تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819877397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برادر شهيد حسين بصير:تحريم‌ها نتوانست ملت ايران را از پاي درآورد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: برادر شهيد حسين بصير:تحريم‌ها نتوانست ملت ايران را از پاي درآورد
برادر شهيد حسين بصير گفت: تحريم‌ها نتوانست ملت ايران را از پاي درآورد.
به گزارش خبرگزاري فارس از بابلسر، مهدي بصير امشب در مراسم نخستين يادواره شهداي كارگر شهرستان‌هاي بابلسر و فريدونكنار كه در نمازخانه اداره‌كل شيلات مازندران برگزار شد با بيان اينكه با ياري كارگران توانستيم در هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمنان پيروز شويم، اظهار داشت: اغلب فرماندهان و آنهايي كه جنگ را مي‌گرداندند از قشر كارگر بودند.

وي با اشاره به اينكه در زمان هشت سال دفاع مقدس فضايي معنوي بر جامعه حاكم بود؛ به نحوي كه برخي از مردم حتي غذاي روزانه‌شان را در راه جنگ مي‌دادند، ابراز داشت: پيرزني كه حتي يك تخم‌مرغ را براي كمك به بچه‌هاي جبهه مي‌آورد يا كارگري كه دستمزد كاري روز خود را در راه جبهه و جنگ تقديم مي‌كرد؛ اين‌ها بود كه موجب پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي شد.

برادر شهيد حسين بصير تصريح كرد: اگر ما توانستيم با تجهيزات كم و ابتدايي خود در برابر سپاه مجهز دشمن ايستادگي كنيم تنها به جهت ايمان و اعتقاد رزمندگان و مردم ما بود و اگر ايمان به خداوند نبود ما هرگز نمي‌توانستيم پيروز شويم.

بصير با بيان اينكه شهدا درس شجاعت را به ما آموختند، اذعان داشت: اگر امروز لبنان و كشورهاي همسايه مي‌توانند در مقابل دشمنان قد علم كنند تنها به واسطه الگو قرار دادن از شهداي انقلاب اسلامي ايران است.

وي با اشاره به اينكه در زمان جنگ شهداي ما در برابر دشمنان ايستادگي كردند و تحريم‌ها نتوانست آنها را از پاي درآورد، عنوان كرد: ما هم بايد در جنگ امروز كه جنگ نرم است ايستادگي كنيم.

برادر شهيد بصير با بيان اينكه ما بايد ادامه‌دهنده راه شهدا باشيم، اذعان داشت: اگر در اين راه ذره‌اي كج‌روي كنيم بايد در آن دنيا جوابگوي خون شهدا باشيم.

انتهاي پيام/86010/ذ30

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن