تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819069518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ائتلاف مخالفان سوريه: منافع مسكو با نظام سوريه در يك راستا نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: ائتلاف مخالفان سوريه: منافع مسكو با نظام سوريه در يك راستا نيست
رئيس ائتلاف مخالفان سوريه با اشاره به سفر قريب‌الوقوعش به روسيه گفت: مي‌روم كه مسئولان مسكو را قانع كنم منافعشان با نظام بشار اسد محقق نمي‌شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، احمد عاصي الجربا، رئيس ائتلاف مخالفان سوريه در مصاحبه با خبرگزاري كويت تاكيد كرد: مسئولان روسيه از من براي سفر به مسكو دعوت به عمل آوردند و من نيز تصميم دارم اين دعوت را قبول كنم تا مسكو را قانع كنم كه منافع اين كشور با حمايت از ملت سوريه و نه نظام بشار اسد(رئيس جمهوري سوريه) تحقق مي‌يابد.

وي در ادامه افزود: من اين دعوت را قبول كردم ولي به خاطر برخي مسائل نتوانستم به مسكو سفر كنم اما به زودي به آنجا سفر خواهم كرد.

الجربا بار ديگر آمادگي ائتلاف مخالفان سوريه براي شركت در كنفرانس ژنو2 را در اعلام كرد و گفت: ما در 20 روز اخير جلسه‌اي برگزار كرديم و طي آن توافق كرديم كه در راستاي تحقق آرمان‌ها و ارزش‌هاي ملت سوريه در كنفرانس ژنو 2 شركت كنيم.

وي تاكيد كرد: ما با توافق وزراي خارجه 11 كشور حامي مخالفان سوريه در لندن پيشنهادهايي به اين گروه داديم كه از جمله آن‌ها ايجاد گذرگاه‌هاي انساني است كه تاكنون هيچ اقدام مثبتي براي بازگشايي آن‌ها صورت نگرفته است و به عقيده من در صورت انجام اين اقدام راه را براي موفقيت ژنو2 هموار مي‌كند.

الجربا در ادامه افزود: براساس توافق‌هاي صورت گرفته در لندن، گفت‌وگوها در ژنو 2 در محدوده زماني مشخص انجام خواهد شد تا به تشكيل دولتي انتقالي و داراي ساختار اجرايي واقعي با همكاري نيروهاي امنيتي، ارتش، سازمان اطلاعات و دستگاه قضايي بينجامد و بشار اسد هيچ گونه نقشي در مرحله انتقالي نخواهد داشت و دولت جديد به حكومت دموكرات‌ و راه حل سياسي مي‌انجامد.

وي زمان سفر خود به مسكو را مشخص نكرد.

انتهاي پيام

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن