيل در خواست هاي مردم از نمايندگان چيزي نيست.

مصري با بيان اينكه سليقه سياسي با جرم متفاوت است گفت: نمي توانيم مسئولي را كه به سليقه ما عمل نمي كند، محكوم كنيم.

وي ادامه داد: به همين دليل است كه در تبليغات پرونده هاي تخلفات زيادي از مجلس به قوه قضائيه ارسال مي شود اما در محاكم احكام كمي از اين تخلفات وجود دارد. با اين كار مردم به دستگاه قضا هم بدبين مي شوند.

مصري تاكيد كرد: در نتيجه مردم فكر مي كنند زد و بندي در دستگاه قضا صورت گرفته است كه پرونده ها حكمي ندارد،متاسفانه ما قبل از محكمه خيلي ها را متهم و محكوم مي كنيم.

سعيد مرتضوي رئيس سازمان تامين اجتماعي در نامه اي به رئيس كميسيون اصل نود مجلس آورده است: در 13 برگ اسامي و مشخصات 143 نفر از نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي ،در 5 برگ اسامي و مشخصات 75 نفر از نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي و در 10 برگ اسامي 67 نفر از نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي كه برخي از نمايندگان محترم در چند نوبت دريافتي داشته‌اند ارائه مي گردد.

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن