تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819697014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/تذكرات كتبي نمايندگان به مسئولان اجرايي/ پيگيري وضعيت زائران ايراني ربوده شده در سوريه رسيدگي به وضعيت تابعيت دوگانه مسئولان وزارتخانه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /تذكرات كتبي نمايندگان به مسئولان اجرايي/ پيگيري وضعيت زائران ايراني ربوده شده در سوريه رسيدگي به وضعيت تابعيت دوگانه مسئولان وزارتخانه‌ها
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي امروز در تذكرت كتبي خود « تسريع در تامين سوخت كود مورد نياز كشاورزان»، « رسيدگي به وضعيت تابعيت دوگانه مديران و مسئولان وزارتخانه‌ها و شركت‌هاي تابعه»، « پيگيري جدي وضعيت زائران ربوده شده در سوريه» و « پيگيري دستگيري استاد دانشگاه صنعتي شريف در آمريكا» و ... را از مسئولان اجرايي خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين تذكرات كه توسط اميدوار رضايي عضو هيات رييسه مجلس قرائت شد به شرح زير است:

ـ حسنوند نماينده انديمشك به وزير راه و شهرسازي: جلوگيري از اخراج كارگران كارخانه بتي انديمشك،‌ به وزير بهداشت: تسريع در آغاز عمليات اجراي احداث بيمارستان الوار گرمسيري شهرستان انديمشك.

ـ قنبري نماينده ايلام به وزير صنعت، معدن و تجارت: تخصيص سهميه‌ شمش آهن كارخانه فولاد و نبرد ايوان، به وزير كشور: تخصيص اعتبارات دهياري‌هاي استان ايلام.

ـ فلاحت‌پيشه، اميني، شعباني نمايندگان اسلام‌آباد غرب، دالاهو، كرمانشاه به رييس‌جمهور: صدور دستور اجراي قانون بيمه كارگزاران مخابرات روستايي.

ـ خباز، نماينده كاشمر به رييس‌جمهور: صدور دستور جلوگيري از اعمال جريمه‌هاي غيرقانوني به بهره‌برداران چاه‌هاي كشاورزي توسط وزارت نيرو.

ـ اكبري، نماينده قائمشهر به رييس‌جمهور: صدور دستور اجراي مصوبه هيات وزيران در خصوص بازنشسته نمودن كارگران شركت نساجي مازندران.

ـ اقبال محمدي نماينده مريوان و سروآباد به رييس‌جمهور: صدور دستور پيش‌بيني اعتبارات ملي طرح احداث سد گلبر بر روي رودخانه مرزي سيروان شهرستان سروآباد در لايحه بودجه 91 كل كشور.

ـ اميري نماينده كهنوج به وزير ورزش و جوانان: تسريع در تكميل طرح‌هاي احداث اماكن ورزشي در كهنوج.

ـ فرهنگي نماينده تبريز، آذرشهر و اسكو به وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي: تسريع در احداث بيمارستان دوم تامين اجتماعي تبريز و نيز تسريع در اجراي مواد 9 و 10 قانون تنظيم بخشي از مقررات تسهيل و نوسازي صنايع كشور.

ـ ذوالقدر و اميري نمايندگان بندرعباس و قشم، ابوموسي و كهنوج به وزير جهاد كشاورزي: تسريع در تامين سوخت و كود مورد نياز كشاورزان .

ـ حسن‌پور نماينده سيرجان به وزير جهاد كشاورزي: تسريع در تامين سوخت كود مورد نياز كشاورزان.

ـ پولادي نماينده ايلام به رييس‌جمهور: صدور دستور پيش‌بيني اعتبار لازم جهت اجراي مصوبات سفرهاي هيات وزيران به استان ايلام در لايحه بودجه 91 كل كشور.

ـ كوچكي‌نژاد نماينده رشت به وزير صنعت، معدن و تجارت: ارائه توضيح در خصوص علت اخراج كارگران كارخانه خاور شهرستان رشت.

ـ ناصري نماينده گرگان و آق‌غلا به وزير جهاد كشاورزي: تسريع در تامين كود مورد نياز گندم‌كاران استان گلستان.

ـ ميرخليلي نماينده ميناب به وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي: ايجاد فرصت‌هاي شغلي مناسب در شهرستان‌هاي ميناب، رودان، جاسك و بشاگرد، به وزير علوم: ايجاد امكانات لازم جهت آشنايي دانشجويان با محيط‌هاي كاري، به رييس‌جمهور: صدور دستور تخصيص اعتبارات لازم جهت مبارزه با آفات درختان ليمو و مركبات، به وزير جهاد كشاورزي: جلوگيري از گسترش بيماري مركبات در استان هرمزگان.

ـ گرانمايه‌پور نماينده كاشان به وزير جهاد كشاورزي: تسريع در تامين كود مورد نياز كشاورزان.

ـ يحيي‌زاده نماينده تفت و ميبد به وزير نيرو: تسريع در كاهش تعرفه برق مصرفي چاه‌هاي كشاورزي.

ـ نوروزي نماينده رباط‌كريم به وزير راه و شهرسازي و وزير بهداشت: توضيح در خصوص علت عدم پيشرفت احداث بيمارستان 64 تختخوابي شهرستان بهارستان، به وزير كشور: توضيح در خصوص علت عدم تاسيس منطقه انتظامي شهرستان بهارستان، به وزير تعاون: توضيح در خصوص علت تعلل در افتتاح باشگاه كارگران و كلينيك تامين اجتماعي شهرستان رباط‌كريم.

ـ بشيري نماينده پاكدشت به وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات: حل مشكلات تلفن‌هاي همراه مشتركان شهرستان پاكدشت.

ـ موسوي نماينده فلاورجان به وزير آموزش و پرورش: حل مشكلات استخدامي، بهداشت‌كاران آموزش و پرورش استان اصفهان

ـ حسيني نماينده نيشابور به وزير علوم: تسريع در واريز بودجه تامين شده جهت خريد تجهيزات افلاك‌نماي نيشابور به حساب دانشگاه نيشابور.

ـ شعباني نماينده سنندج به رييس‌جمهور: صدور دستور تسريع در پرداخت مطالبات معلمان اخراجي .

ـ قاضي‌پور نماينده اروميه به وزيران امور اقتصادي و دارايي، نفت و صنعت، معدن و تجارت: رسيدگي به وضعيت تابعيت دوگانه مديران و مسئولان وزارتخانه‌ها و شركت‌هاي تابعه.

ـ ذاكر نماينده اروميه به وزير امور اقتصادي و دارايي: بازنگري در نحوه تعيين ميزان ماليات بر درآمد صاحبان مشاغل و توليدكنندگان شهرستان اروميه و حومه.

ـ حسيني نماينده شاهين‌شهر به وزير بهداشت: توضيح در خصوص علت نبود پزشك معالج در درمانگاه شهر رضوان.

ـ حسيني نماينده اهواز به وزير كشور: تسريع در ابلاغ مصوبه هيات وزيران در خصوص تبديل وضعيت استخدامي كاركنان شركتي شهرداري‌هاي استان خوزستان.

ـ كواكبيان نماينده سمنان به وزير كشور و نيز وزراي اطلاعات و امور خارجه: پيگيري جدي وضعيت زائران ربوده شده در سوريه، به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: حل مشكلات مربوط به تامين كاغذ مطبوعات، به وزراي علوم، تحقيقات و فناوري و امور خارجه: پيگيري وضعيت استاد دستگير شده دانشگاه صنعتي شريف در آمريكا.

ـ اكبريان نماينده كرج به وزير نيرو: برخورد ناشايست مديريت سد اميركبير با اهالي روستاهاي واقع در جاده چالوس.

ـ سبحاني‌نيا نماينده نيشابور به وزير صنعت، معدن و تجارت: اقدام جدي براي مقابله با موج بي‌سابقه گراني و كنترل قيمت‌ها در آستانه انتخابات و پايان سال.

ـ محمدي نماينده فريدن و فريدون‌شهر به وزير كشور: توضيح در خصوص علت عدم اجراي مصوبه هيات وزيران در خصوص احداث پايانه مسافربري غرب استان اصفهان.

ـ سوداني نماينده اهواز به وزير امور خارجه: تسريع در آزاد نمودن زائران ربوده شده در كشور سوريه و تامين امنيت زائران ايراني، به رييس‌جمهور: صدور دستور شناسايي و برخورد قانوني با اخلال‌گران بازار سكه و طلا و ارز، به وزير نفت: تجديدنظر در اعلام نتايج آزمون استخدامي شركت نفت.

ـ فلاحت‌پيشه نماينده اسلام‌آباد غرب و دالاهو به رييس‌جمهور: صدور دستور تعيين استان كرمانشاه به عنوان استان آسيب ديده ناشي از خشكسالي در سال جاري،‌ به وزير نفت: جلوگيري از تضييع حقوق داوطلبان استخدامي شركت ملي نفت.

ـ عباسي نماينده رودسر و املش به وزير جهاد كشاورزي: تسريع در پرداخت بهاي چاي خريداري شده از چايكاران، به وزير بهداشت: توضيح در خصوص علت تاخير در افتتاح بيمارستان شهرستان املش.

ـ مقيمي نماينده بهشهر به وزير نيرو: تسريع در ابلاغ اعتبارات تخصيص يافته سد گلور.

ـ گرانمايه‌پور نماينده كاشان به رييس‌جمهور: صدور دستور رفع محدوديت زماني، استفاده از چاه‌هاي آب كشاورزي.

ـ دهقاني نماينده درود به رييس‌جمهور: صدور دستور اجازه واردات پنبه‌ي نسوز خريداري شده كارخانجات فارسيت.

ـ شبان‌پور نماينده مرودشت به وزير امور خارجه: پيگيري جدي وضعيت زائران ايراني ربوده شده در كشور سوريه.

ـ يحيي‌زاده نماينده تفت و ميبد به وزير اطلاعات‌: شناسايي و برخورد قانون با اخلال‌گران بازار سكه و ارز، به وزير كشور و وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: جلوگيري از اعزام زميني زائران ايراني به كشور سوريه تا تامين امنيت زائران، به وزير امور خارجه: اتخاذ ديپلماسي فعال جهت اجبار دولت سوريه براي آزادسازي زائران ربوده شده در آن كشور، به وزير صنعت: جلوگيري از افزايش قيمت كالاها و ارزاق عمومي .

ـ ابطحي نماينده خميني‌شهر به رييس‌جمهور: صدور دستور تسريع در تعيين و تكليف سپرده‌گذاران ثبت‌نام كنندگان حج عمره.

ـ يحيي‌زاده نماينده تفت و ميبد به وزير امور اقتصادي و دارايي: تسريع در اعلام نتايج قرعه‌كشي ثبت‌نام كنندگان حج عمره.

ـ حسيني نماينده مينودشت به وزير جهاد كشاورزي: تسريع در تامين كود كشاورزان.

-مرعشي نماينده رودبار به وزير تعاون: تسريع در پرداخت حقوق و مزاياي كارگران كارخانه كاشي ايرانا، به وزير نفت: تسريع در اجراي طرح گازرساني به شهرستان‌هاي جيرنده، به وزير راه وشهرسازي: جلوگيري از تخريب شدن آسفالت جاده توتكابن به روستاي چله‌بر و تسريع در احداث مسكن مهر شهر منجيل.

-پولادي نماينده ايلام به وزير نفت: توضيح در خصوص علت استخدام افراد غير بومي در ادارات شركت‌ها و طرح‌هاي نفت وگاز استان ايلام.

- اولياء نماينده يزد و صدوق به وزراي علوم و بهداشت: تسريع در فراهم كردن امكان بازگشت دانشجويان ايراني شاغل كشور سوريه، به وزير نيرو: تسريع در پرداخت طلب پيمانكاران خصوصي شركت‌هاي برق منطقه‌اي.

-هدايت خواه نماينده بويراحمد و دنا به وزير جهاد كشاورزي: تسريع در تامين كود شيميايي مورد نياز كشاورزان.

-دهدشتي نماينده آبادان به وزير نيرو: حل مشكلات شبكه فاضلاب آبادان.

-عزتي نمايند دهلران به وزير نفت: لزوم استفاده از نيروهاي متخصص بومي در طرح‌هاي نفت و گاز غرب.

-لاهوتي نماينده لنگرود به وزير جهاد كشاورزي: تسريع در پرداخت بهاي چاي خريداري شده از چايكاران.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 315]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن