تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820510840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نفت در كوير به دنبال خلق شگفتي ديگر است روز سخت مظلومي و قلعه‌نويي


واضح آرشیو وب فارسی:ايران: نفت در كوير به دنبال خلق شگفتي ديگر است روز سخت مظلومي و قلعه‌نويي
يوسف حيدري

نوزدهمين هفته رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال از امروز با انجام 5 بازي در شهرهاي مختلف آغاز مي‌شود و تيم استقلال صدرنشين ليگ برتر كه با تساوي هفته گذشته برابر سپاهان اختلاف خود با تيم دوم جدول را به 4 امتياز رساند براي ايجاد فاصله بيشتر در رشت مهمان داماش گيلان خواهد بود.
a به دنبال پررنگ كردن حاشيه امنيت
استقلال تهران كه با 37 امتياز صدرنشيني خود را حفظ كرده است از ساعت 15 امروز در ورزشگاه عضدي رشت مهمان تيم بحران‌زده داماش گيلان خواهد بود. استقلالي‌ها كه با از دست دادن فرهاد مجيدي نيم فصل دوم را خوب آغاز نكردند در غياب تيموريان، ميداودي، كيانوش رحمتي و حيدري مصدوم در ورزشگاه آزادي نتوانستند از سد سپاهان اصفهان كه اين روزها با هدايت كرانچار آماده تر از نيم فصل اول است عبور كند. غيبت بازيكنان اصلي و تأثير گذار استقلالي‌ها در بازي برابر سپاهان دليلي بود كه مظلومي با آن تساوي برابرسپاهان را توجيه كرد اما سرمربي استقلال بجز تيموريان كه از ناحيه انگشت پا دچار شكستگي شده است و برهاني محروم، امروز از تمامي بازيكنانش مي‌تواند استفاده كند و او به خوبي مي‌داند در صورت شكست در اين بازي تنها يك امتياز با تيم دوم جدول نمي‌تواند حاشيه امني براي استقلال باشد. در آن سوي ميدان پس از استعفاي قاسمپور اين بار عابديني مديرعامل باشگاه داماش نيز به خاطر مشكلات مالي كناره‌گيري كرد و به اين ترتيب بحران در اين باشگاه وارد فاز جديدي شده است. با آمدن مهدي تارتار روي نيمكت داماش علي‌رغم اينكه تصور مي‌شد او مي‌تواند مانند راه‌آهن اين تيم را نيز نجات دهد، در نخستين تجربه خود در داماش هفته گذشته برابر نفت آبادان شكست خورد ولي او مي‌خواهد با كسب نتيجه برابر استقلال خود را به طرفداران رشتي داماش اثبات كند.
a ملوان در برابرتيم بدون دايي
تيم ملوان بندرانزلي كه هفته گذشته با شكست پرسپوليس نخستين نمره منفي را در كارنامه دنيزلي سرمربي ترك تبار اين تيم به ثبت رساند امروز در ورزشگاه اكباتان مهمان تيم راه‌آهني خواهد بود كه علي دايي را روي نيمكت نخواهد داشت. دايي براي انتخاب بهترين بازيكن جهان به سوئيس سفر كرده است. راه‌آهن كه همچنان ركورددار تساوي در ليگ برتر است هفته گذشته با پيروزي برابر ذوب‌آهن نوار اين تساوي‌ها را قطع كرد و بايد ديد آيا امروز مي‌تواند به اين روند ادامه بدهد. در آن سوي ميدان ملواني‌ها كه همچنان رده 16 جدول را در اختيار دارند براي فرار از سقوط چاره‌اي جز كسب سه امتياز در بازي امروز ندارند.
a مصاف شگفتي‌ساز در كوير
نفت تهران شگفتي‌ساز اين روزهاي ليگ برتر با كسب پيروزي برابر فجر سپاسي نيم فصل دوم را نيز با پيروزي آغاز كرد تا در رده دوم جدول پشت سر استقلال قرار گيرد. حسين فكري سرمربي اين تيم با به خدمت گرفتن هافبك پرتغالي خط مياني خود را مستحكم‌تر از گذشته كرده و امروز به دنبال كسب سه امتياز در برابر مس كرمان است اما بلاژويچ كه هفته گذشته با شكست شهرداري تبريز تيم مس خود را تا ميانه‌هاي جدول بالا كشيد با به خدمت گرفتن محسن خليلي نمي‌خواهد سه امتياز بازي خانگي را از دست بدهد.
a جدال مربيان سابق تيم ملي
بازهم قلعه‌نويي به ابراهيم‌زاده رسيد تا نبرد مربيان سابق تيم ملي به يكي از بازي‌هاي خوب ليگ برتر تبديل شود. قلعه‌نويي كه هفته گذشته به خاطر اعتراض به داور از بازي اخراج شد امروز از روي سكوها شاگردان خود را در تبريز هدايت خواهد كرد. تراكتورسازي كه بازي برده برابر صبا را با تساوي عوض كرد امروز در بازي خانگي در غياب ميلاد فخرالديني و رودريگو توزي كه در بازي هفته قبل اخراج شدند برابر تيم بحران‌زده ذوب‌آهن قرار مي‌گيرد. ذوب آهن كه اين روزها درگير مشكلات مالي است با شكست برابر راه‌آهن تا رده هفتم جدول سقوط كرد و بعد از اين شكست حتي شايعه استعفاي ابراهيم‌زاده نيز مطرح شد. ابراهيم‌زاده كه مي‌داند شكست در بازي امروز است به رفتن او از ذوب آهن ختم شود با تمام قوا برابر حريف تبريزي صف‌آرايي خواهد كرد.
a ياوري برابر دستيار كروش
فجر سپاسي اين فصل خوب نتيجه نگرفته است و ياوري هنوز نتوانسته اين تيم را از انتهاي جدول جدا كند. او اگر مي‌خواهد فجر را از جمع فانوس به دستان نجات دهد بايد سه امتياز بازي خانگي با نفت آبادان را بگيرد كاري كه راحت نيست چرا كه نفت آبادان با هدايت كاستاي پرتغالي و دستيار سابق كروش بيرون از خانه بهتر بازي مي‌كند و بهتر نتيجه مي‌گيرد.

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران]
[مشاهده در: www.iran-newspaper.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن