تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821349604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برهاني ركورد گلزني مجيدي براي استقلال را هم شكست آرش 6 گل تا 100 گل در ليگ برتر


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: برهاني ركورد گلزني مجيدي براي استقلال را هم شكست آرش 6 گل تا 100 گل در ليگ برتر
بازگشت آرش برهاني در شرايطي كه فرهاد مجيدي به دلايل نامعلوم استقلال را تنها گذاشت و به ليگ قطر رفت بهترين خبر ممكن براي پرويز مظلومي و همكارانش بود. برهاني كه هفته‌ها گل نزده بود و انتقادهاي فراواني را هم طي هفته‌هاي گذشته تحمل مي‌كرد با 2 گل ارزشمندي كه وارد دروازه فولاد كرد بازگشتي باشكوه داشت.
عملكرد آرش در هفته‌هاي اخير طوري بود كه بسياري گمان مي‌كردند او در سن 28 سالگي اشباع شده است اما برهاني در هفته بيست و دوم نشان داد انگيزه‌هاي فراواني دارد و همچنان مي‌توان به عنوان يك گلزن سيري‌ناپذير روي او حساب كرد. اظهارات برهاني پس از بازي با فولاد نشان مي‌داد خودش هم از گلزني‌اش شوكه شده است، آنجا كه آرش گفت: «احساس مي‌كردم نيم‌فصل است گل نزدم!»
مشخص شد آرش هم آخرين گل خود را از ياد برده است! شايد بخشي از اين عملكرد حاصل حضور فرهاد مجيدي در تركيب استقلال بود. مجيدي به خاطر برخورداري از آمادگي بيشتر همواره از سوي مظلومي به عنوان مهاجم اول راهي ميدان مي‌شد كه اين سياست منجر به نيمكت‌نشيني بازيكني مثل آرش شده بود. حال با رفتن فرهاد از استقلال جا براي عرض‌اندام برهاني باز شده و او نيز در بازي با فولاد به خوبي توانست از اين موقعيت استفاده كند. 2 گلي كه آرش برابر فولاد زد از جهاتي بسيار پراهميت بود. اول اينكه او توانست ركورد گلزني‌هاي فرهاد مجيدي براي استقلال را بكشند. فرهاد تا قبل از ترك استقلال 54 گل براي استقلال زده بود كه 2 گل برهاني باعث شد او با 55 گل در صدر گلزنان همه ادوار استقلال قرار بگيرد. برهاني اما در آستانه يك ركورد ماندگار هم قرار دارد. او تاكنون در ليگ برتر 94 گل زده كه اين تعداد گل با احتساب گل‌هايي كه در پاس مي‌زد به ثبت رسيده است. چنانچه آرش موفق شود 6 گل ديگر براي استقلال بزند احتمالا پس از رضا عنايتي اولين 100 گله ليگ برتر لقب خواهد گرفت. اكنون عنايتي با 98 گل زده در ليگ برتر با پيراهن تيم‌هاي گوناگون در صدر جدول گلزنان همه ادوار ليگ برتر قرار دارد و به احتمال فراوان زودتر از آرش به 100 گل زده در ليگ خواهد رسيد اما اين عدد مي‌تواند براي برهاني هم انگيزه خاصي را ايجاد كند. آرش 94 گله تنها 6 گل تا 100 گل در ليگ برتر فاصله دارد كه اين عدد چندان دست نيافتني و بزرگي نيست. اگر آرش اين 6 گل را بزند در جدول گلزنان ليگ برتر فصل يازدهم در موقعيت خوبي قرار خواهد گرفت. البته استقلال بازي‌هاي دشواري پيش‌رو دارد؛ هفته بيست و سوم در تبريز مقابل تراكتورسازي و هفته بيست و چهارم مقابل پرسپوليس. چنانچه آرش در اين بازي‌ها موفق به گلزني بشود از محبوبيت بيشتري هم ميان هواداران تيمش برخوردار خواهد شد چرا كه آنگاه تماشاگران آبي او را با فرهاد مجيدي كه وسط فصل استقلال را تنها گذاشت قياس خواهند كرد.

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن