واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: سوالی در رابطه با یک کد در فلش bamshad 10 آذر 1384, 21:23سلام من یک کد می خوام که وقتی توی فایل فلش می گذارمش مثلا لینک های صوتی و و و رو به صورت راندوم (Random) پخش بکنه!!!!! ممنون میشم این کد رو بهم بدید Security9776 10 آذر 1384, 21:38سلام ، دوست عزیز از کد زیر استفاده کن : SoundOBJ = new Sound(); RND = random(3)+1; SoundOBJ.loadSound(""+Number(RND)+".mp3",true); موفق باشید bamshad 11 آذر 1384, 11:28دست شما درد نکنه ولی الان اگه بخوام یک دگمه بزارم که یک آهنگ دیگه به صورت راندوم بده جلو باید چه کدی بزارم و همچینین اگه یک کد بخوام که Stop بشه آهنگ باید چه کدی بزارم؟؟؟؟؟؟ Security9776 11 آذر 1384, 11:39سلام ، دوست عزیز برای توفق از دستور زیر استفاده کنید : SoundOBJ.stop(); در مورد اجرای یک آهنگ رندوم هم که کدش بالا هست دیگه ؟ منظورتون چیه ؟ bamshad 11 آذر 1384, 16:15مرسی کاملا متوجه شدم ولی حالا یک سوال دیگه دارم: وقتی آهنگی که پخش میشه و وقتی که تموم میشه بعدش هیچ آهنگ دیگه ای پخش نمیشه چه کدی هست که به فلش بگه که بعد از تموم شدن آهنگ یک آهنگ دیگه به صورت رندوم پخش کنه؟ Security9776 11 آذر 1384, 17:18سلام ، دوست عزیز برای این کار از کد زیر استفاده کنید : SoundOBJ = new Sound(); RND = random(3)+1; SoundOBJ.loadSound(""+Number(RND)+".mp3", true); SoundOBJ.onSoundComplete = function() { RND = random(3)+1; SoundOBJ.loadSound(""+Number(RND)+".mp3", true); }; موفق باشید ، محسن bamshad 11 آذر 1384, 19:37این کدی که شما دادی تا چند بار تکرار میکنه؟؟؟ راستی چرا فرمت wma پخش نمیشه؟ bamshad 11 آذر 1384, 19:42چه جوری میتونم زیر کارم یک لودینگ بیاد تا بافر کردن آهنگ رو نشون بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ممنون Security9776 11 آذر 1384, 21:34سلام ، دوست عزیز ، این کار تا ابد تکرار می شه . !!!!! فرمت های پشتیبانی هم در مورد آهنگ ها mp3 هست . برای ساخت لودینگ هم باید از 2 دستور کلیدی زیر استفاده کنید : SoundOBJ.getBytesLoaded(); SoundOBJ.getBytesTotal(); موفق باشید ، محسن bamshad 12 آذر 1384, 12:21ممکنه که یک Fla اینجا بزارید که لودینگ توش باشه؟؟؟ تا بهتر متوجه بشم؟؟ Security9776 12 آذر 1384, 12:25سلام ، من که نمونه اماده ای برای لودینگ صدا ندارم . شاید دیگر دوستان داشته باشند . نوشتنش راحت هست . یکم سعی کنید می تونید . موفق باشید . bamshad 12 آذر 1384, 12:58دست شما درد نکنه که تا همینجا منو راهنمایی کردید اگ میشه باز هم همراهی کنید ممنون ***UNIQUE*** 12 آذر 1384, 15:34ببخشید این سوال من شاید هیچ ربطی به این topic نداشته باشه اما ممنون میشم راهنمایی کنید جناب security در کدی که شما نوشتید الان وقتی Math رو مینویسم بعدش (.)dot میذارم یه لیست از Property ها و یا توابعی که میشه انتخاب کرد نمایش داده میشه و مثلا" میتونم random رو انتخاب کنم اما وقتی در اینجا مثلا" SoundOBJ را مینویسیم بعد (.)dot رو میذاریم هیچ لیستی نمایش داده نمیشه (بهرحال این یه Object است که حالا خودمون ایجاد کردیم نباید اون لیست Property و .. رو نشون بده)؟ آیا باید جایی رو تنظیم کنیم که اینا نشون داده بشه یا نه راهی نداره باید همرو حفظ کرد مثلا" اینجا باید حفظ باشیم که بعد از . برای انجام این کار خاص onSoundComplete رو باید به این صورت بنویسیم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید موفق باشید Security9776 12 آذر 1384, 15:46سلام ، ببینید ، :) شما وقتی SoundOBJ رو می نویسید سیستم از کجا به فهمه این چیه ؟ این که براش تعریف نشده . :neutral: ممکنه اون یک آدرس باشه مثلا باشه SoundOBJ.Motaghaeir._visible یا هر چیز دیگه ای . :eek: چون ما خودمون یک متغییر درست کردیم به این نام و ممکنه اسم اون رو می ذاشتیم TestSound یا هر چیز دیگه ای . :-? ولی Math مشخصه که چه زیر مجموعه هایی داره و اون ها رو لیست می کنه . اکثر مواردی که برای فلش مشخص شده و به رنگ آبی هستند ( البته با توجه به تنظیم خود فلش ) دارای این لیست هستند . فکر کنم اون جوونی ها که دل و روده برنامه ها رو می کشیدم بیرون تو فولدر های فلش یکسری xml هست که اون ها داخلش تنظیم شده . راستی برای سوال جدید یک تاپیک جداگانه بزنید ! :) و ایمیلم به دستتون رسید ؟ موفق باشید ، محسن ***UNIQUE*** 12 آذر 1384, 18:18SoundOBJ یه object که از Sound مشتق شده درسته ؟پس برای flash الان تعریف شده این چیه من فکر کردم اینجا هم مثل محیط VisualStudio ممکنه یه همچین چیزی داشته باشه از راهنماییتون ممنونم :) حق با شماست باید topic یجدا میزدم اما میخواستم با این کد نشون بدم اینجا پرسیدم .ایشالا این سری . بله ایمیلتون رسید میخونم ممنونم Security9776 12 آذر 1384, 22:04سلام ، والا ببینید شما یک آبجکت جدید رو در یک متغییر به نام SoundObj تعریف می کنید . بله اگه فلش واقعا هوشمند بود با توجه به این که یک آبجک تو این متغییر تعریف شده باید تشخیص می داد . منتهی فلش چی رو تشخیص می ده که این دومیش باشه !!!! فعلا ***UNIQUE*** 13 آذر 1384, 10:08بله درسته مثل اینکه این Flash خیلی چیزارو حالیش نمیشه! اینجوریم کد نویسی خیلی سخته (یا من به اینجوری نوشتن عادت نکردم) ): Security9776 13 آذر 1384, 10:52شما اگه از ورژن 6 استفاده کنید تو کد نویسی راحت ترید و سرعتتون می ره بالاتر . bamshad 16 آذر 1384, 21:16دست شما درد نکنه که تا همینجا منو راهنمایی کردید اگ میشه باز هم همراهی کنید ممنون جواب من چی شد پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟ Security9776 16 آذر 1384, 22:01دوست عزیز ، یک ضرب المثل هست که می گه اگه کسی رو دوست داری به جایی که بهش ماهی بدی ، بهش ماهیگری یاد بده . بهتره کمی سعی و تلاش کنید تا به هدفتون برسید .با اون دستور هایی که من گذاشتم و راهنمایی ها ، شما راحت می تونید بقیه کار رو انجام بدید . من براتون فایل نمونه ای ایجاد می کنم ولی مطمئن باشید بدون اتکا به خودتون به جایی نمی رسید مخصوصا در نرم افزاری مثل فلش . سعی می کنم تا جمعه یک نمونه براتون بزارم . موفق باشید ، فعلا ***UNIQUE*** 17 آذر 1384, 08:28-------------------------------------------------------------------------------- شما اگه از ورژن 6 استفاده کنید تو کد نویسی راحت ترید و سرعتتون می ره بالاتر . -------------------------------------------------------------------------------- چرا؟ نسخه 6 چه فرقی داره؟ Security9776 17 آذر 1384, 09:55سلام ، در تمام ورژن ها به جز ورژن 7 یا همون 2004 فلش برای کد نویسی از 2 حالت Normal Mode و Expert Mode استفاده می کنه . در حالت Normal شما خیلی از اشتباهات از قبیل پرانتز و ... رو می تونید مشاهده کنید ( syntax errors ) . همچنین در هنگام دادن دستورات به مووی کلیپ ها یا دکمه ها خود برنامه Handler ها رو اضافه می کنه . و از لحاظ سرعت کاری هم خیلی بالا تر هست . موفق باشید ... ***UNIQUE*** 17 آذر 1384, 10:29ممنون از توضیحاتتون (: Security9776 17 آذر 1384, 11:24خواهش می کنم .
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 788]