تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819259989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار خراسان شمالي:مشاوران براي علمي شدن فضاي مديريتي تلاش كنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار خراسان شمالي:مشاوران براي علمي شدن فضاي مديريتي تلاش كنند
استاندار خراسان شمالي گفت: مشاوران براي علمي شدن فضاي مديريتي تلاش كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس از بجنورد، سيدعلي‌اكبر پرويزي عصر امروز در آيين آغاز به كار اعضاي گروه مشاوران استاندار خراسان شمالي، اظهار داشت: به طور حتم ايجاد اتاق فكر خواسته اصلي تمامي گروه‌هاي سياسي، اقتصادي و اجتماعي بود كه بتوانيم در آن به صورت اجرايي مشكلات و چالش‌هاي اساسي مردم را در امور مختلف به خصوص براي بهبود وضعيت مردم بررسي و رفع كنيم.

وي با بيان اينكه مشاوران پل ارتباطي استانداري با جامعه هستند، افزود: نمي‌توان همه مردم استان را به اين اتاق فكر دعوت كرد؛ براي همين با دعوت از تعدادي از چهره‌هاي خراسان شمالي در حوزه‌هاي مختلف كه مي‌توانند پل ارتباطي استانداري با جامعه باشند، اين ارتباط مردمي‌تر شده و نقطه نظرات مردمي هم به مديران ارشد استان انتقال مي‌يابد.

نماينده عالي دولت در خراسان شمالي در اين آيين از اعضاي گروه مشاوران خواست با جديتي كه از خود نشان خواهند داد با تعامل كار آمد با معاونين استاندار، فرمانداران، مديران دستگاه‌هاي اجرايي و دانشگاه‌هاي استان در جهت رفع دغدغه‌هاي اساسي استان كه بيكاري و سرمايه گذاري است، تلاش ويژه داشته باشند.

به گزارش فارس، عبدالله رحيمي از رزمندگان دوران دفاع مقدس و برادر دو شهيد كه به عنوان مشاور امور ايثار گران انتخاب شده بود هم اظهار كرد: من فكر مي‌كنم در اين جمعي كه تعدادي فرزند و برادر شهدا و همچنين رزمندگان و جانبازان سرافراز هستند همه مشاور امور ايثارگرانند.

مهدي محمدي، رئيس شوراي شهر استان خراسان شمالي نيز اظهار داشت: با حضور در اين جمع كه همه متخصصان و از چهره‌هاي شاخص استان در امور تخصصي خود هستند، مي‌توان به خوبي به بركات انتخاب يك استاندار بومي پي برد و فهميد كه يك استاندار بومي با چه چشم انداز عميقي قصد توسعه استان را دارد.

به گزارش فارس، در اين آيين احكام اعضاي گروه مشاوران استاندار خراسان شمالي به صورت رسمي به 20 نفر از چهره‌هاي فرهنگي، بهداشتي ، رسانه‌اي ، امور اقتصادي ، شهري و ايثارگران ابلاغ شد.

انتهاي پيام/63002/ذ30

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن