تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821042282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با هدف بزرگداشت سه فرمانده شهيد لشكر 27 محمد رسول‌الله(ص)كنگره بزرگ ستارگان دوكوهه برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با هدف بزرگداشت سه فرمانده شهيد لشكر 27 محمد رسول‌الله(ص)كنگره بزرگ ستارگان دوكوهه برگزار مي‌شود
خبرگزاري فارس: كنگره بزرگ ستارگان دوكوهه به منظور بزرگداشت سه فرمانده شهيد لشكر 27 محمد رسول‌الله(ص) برگزار مي‌شود.


به گزارش خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس، سردار محمدرضا يزدي دبير ستاد برگزاري كنگره ستارگان دوكوهه، يادواره شهيدان محمدابراهيم همت، عباس كريمي و رضا چراغي از فرماندهان شهيد لشكر 27 محمد رسول‌الله(ص) صبح امروز در نشست خبري كه به منظور تشريح برنامه‌هاي اين كنگره برگزار شد، اظهار داشت: از سال گذشته موسسه فرهنگي شهداي دو كوهه اقدام به برگزاري مراسم بزرگداشت شهداي استان تهران كرد كه اولين يادواره در 13 تير ماه امسال با عنوان خورشيد دو كوهه براي بزرگداشت جاويدنشان احمد متوسليان در سالن وزارت كشور با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولين كشوري و لشكري و خانواده شهدا برگزار شد.
همچنين مراسم بزرگداشت شهداي عمليات والفجر 4 آذرماه سال جاري در محل مجتمع 13 آبان تهران برگزار گرديد.
يزدي ادامه داد: در 13 اسفند امسال نيز مراسم بزرگداشت 3 تن از فرماندهان شهيد لشكر 27 محد رسول‌الله(ص) و شهداي بزرگوار عمليات‌هاي خيبر، بدر و والفجر يك با همكاري سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، بنياد شهيد، بنياد حفظ آثار و ارزش‌هاي دفاع مقدس، شهرداري و بيمه ايران در سالن بزرگ وزارت كشور با حضور مقامات كشوري و لشكري، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار مي‌شود.
دبير ستاد برگزاري مراسم ستارگان دو كوهه با بيان اينكه در مراسم‌هاي گذشته بيش از 50 درصد از شركت كنندگان جوانان و نوجوانان بودند كه به هيچ گونه ارتباطي با ايام دفاع مقدس و يا خانواده‌هاي شهدا نداشتند، اظهار داشت: بايد با برگزاري اين قبيل مراسم‌ها جوانان را هر چه بيشتر با فرهنگ ايثار و شهادت آشنا كنيم.
وي خاطر نشان كرد: 35 نفر از رزمندگان ايام دفاع مقدس به صورت مستقيم و 50 نفر ديگر به صورت غير مستقيم و در قالب 5 كميته پشتيباني، مالي، تبليغات و اطلاع رساني، فرهنگي و برنامه ريزي به برگزار كنندگان اين مراسم كمك مي‌كنند.
يزدي همچنين با بيان اينكه در اين مراسم همانند همايش خورشيد دو كوهه از تمبر ياد بود اين 3 فرمانده شهيد رونمايي خواهد شد، افزود: پخش مكالمات بي‌سيم فرماندهان شهيد، پخش نماهنگي از ايام دفاع مقدس، خاطره‌گويي و سخنراني يكي از مسئولين كشور از ديگر برنامه‌هاي اين همايش خواهد بود.
دبير ستاد اجراي همچنين گفت: مسابقه‌اي نيز در خصوص اين 3 فرمانده شهيد در زمينه‌هاي نقاشي، مقاله نويسي، داستان نويسي، فيلم و عكس برگزار خواهد شد كه از برگزيدگان آن در روز سوم خرداد سال 88 تقدير به عمل خواهد آمد.
همچنين سردار محمد كوثري فرمانده اسبق لشكر 27 محمد رسول‌الله(ص) و نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در اين نشست، هدف از برگزاري اين مراسم‌ها را انتقال و احياي فرهنگ ايثار و شهادت در سطح جامعه عنوان كرد و گفت: اگر جامعه اي فداكار نباشد نمي‌تواند به اهداف والاي خود دست پيدا كند، لذا لازم است تا با برگزاري اين دست مراسم‌ها هر چه بيشتر در احياي اين فرهنگ در سطح جامعه، خصوصا در بين نسل جوان تلاش كنيم.
كوثري افزود: همانگونه كه فرهنگ عاشورا و محرم سال 61 هجري از طريق برگزاري مراسم‌هاي مختلف حتي در خانه‌ها به ما رسيده‌است، ما نيز به عنوان بازماندگان جنگ تحميلي وظيفه داريم تا در انتقال و احياي فرهنگ ايام دفاع مقدس در جامعه تلاش كنيم.
انتهاي پيام/

يکشنبه|ا|4|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 277]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن