تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819362281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گوگل مرورگر كروم خود را با ويندوز ۸ سازگار مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:همکاران سیستم: گوگل مرورگر كروم خود را با ويندوز ۸ سازگار مي‌كند


همكاران سيستم- شركت گوگل اعلام كرده است در هفته جاري نسخه‌اي از مرورگر كروم را عرضه خواهد كرد كه با سيستم عامل ويندوز ۸ سازگاري دارد. اين مرورگر با رابط كاربري ويندوز ۸ كه به مترو معروف است، سازگار خواهد بود.
به گزارش وب سايت pcmag ، كارلوس پيزانو، يكي از مهندسان نرم افزار شركت گوگل در وبلاگ خود از عرضه اين نسخه خبر داده است. شركت گوگل پيش از اين در ماه مارس از طراحي نسخه‌اي از مرورگر كروم خبر داده بود كه با سيستم عامل ويندوز ۸ مايكروسافت سازگار است. گوگل در آن زمان اعلام كرده بود هدف ما اين است كه بتوانيم تجربه استفاده امن، ساده و پرسرعت از مرورگر كروم را براي كاربران همه پلت فرم‌ها فراهم كنيم.
كارلوس پيزانو در وبلاگ خود اعلام كرده است نسخه اوليه مرورگر كروم با ويژگي‌هاي اساسي سيستم عامل ويندوز ۸ سازگار خواهد بود، اما در نسخه‌هاي بعدي كه احتمالاً در اواخر سال ۲۰۱۲ روانه بازار خواهد شد، ويژگي‌هاي عمومي‌تر اين سيستم عامل مثل سازگاري با صفحه نمايش‌هاي لمسي نيز به آن افزوده خواهد شد.
وي همچنين تاكيد كرده است كه گوگل به سادگي، امنيت و سرعت مرورگر كروم خود بر روي ويندوز ۸ متعهد است.
وي همچنين گفته است گوگل مطمئن است كه نسخه‌هاي سيستم عامل ويندوز ۸ كه قرار است بر روي پردازنده‌هاي شركت ARM عرضه شود، به غير از اينترنت اكسپلورر هيچ مرورگر ديگري را پشتيباني نخواهد كرد. ماه گذشته نيز شركت موزيلا كه مالك مرورگر فايرفاكس است از اينكه ويندوز ۸ از هيچ مرورگري به جز اينترنت اكسپلورر پشتيباني نمي‌كند، ابراز نارضايتي كرده بود.

دوشنبه|ا|22|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همکاران سیستم]
[مشاهده در: www.systemgroup.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن