تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820849343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جعفري خبرداد:افزايش 22درصدي دهياريها در كهگيلويه و بويراحمد/ لزوم توسعه فرهنگي روستاها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جعفري خبرداد:افزايش 22درصدي دهياريها در كهگيلويه و بويراحمد/ لزوم توسعه فرهنگي روستاها
افزايش 22درصدي دهياريها در كهگيلويه و بويراحمد/ لزوم توسعه فرهنگي روستاها
ياسوج - خبرگزاري مهر: مديركل دفتر امور روستايي استانداري كهگيلويه و بويراحمد گفت: سال گذشته 52 دهياري به مجموع دهياري‏هاي استان افزوده شد كه در مقايسه با تعداد دهياري‏ها در سال 89، شاهد رشد 22 درصدي تاسيس دهياري در استان بوديم.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهيم جعفري ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: كهگيلويه و بويراحمد بالغ بر يك هزار و 792 روستا، 17 بخش و با جمعيت روستايي افزون بر 320 هزار نفر است.

وي بيان كرد: هم اكنون 290 دهياري در روستاهاي اين استان فعاليت مي كنند.

جعفري اظهار داشت: در سال گذشته ميزان اعتبارات اختصاص ‏يافته به اين دهياري‏ها 280 درصد نسبت به سال قبل از آن افزايش يافت.

وي افزود: اين ميزان افزايش اعتبارات دهياريها نشان از توجه دولت عدالت محور به مناطق روستايي و دور افتاده است.

جعفري با بيان اينكه در سال 90 افزون بر 56 ميليارد ريال اعتبار به دهياري‏ها اختصاص يافت، گفت: توزيع اعتبارات ميان 290 دهياري براي كارهاي عمراني و فرهنگي از جمله بهسازي معابر روستايي، احداث ساختمان دهياري‏ها، فضاي سبز، كمك به ساماندهي گلزار شهدا و امور مذهبي و مساجد و امور جاري انجام شد.

دهياران براي توسعه فرهنگي روستاها تلاش كنند

مديركل دفتر امور روستايي استانداريكهگيلويه و بويراحمد تاكيد كرد: دهياران بايد مردم را در انجام پروژه‌هاي عمراني، ساخت و سازهاي مسكوني و غيرمسكوني مشاركت دهند.

جعفري تصريح كرد: فعاليت دهياران نبايد فقط در امور عمراني و خدماتي روستا خلاصه شود بلكه دهياران براي توسعه فرهنگي روستا نيز تلاش ويژه‏اي داشته باشند.

وي اجراي مصوبات شوراي روستا، حفظ نظم عمومي، همكاري در حفظ و نگهداري تأسيسات عمومي و عمراني و اموال و دارايي‌هاي روستا، همكاري با سازمان‏ها و نهادهاي دولتي و ايجاد تسهيلات لازم براي خدمات‏رساني در بخش‏هاي مختلف به روستا و ايجاد زمينه مناسب براي تأمين بهداشت محيط را از جمله وظايف دهياران عنوان كرد.

جعفري افزود: شاخص‌هايي مانند جمعيت، وسعت، عملكرد عمراني و كيفيت اجراي پروژه‌ها، مركز دهستان بودن، مطابقت عملكرد با آئين‌نامه‌هاي مالي از جمله معيارهاي توزيع اعتبارات است.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|21|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن