تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819321906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ثبت ركورد جهاني شناي پروانه/ تعويق مسابقات تور دوچرخه سواري روسيه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ثبت ركورد جهاني شناي پروانه/ تعويق مسابقات تور دوچرخه سواري روسيه
ينكاي اسكورتسوف شناگر روسي به ركورد جهاني شناي پروانه در مساحت 200 متر دست يافت. رئيس فدراسيون دوچرخه سواري روسيه: از برگزار نشدن مسابقات جهاني دوچرخه سواري روسيه (سوچي) در سال 2009 خبر داد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از خبرگزاري روسيه، نيكاي اسكورتسوف شناگر روسي توانست در مسابقات قهرماني روسيه به ركورد جهاني شناي پروانه در مسافت 200 متر دست يابد.

اين مسابقات روز سه شنبه يازدهم فوريه، 23 بهمن در پترزبورگ برگزار شد؛ اسكورتسوف 24 ساله در اين مسابقات موفق شد مسافت مسابقه را در يك دقيقه و 5 ثانيه و 53 صدم ثانيه طي كند و به ركورد جهاني دست يابد.

****تعويق مسابقات جهاني دوچرخه سواري در روسيه

رئيس فدراسيون دوچرخه سواري روسيه گفت از عدم برگزار مسابقات تور سوچي در سال 2009 خبر داد.

بنابراين گزارش مسابقات تورسوچي قرار بود وارد ليست رقابتهاي رسمي فدراسيون بين المللي شود، اما به دليل بروز بحران مالي درجهان سازماندهان اين مسابقات تصميم گرفتند تور سوچي را در سال 2010 برگزار كنند.

رئيس فدراسيون بين المللي دوچرخه سواري نيز به شرط آنكه در سال 2010 اين مسابقات با بالاترين كيفيت و سطح ممكن برگزار شود، با تعويق مسابقات و عدم برگزاري آن در سال 2009 موافقت كرد.

جمعه|ا|25|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن