تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819480674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وعده‌هاي توخالي به زوج‌هاي جوان در برنامه زنده


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: وعده‌هاي توخالي به زوج‌هاي جوان در برنامه زنده
در يك برنامه تلويزيوني با حضور20 زوج، وعده‌هاي مختلفي به آنها داده شد كه بعد از ۶ ماه هيچكدام از آنها محقق نشده است.

به گزارش فارس، اوايل تابستان مصادف با نيمه شعبان، تلويزيون با دعوت از 20 زوج، مراسم عقد آنها را به منظور ترويج ساده‌زيستي و ازدواج آسان به طور زنده روي آنتن برد. در اين برنامه چند وعده از سوي وزيران دولت وقت و البته يك پاكت هديه داده شد.

از آن زمان 6 ماه مي‌گذرد و حال «رسول توكليان» يكي از دامادهاي آن روز طي تماس با خبرگزاري فارس،اعلام كرد كه به هيچكدام از وعدهايي كه آن روز به آنها داده شده؛ عمل نشده است.

وي گفت: روز 3 تير مصادف با نيمه شعبان مراسم عقدمان را در برنامه ويتامين سه برگزار كرديم. حدود 22 زوج بوديم و به نوبت مراسم عقد برگزار شد. در خلال برگزاري برنامه؛ عوامل گفتند كه آقاي عباسي وزير ورزش وقت طي تماسي قول يك هفته مسافرت به هر شهري از ايران را كه دوست داريم، دادند.

توكليان ادامه داد: حتي وزير مسكن هم روي آنتن برنامه زنده و در تماس تلفني گفت كه به اين عروس و دامادها مسكن مهر بدون نوبت با وديعه پايين مي‌دهند. حتي اعلام كردند كه به اين 22 زوج وام مسكن 5 ميليون توماني مي‌دهند كه ندادند.

وي اظهارداشت: وقتي براي گرفتن وام اقدام كرديم گفتند كه خبري از 5 ميليون نيست، گفتيم به ما قول داده‌اند، اعلام كردند برويد همان وام 3 توماني را بگيريد و اگر بودجه داشتيم 2 ميليون باقي هم به شما مي‌دهيم.

توكليان تصريح كرد: از همه اين وعده‌ها كه بگذريم در برنامه يك پاكت هم به ما دادند و اعلام كردند كه هديه 500 هزارتوماني است اما وقتي پاكت‌ها را باز كرديم ديديم 3 برگ حواله 100 هزارتوماني آن هم به شرط خريد است.

وي در پايان گفت: وقتي اين موضوع را از عوامل برنامه پيگيري كرديم، به ما گفتند كه اين وعده‌ها متعق به دولت قبلي بوده و با عوض شدن دولت ما ديگر دستمان به جايي بند نيست.

پس از تماس توكليان، خبرگزاري فارس توانست چند نفر ديگر از كساني كه در همان روز مراسم عقدشان برگزار شده بود، پيدا كند.

در همين رابطه يكي ديگر از مهمانان برنامه كه نخواست نامش فاش شود، عنوان داشت كه هيچكدام از آن وعده‌هايي كه به ما دادند، محقق نشده است. البته تهيه‌كننده برنامه از طريق آقاي شريعت مدير گروه اجتماعي شبكه سه پيگيري كرده ولي گويا هيچكس به آقاي شريعت پاسخ درستي نداده است.

وي تصريح كرد: پس از اين اتفاق تا مدتي برخي زوج‌ها جلوي در استوديو مي‌رفتند و از عوامل پيگير وعده‌ها مي‌شدند كه متاسفانه هنوز به جايي نرسيده است.

«امير ربيعي» كه به همراه علي برادر دو قلويش مراسم عقد آنها در برنامه «ويتامين سه» برگزار شده، تصريح كرد: وزير مسكن و وزير ورزش جلوي چشم ميليون‌ها ايراني به ما قول دادند و به آن عمل نكردند. حتي تلويزيون هم كه اعلام كرد 500 هزار تومان كمك هزينه ازدواج به ما مي‌دهد، فقط 300 هزارتومان برگه بن به ما داد كه عملا به هيچ درد ما نمي‌خورد و من همين چند وقت پيش آنها را پاره كردم.

ربيعي عنوان داشت: ما اصلا به خاطر اين چيزها به برنامه نرفته بوديم. ما فقط مي‌خواستيم به جوان‌هاي هم سن و سالمان نشان بدهيم كه با كم كردن خواسته‌ها مي‌توان ازدواج كرد ولي اين دوستان گرامي آبروي ما را بردند. وقتي از برنامه آمديم، همه طعنه مي‌زدند كه رفتيد برنامه و هم صاحب خانه شديد و هم به مسافرت مي‌رويد. سوال من اين است كه ما كه براي گرفتن هديه به اين برنامه نرفته بوديم، كسي هم اين بزرگواران را مجبور نكرده بود، براي چه آمدند جلوي ديگران و به دروغ به ما وعده و عيد دادند و دل ما را خوش كردند؟

«صالح دستگير» داماد ديگري كه در اين برنامه حضور داشت نيز، گفت: انصافا برنامه، برنامه خيلي خوبي بود و به ما خوش گذشت. فقط متاسفانه در اين برنامه قول‌هايي به ما داده شد كه هيچكدام عملي نشدند. موضوع مسكن مهر و مسافرت دو موضوعي بود كه قولش را به ما دادند و همسرم هم مدام از من پيگيري مي‌كند كه اين وعده‌ها به كجا رسيد؟

وي گفت: من چند بار با آقاي روحاني كه عاقد ما بودند نيز تماس گرفتم ولي متاسفانه ايشان هم دستش به جايي بند نيست. خوشبختانه فيلم مراسم ضبط شده و مستنداتش نيز موجود است كه در اين برنامه چه وعده‌هايي به ما داده‌اند. ما يكسري جوان‌هايي هستيم كه واقعا وقتي شنيديم قرار است مسكن مهر به ما بدهند خوشحال شديم و اگر كساني كه به ما قول دادند، به قولشان عمل مي‌كردند، خيلي بهتر بود.

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن