تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798648447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صعود چشمگیر ركابزنان پیست ایران


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: صعود چشمگیر ركابزنان پیست ایران
صعود دوچرخه سواران ایران در رده بندی جهان
تازه‌ترین فهرست دوچرخه‌سواران پیست جهان از سوی فدراسیون بین‌المللی دوچرخه‌سواری اعلام شد كه در آن ركاب‌زنان ایران در چند رشته در صدر قرار دارند. به نقل از ایسنا، در تازه‌ترین فهرست بهترین‌های رشته‌های مختلف پیست كه از سوی فدراسیون بین‌المللی دوچرخه‌سواری (uci) اعلام شد، در رشته‌ 4 کیلومتر تعقیبی تیمی علیرضا حقی و حسین ناطقی از ایران با ‌٢١ پله صعود در مكان نخست این رشته قرار گرفتند. این ركاب‌زنان با ‌140  امتیاز بالاتر از چهار دوچرخه‌سوار كلمبیایی در این مكان ایستاده‌اند. مصطفی سید رضایی با 5/122 امتیاز با ‌42 پله صعود مكان سوم را به خود اختصاص داده است. امیر زرگری هم در مكان بیست و پنجم این ماده قرار گرفت كه پیش از این در این فهرست نبود. محمد رجبلو با ‌٩ پله صعود در مكان سی و ششم ایستاد. در رشته ‌4 كیلومتر تعقیبی انفرادی هم مهدی سهرابی با ‌140 امتیاز در مكان ششم قرار گرفت. وی در رده‌بندی ماه گذشته در فهرست قرار نداشت. حسین ناطقی با هفت پله سقوط مكان هجدهم را با ‌83 امتیاز به خود اختصاص داد. علیرضا حقی با ‌35 امتیاز چهل و یكم شد. در رشته‌ كایرین محمود پراش با ‌118 امتیاز در مكان نوزدهم جهان قرار گرفت. وی در رده‌بندی ماه گذشته در فهرست نبود. محمد ابوحیدری با ‌25 پله صعود از مكان شصت و ششم به جای چهل و یكم رسید.
صعود دوچرخه سواران ایران در رده بندی جهان
در رشته یك كیلومتر تایم تریل انفرادی علیرضا احمدی با ‌140 امتیاز در مكان هفتم قرار گرفت. وی با ‌11  پله صعود در این جایگاه ایستاد. محمد مظفری در همین رشته چهل و دوم است. در رشته مدیسون مهدی سهرابی كه در رده بندی ماه گذشته در مكان چهلم بود، با ‌94 امتیاز به مكان سیزدهم رسید. علیرضا حقی با چهار پله سقوط و كسب ‌5/56 امتیاز در مكان بیست و هشتم قرار گرفت. امیر زرگری با ‌5  امتیاز برای نخستین بار وارد رنكینگ این رشته شد و مكان بیست و نهم را به خود اختصاص داد. در رشته‌ دور امتیازی مهدی سهرابی با ‌125 امتیاز در مكان سیزدهم قرار گرفت. وی در رده‌بندی ماه گذشته چهل‌و پنجم بود. مصطفی سید رضایی با سه پله سقوط بیستم است. در رشته اسكراچ، مهدی سهرابی تنها ركاب‌زن ایران است كه در رده‌بندی حضور دارد. وی با كسب ‌48 امتیاز مكان سی و هشتم را به خود اختصاص داده است. در رشته‌ سرعت انفرادی فرشید فارسی نژاد با ‌34 پله صعود و كسب ‌61 امتیاز در مكان چهل و ششم قرار گرفت. در رشته‌ سرعت تیمی پراش، فارسی نژادیان و ورپشتی با كسب ‌90 امتیاز مكان بیست و هفتم را به خود اختصاص دادند. ملی‌پوشان ایران در رده‌بندی ماه گذشته شصت و ششم بودند. صعود ركابزنان ایرانی در رده‌بندی جدید فدراسیون بین‌المللی دوچرخه‌سواری به خاطر درخشش ملی‌پوشان پیست كشورمان در مسابقه‌های جام جهانی مسكو است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 338]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن