تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802971339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار خراسان شمالي: بودجه 93 كشور بر اساس واقعيات تدوين شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: استاندار خراسان شمالي: بودجه 93 كشور بر اساس واقعيات تدوين شده است
استاندار خراسان شمالي، گفت: دولت تدبير و اميد لايحه بودجه سال آينده كشور را براساس واقعيات موجود تدوين و به مجلس شوراي اسلامي ارائه كرده است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه خراسان‌شمالي،"علي اكبر پرويزي"، در شوراي توسعه و برنامه‌ريزي اين استان اظهار كرد: علاوه بر آن دولت اين بودجه را براساس شرايط خاص حاكم بر كشور تدوين كرده كه نمايندگان مجلس نظرات خود را در اين لايحه اعمال مي‌كنند.

وي اضافه كرد: واقعيات موجود در لايحه بودجه سال آينده نشان مي‌دهد كه دولت به دنبال تكميل طرح‌هاي نيمه تمام با اولويت پيشرفت فيزيكي 80 درصد به بالاست و سهم استان‌ها نيز در آن مشخص شده است.

نماينده عالي دولت در خراسان شمالي گفت: اگرچه بر روي كاغذ اعتبار تملك و دارايي اين استان همانند ساير استان‌هاي كشور نسبت به سال‌هاي گذشته كوچك شده، اما در صورت تخصيص، اين اعتبارات بالاتر از بودجه سنوات گذشته است.

پرويزي افزود: در هشت سال گذشته گرچه به ظاهر ارقام بودجه عمراني استان افزايش داشته، اما از لحاظ تخصيص وضعيت استان مناسب نبوده و در بهترين شرايط از اعتبار عمراني، تخصيص‌ها كمتر از 50 درصد بوده است.

وي به اعتبار عمراني يك هزار و 740 ميليارد ريالي سال جاري استان اشاره كرد و گفت: ظاهرا اين بودجه نسبت به سال‌هاي گذشته افزايش داشته، اما ميزان تخصيص آن تاكنون كمتر از 25 درصد بوده كه پيش‌بيني مي‌شود در خوشبينانه‌ترين وضعيت رقم تخصيص به 35 درصد برسد.

پرويزي افزود: در صورت تخصيص 35 درصدي بودجه عمراني استان در سال جاري بودجه‌اي حدود 400 ميليارد ريال به استان اختصاص داده شود كه اين ميزان بودجه به نسبت رقم اوليه ناچيز است.

وي اضافه كرد: بودجه خراسان شمالي منطبق با واقعيات جامعه تدوين شده و اعتبار خوبي نيز در اين لايحه براي بخش‌هاي مختلف زيرساختي ديده شده است.

استاندار خراسان شمالي گفت: مسئولان استاني تا قطعي شدن بودجه عمراني سال جاري از بيان آن خودداري كنند، با قطعي شدن بودجه اطلاعات لازم در اختيار مردم قرار مي‌گيرد.

وي با اشاره به برخي اظهارنظرها درخصوص موانع مسئولان براي سرمايه‌گذاري اظهار كرد: از آغاز فعاليت دولت يازدهم در اين استان تقاضايي براي سرمايه‌گذاري از سوي بخش خصوصي ارائه نشده و اگرهم مسائلي مطرح شده به صورت عملي از سوي سرمايه‌گذار پيگيري نشده است.

رييس شوراي توسعه و برنامه‌ريزي خراسان شمالي افزود: در اين استان زيرساخت‌هاي اوليه براي سرمايه‌گذاري بخش خصوصي فراهم است و مديران دستگاه‌هاي دولتي نيز در اين زمينه با سرمايه‌گذاران واقعي همكاري خواهند داشت.

پرويزي به تسهيلات 24 هزار ميليارد ريالي مصوبه سفر رهبر معظم انقلاب به اين استان اشاره كرد و گفت: رايزني‌هايي با معاونت راهبردي رئيس جمهوري براي همسان شدن نرخ سود تسهيلات سفر صورت گرفته و ما به دنبال پرداخت تسهيلات سفر رهبري با نرخ سود 14 تا 15 درصدي براي ايجاد رغبت در سرمايه‌گذاران هستيم.

معاون برنامه‌ريزي استاندار خراسان شمالي نيز اعتبار عمراني سال آينده كشور را در لايحه پيشنهادي دولت حدود دو هزار و 500 ميليارد ريال اعلام كرد.

حسن قلي‌زاده افزود: در لايحه پيشنهادي دولت براي سال آينده يك هزار و 170 ميليارد ريال اعتبار تملك دارايي سرمايه‌اي استاني، 304 ميليارد ريال اعتبار عمراني از محل اعتبار ملي استاني شده و 978 ميليارد ريال نيز اعتبار ملي براي طرح‌هاي نيمه تمام پيش‌بيني شده است.

وي اضافه كرد: همچنين در لايحه بودجه سال آينده 780 ميليارد ريال اعتبار جاري شامل حقوق و مزاياي كاركنان دولت پيش‌بيني شده كه اين بخش نسبت به سال قبل 10 ميليارد ريال رشد داشته است.

وي گفت: دستگاه‌هاي دولتي فرصت مناسبي دارند تا در خصوص بودجه عمراني رايزني‌هايي را با وزارتخانه‌ها داشته باشند تا اعتبارات ملي براي استان در سال آينده افزايش يابد.

مسئول پيگيري مصوبات سفر رهبري به استان خراسان شمالي ميزان اعتبار تخصيصي به استان از محل دفتر نهاد رهبري را دو هزار و 280 ميليارد ريال اعلام كرد.

انتهاي پيام

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن