تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820690015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شركت سهامي فرش ايران سود ده است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه اطلاع رسانی اقتصادی ایران: شركت سهامي فرش ايران سود ده است
مديرعامل شركت سهامي فرش ايران با بيان اينكه شركت سهامي فرش ايران يك شركت سود ده است ، اعلام كرد:‌ درآمد شركت سهامي فرش از 18 ميليارد ريال گردش مالي در سال گذشته 95 ميليارد ريال بوده است.


"سيد جلال الدين بصام" در گفت و گو با خبرنگار شبكه اطلاع رساني بازرگاني ايران (شابا)، با بيان اينكه تنها نيم درصد از فرش كشور توسط شركت سهامي فرش ايران توليد مي شود اظهار داشت: صادرات اين شركت رو به افزايش است و تنها در دو سال گذشته شش هزار متر مربع سفارش بافت فرش ازخارج داشته ايم.
وي با بيان اينكه بخشي از كار در سال جاري به پايان رسيده است، اظهار داشت:‌ هم اكنون سه هزار متر مربع سفارش فرش از كشورهاي حاشيه خليج فارس در دست انجام داريم.
بصام اظهار داشت: سه ماه پيش قرارداد بافت 500 متر مربع فرش دستباف به ارزش يك ميليون دلار با عمان منعقد شد كه به محض پايان يافتن عمليات طراحي و رنگرزي ، كار بافت فرش آغاز و تا دوسال نيز ادامه خواهد داشت.
بصام به بحران مالي پيش آمده در جهان نيز اشاره كرد و آن را فرصت مناسبي براي فرش ايران دانست تا بيش از گذشته در حاشيه كشورهاي خليج فارس خودنمايي كند.
رييس شركت سهامي فرش در اين باره گفت: قراردادهاي خوبي در كشورهاي عمان و امارات منعقد شده است و اميدواريم به زودي خبر انعقاد قراردادي مطلوب با يكي ديگر از كشورهاي حاشيه خيلج فارس را منتشر كنيم كه گامي مثبت در جهت ارتقاء جايگاه فرش دستباف ايران در كشورهاي حاشيه خليج فارس است.
مديرعامل شركت سهامي فرش ايران در ادامه با بيان اينكه شركت سهامي فرش ايران يك شركت سود ده است ، اعلام كرد:‌ درآمد شركت سهامي فرش از 18 ميليارد ريال گردش مالي در سال گذشته 95 ميليارد ريال بوده است.
انتهاي پيام/22

------------

شنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه اطلاع رسانی اقتصادی ایران]
[مشاهده در: www.shabanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن