تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818833280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در جام‌حذفي دنبال قهرماني هستيم؛ پورحيدري: تخريب مسي ايران را زير سؤال برد/صعود از گروه‌ به بيراهه بردن مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: در جام‌حذفي دنبال قهرماني هستيم؛ پورحيدري: تخريب مسي ايران را زير سؤال برد/صعود از گروه‌ به بيراهه بردن مردم است
سرمربي سابق تيم ملي فوتبال كشورمان معتقد است هجمه رسانه‌اي و تخريب ليونل مسي در فضاي مجازي به نوعي زير سوال بردن مملكت خودمان است. در جام‌حذفي دنبال قهرماني هستيم؛ پورحيدري: تخريب مسي ايران را زير سؤال برد/صعود از گروه‌ به بيراهه بردن مردم است


مدير فني تيم فوتبال استقلال معتقد است با شرايط كنوني فوتبال ايران، تيم ملي در هر گروهي قرار مي‌گرفت كار سختي را در جام جهاني پيش رو داشت.

سرمربي سابق تيم ملي فوتبال كشورمان همچنين معتقد است هجمه رسانه‌اي و تخريب ليونل مسي در فضاي مجازي به نوعي زير سوال بردن مملكت خودمان است.

گفت‌وگوي خبرنگار ايلنا را با منصور پورحيدري در زير مي‌خوانيد:

گروه ايران را در جام‌جهاني چطور ارزيابي مي‌كنيد؟

ما در هر گروهي مي‌افتاديم، با شرايط فعلي فوتبال‌مان كارمان سخت بود و كار ساده‌اي نخواهيم داشت. ما در جام‌جهاني با 3 تيم از 3 قاره مختلف بازي داريم كه با 3 سيستم مختلف بازي مي‌كنند. آرژانتين تيم بزرگي است و كسي انتظار ندارد كه از آنها امتياز بگيريم. نيجريه هم يك تيم خوب آفريقايي است و بوسني هم از اروپا مي‌آيد و در اين چند ساله خيلي پيشرفت كرده است. اميدوارم در اين 6 ماه باقي‌مانده در جام جهاني برنامه‌ريزي خوبي داشته باشيم. مهم‌ترين كار ما در حال حاضر انجام بازي‌هاي تداركاتي با تيم‌هاي بزرگ است تا از نظر روحي و رواني شرايط بهتري پيدا كنيم و بچه‌ها در جام جهاني راحت‌تر بازي كنند.

عده‌اي حرف از صعود تيم ملي از گروهش مي‌زنند. اين حرف‌ها منطقي است؟

همه ما دوست داريم تيم ملي در جام جهاني موفق باشد و از گروهش صعود كند اما اگر واقع‌بينانه به مسائل نگاه كنيم، شانس خيلي كم داريم و حتي با اتفاقات خاص فوتبال هم شانس چنداني نداريم. با اين حرف‌ها مردم را به بيراهه مي‌بريم و اين مردم هستند كه اذيت مي‌شوند. انصاف داشته باشيم چون كار خيلي سخت است و ما با همه حريفان‌مان فاصله داريم. فكر مي‌كنم انتظار صعود تيم ملي از اين گروه انتظاري بي‌مورد است و داريم شرايط را براي مردم و فوتباليست‌هاي كشورمان سخت مي‌كنيم. در مجموع فكر مي‌كنم ما اگر بتوانيم نسبت به 3 دوره قبل بدتر نتيجه نگيريم، خوب است.

در مورد اتفاقاتي كه در فضاي مجازي براي ليونل مسي افتاده چه نظري داريد؟

متأسفانه يك عده‌اي چنين شرايطي را به وجود آورده‌اند و نمي‌دانم چه هدفي دارند. اسم آنها را نه مي‌توان ايراني و نه طرفدار فوتبال گذاشت. آنها يك عده معلوم‌الحال هستند و مملكت را زير سؤال برده‌اند و جز آبروريزي هيچ چيزي وجود نخواهد داشت. وقتي شنيدم چنين اتفاقي افتاده، خيلي ناراحت شدم. آدم واقعاً شرمنده مي‌شود و خجالت مي‌كشد. براي كسي كه در دنيا مطرح است و همه او را مي‌شناسند، اين مسائل اسم ايران را زير سؤال مي‌برد. اينها آدم معمولي و نرمال نيستند كه چنين كارهايي مي‌كنند و جز خجالت كشيدن كار ديگري نمي‌شود انجام داد.

در مورد اتفاقاتي كه پيرامون‌ هاشم بيگ‌زاده افتاده چه نظري داريد؟

من خودم اشكال را از هاشم و خودمان مي‌دانم. هاشم نبايد وارد اين بحث‌ها مي‌شود چون تا 6 ماه ديگر معلوم نيست چه اتفاقي خواهد افتاد كه از الان خودش را روبروي حريف قرار داده است. هاشم نبايد وارد اين مسائل مي‌شد و بحث‌هايي كه دارد به وجود مي‌آيد هم اصلاً قشنگ نيست. البته صدا و سيما هم اين مسائل را به وجود آورد كه اصلاً قشنگ نبود اما در مجموع هاشم نبايد از اول وارد اين مسائل مي‌شد.

استقلال در جام حذفي فردا بايد با كاسپين قزوين بازي كند. در مورد اين بازي صحبت مي‌كنيد؟

اين اولين بازي مادر جام حذفي است و طبيعي است كه استقلال در هر جامي وارد مي‌شود، انتظار مي‌رود قهرمان شود. جام حذفي براي ما خيلي جدي است. و اينكه با چه نفراتي مقابل كاسپين قزوين بازي كنيم به نظر قلعه‌نويي بستگي دارد اما در جام حذفي دنبال قهرماني هستيم چون استقلال به غير از اين نمي‌تواند فكر كند.

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن