تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819990748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث كورت اسكواش در مجموعه ورزشي شهيد حاجي بابايي


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: احداث كورت اسكواش در مجموعه ورزشي شهيد حاجي بابايي
فاطمه السادات شبيري با اشاره به اينكه استان همدان فاقد كورت اسكواش است، گفت: با احداث اين مجموعه نخستين كورت استاندارد استان به بهره برداري مي‌رسد.


به گزارش خبرگزاري برنا از همدان، فاطمه السادات شبيري با اشاره به اينكه استان همدان فاقد كورت اسكواش است، گفت: با احداث اين مجموعه نخستين كورت استاندارد استان به بهره برداري مي رسد.

وي با اشاره به مساعدت هاي مدير كل اداره ورزش و جوانان در راستاي توسعه ورزش اسكواش در استان گفت: در بازديدي كه به همراه آقاي افتخاري از مجموعه ورزشي شهيد حاجي بابايي داشتيم قرار شد كورت مجهز اسكواش اين مجموعه تا سال آينده به بهره برداري برسد.

وي خاطر نشان كرد: از سوي اداره كل ورزش و جوانان زميني در مجموعه ورزشي سعيديه همدان جهت احداث خانه اسكواش و دو كورت اسكواش در نظر گرفته شده كه اميدواريم بتوانيم با بهره برداري از اين پروژه نيز گامي بلند در راستاي توسعه و گسترش ورزش اسكواش برداريم.

رئيس اداره ورزش و جوانان شهر مريانج نيز گفت: در حال حاضر سالني در مجموعه ورزشي شهيد حاجي بابايي در اختيار هيئت اسكواش قرار گرفته و اميدواريم با مساعدت مديركل اداره ورزش و جوانان استان همدان هرچه سريع‌تر تجهيزات آن نصب شود.

صالح نيا تاكيد كرد: با راه اندازي اين كورت همدان آمادگي ميزباني مسابقات كشوري را دارد.

وي گفت: با توجه به امكانات رفاهي از جمله هتل، استخر، سالن بدنسازي و ديگر امكانات لازم مجموعه ورزشي شهيد حاجي بابايي اردوهاي تيم ملي اسكواش نيز مي‌تواند در اين مجموعه برپا شود.

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن