تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819259516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرود اضطراري هواپيماي بوشهر 2 دقيقه پس از پرواز


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: فرود اضطراري هواپيماي بوشهر 2 دقيقه پس از پرواز
پرواز بوشهر- تهران به دليل نقص فني هواپيما و دو دقيقه بعد از اوج گيري به زمين نشست.

به گزارش «خليج فارس»؛ اين پرواز قرار بود ساعت 9:15 دقيقه ديروز (يكشنبه) 300 مسافر را از فرودگاه بوشهر به مهرآباد تهران منتقل كند، اما دو دقيقه پس از پرواز به زمين نشست.

يكي ازمسافران اين هواپيما مي گويد: درحالي كه خبر نقص فني هواپيماي فوكر وبازگشت آن در فرودگاه ياسوج بازتاب و منجر به قدرداني از خلبان به خاطر مهارت و نجات جان 60 مسافر شد، خبر نقص فني هواپيماي ايرباس با 300 مسافر در بوشهر در رسانه ها منعكس نشد.

وي كه خواست نامش در خبر ذكر نشود، گفت: دو دقيقه پس از اين كه هواپيما فرودگاه بوشهر را ترك كرد، دچار نقص فني شد كه خلبان ناچار به فرود اضطراري شد.

اين مسافر بازمانده از سفر گفت: با وجود اين كه پرواز به علت نقص فني هواپيما لغو شده بود، پرواز جايگزين نيز براي آن در نظر نگرفتند.

مديركل فرودگاههاي استان نيز با تاييد اتفاق رخ داده، به ايرنا گفت: اين هواپيماي ايرباس كه ديروز پس از چند دقيقه از پرواز دچار نقص فني شده و فرود داشت، در فرودگاه بوشهر زمين گير شد و صبح امروز با شرايط خاص به تهران منتقل شد.

عباس محمدي بدون اشاره به نقص فني و شرايط خاص انتقال هواپيماي يادشده افزود: براي رعايت ايمني در چنين مواقعي هواپيما بدون جابجايي مسافر با شرايط خاص به فرودگاه مقصد منتقل مي شود.

وي توضيح بيشتري در اين زمينه نداد.

مديركل فرودگاه هاي استان بوشهر اضافه كرد: اين هواپيما مربوط به شركت هواپيمايي ايران اير است و شركت يادشده نيز امكانات لازم براي تعميرات را در فرودگاه بوشهر ندارد.

نظر شما:
------------

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن