تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821034473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار البرز خواستار شدشناسايي نقاط حساس استان البرز توسط شوراي پدافند غيرعامل


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار البرز خواستار شدشناسايي نقاط حساس استان البرز توسط شوراي پدافند غيرعامل
استاندار البرز خواستار شناسايي فوري نقاط حساس و با اهميت استان البرز از سوي شوراي پدافند غيرعامل و برنامه‌ريزي اين شورا براي مقابله با بحران‌هاي احتمالي شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرج، سيدطاهر طاهري عصر امروز در نخستين جلسه شوراي پدافند غير عامل استان البرز طي سخناني اظهار داشت: استان البرز از نظر جغرافيايي در منطقه‌اي واقع شده كه داراي اهميت سياسي و اقتصادي بسيار بالايي در كشور است.

وي تصريح كرد: نزديكي به پايتخت و وجود چند‌ محور برون‌شهري مهم و حساس مانند جاده چالوس، بزرگراه‌ تهران ـ كرج و كرج ـ قزوين كه استان تهران را به چند استان شمالي، غربي و شمال غربي كشور متصل مي‌كند، بر اين اهميت افزوده است.

عالي‌ترين مقام اجرايي در استان البرز افزود: بنابراين دستگاه‌هاي اجرايي بايد نقاط حساس و با اهميت استان را هر چه سريع‌تر شناسايي كرده تا در زمان بحران بتوانيم با صرف كمترين هزينه و در اندك زمان ممكن به مقابله با بحران در اين نقاط بپردازيم.

طاهري با تاكيد بر اينكه برنامه‌ريزي براي حفظ و تقويت آمادگي دستگاه‌هاي اجرايي براي مقابله با بحران‌هاي احتمالي از جمله وظايفي است كه بر عهده شوراي پدافند غير‌عامل قرار داشته و لازم است كه اين شورا برنامه‌هاي خود را در اين زمينه هر چه سريع‌تر تدوين و طراحي كند.

وي بيان داشت: در اين راستا لازم است كه كارگروه‌هاي تخصصي شوراي پدافند غير‌عامل استان البرز فعاليت بيشتري داشته و اين كارگروه‌ها بايد جلسات منظمي با حضور اعضا تشكيل داده و گزارش كار را به نهادهاي مسئول ارائه كند.

استاندار البرز با اشاره به فعاليت كارگروه‌هاي يازده‌گانه شوراي پدافند غير عامل اين استان اظهار داشت: دستگاه‌هاي اجرايي عضو هر يك از اين كارگروه‌ها بايد از اهميت مسئوليتي كه بر‌عهده آنها قرار گرفته آگاهي كامل داشته و براي فعاليت در اين كارگروه برنامه‌ريزي داشته باشند.

به گفته طاهري كارگروه امنيتي و انتظامي، صنعت و معدن، فرهنگي، آموزشي و اجتماعي، راه و شهرسازي، امداد و نجات، جهاد كشاورزي، ارتباطات و فناوري اطلاعات، ساماندهي و مشاركت مردمي، انرژي و آب، پشتيباني و خدمات شهري و سلامت شوراي پدافند غير عامل استان البرز بايد فعاليت بيشتري داشته باشند.

لازم به توضيح است، پس از پايان سخنان استاندار البرز برخي از اعضاي شوراي پدافند غير عامل اين استان در جلسه‌اي كه بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، به ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي انجام شده پرداختند.

انتهاي پيام/2302/ش30

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن