تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819290347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمد ابراهيمي: تيم ملي نياز به حمايت داردايران همچنان مدعي اول صعود به جام جهاني است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: احمد ابراهيمي: تيم ملي نياز به حمايت داردايران همچنان مدعي اول صعود به جام جهاني است


تهران- خبرگزاري كار ايران
سرپرست تيم ملي فوتبال كشورمان ضمن اظهار تعجب ازتذكر نمايندگان مجلس در خصوص اوضاع نگران‌‏كننده‌‏ي تيم ملي فوتبال گفت: در حالي كه بهترين فدراسيون سال آسيا شده ايم و تيم ملي در وضعيت خوبي به سر مي برد تذكر نمايندگان مجلس كمي عجيب است به خصوص درحال حاضر كه تيم ملي براي صعود به جام جهاني نياز به حمايت همه مردم و مسوولين دارد.

احمد ابراهيمي در گفت‌‏وگو با ايلنا، افزود: خوشبختانه تيم ملي در بازي‌‏هاي مقدماتي جام جهاني و همچنين مقدماتي جام ملت‌‏هاي آسيا نتايج خوبي را كسب كرده است و ما اميدواري بسياري داريم تا به عنوان تيم اول از گروه خود به جام جهاني صعود كنيم.
وي ادامه داد: تا يك هفته آينده نام تيمي كه قرار است با آن در روز 12 فروردين ديدار تداركاتي بازي كنيم مشخص خواهد شد اما مباحثي كه در خصوص بازي با استراليا مطرح مي‌‏شود صحت ندارد چرا كه تاكنون توافق نهايي با تيم خاصي انجام نشده است.
سرپرست تيم ملي در خصوص احتمال دعوت مهدي مهدوي‌‏كيا بازيكن ايراني تيم اينتراخت فرانكفورت آلمان به تيم ملي عنوان داشت: در اين ارتباط علي دايي به عنوان سرمربي تيم ملي است كه نظر نهايي را اعلام مي كند و دايي با ارزيابي عملكرد بازيكنان لژيونر بهترين‌‏ها را به تيم ملي دعوت مي‌‏كند.
ابراهيمي گفت: اولين جلسه تمرين تيم ملي در تعطيلات عيد نوروز خواهد بود تا براي مسابقه برابر عربستان و همچنين ديدار دوستانه 12 فروردين ماه آماده شويم. خوشبختانه در فدراسيون فوتبال تمامي عوامل و اعضاي فدراسيون دست به دست هم داده‌‏اند تا زمينه حضور موفق تيم ملي در بازي‌‏هاي مقدماتي جام جهاني را مهيا كنند. به طور يقين با تلاش كادر فني و بازيكنان زمينه حضور تيم ملي در جام جهاني مهيا خواهد شد.
ابراهيمي گفت: تيمي كه از 4 مسابقه حساس خود توانسته دو مساوي خارج از خانه و يك پيروزي داخلي را بدست آورد و مدعي جدي صعود به جام جهاني است هر گز يك تيم بحراني نيست ضمن اينكه تساوي خانگي در برابر تيم قدرتمند كره جنوبي هم چيزي از ارزشهاي ملي پوشان ما كم نمي كند چرا كه ايران و كره جزو تيم هاي قدرتمند آسيا هستند و همواره در طول تاريخ بازيهاي نزديكي را با يكديگر برگزار كرده اند. با اين وجود تيم ملي ايران با پيروزي بر عربستان در بازي 8 فروردين ماه همچنان مدعي اول صعود از اين گروه به جام جهاني خواهد بود.
پايان پيام

كد خبر: 475134

سه|ا|شنبه|ا|29|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن